|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 12:17 pm
Real_Twisted BeeWolf_san Real_Twisted BeeWolf_san Real_Twisted ninja nawet nie ma z kim sie napic crying ninja a ja to co ... eek pan kapitan niezuwazylam xd biggrin polewa so szklanek wreszcie ktos sie zjawil co z ta parapetowa ? whee heart whee ? twisted NIC, narazie, "wychyla kielonek i kontynułuje" nic nic narazie nic. cry szkoda ale jes nadzieja ze cos bedzie ? twisted "Nadzieja zawsze jest, ale nadzieja jak wiemy matką głupich wiec my miejmy nadzieje. ..." Polewajta młoda ... klepie w tyłek biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 12:19 pm
BeeWolf_san "Nadzieja zawsze jest, ale nadzieja jak wiemy matką głupich wiec my miejmy nadzieje. ..." Polewajta młoda ... klepie w tyłek biggrin juz nie taka mloda whee heart whee *Polewa* widze ze kapitan pojawia sie na POGG i jak wrazenia xd xd xd xd xd xd xd twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 12:20 pm
Real_Twisted BeeWolf_san "Nadzieja zawsze jest, ale nadzieja jak wiemy matką głupich wiec my miejmy nadzieje. ..." Polewajta młoda ... klepie w tyłek biggrin juz nie taka mloda whee heart whee *Polewa* widze ze kapitan pojawia sie na POGG i jak wrazenia xd xd xd xd xd xd xd twisted No widzisz trzeba umieć.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 12:42 pm
Real_Twisted BeeWolf_san "Nadzieja zawsze jest, ale nadzieja jak wiemy matką głupich wiec my miejmy nadzieje. ..." Polewajta młoda ... klepie w tyłek biggrin juz nie taka mloda whee heart whee *Polewa* widze ze kapitan pojawia sie na POGG i jak wrazenia xd xd xd xd xd xd xd twisted oi! pirate
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 1:49 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 2:03 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 2:07 pm
nio witaj *przytuuuuuul* i jak dzionek minol ?? whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 2:09 pm
Lethiel nio witaj *przytuuuuuul* i jak dzionek minol ?? whee bardzo milutko.... mrgreen dziekuje mrgreen a ja Tobie minal?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 2:17 pm
whee heart whee witam whee whee twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 2:19 pm
Real_Twisted whee heart whee witam whee whee twisted *podchodzi przytula mocno i caluje namietnie* tesknilem mrgreen heart redface 4laugh heart mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 2:21 pm
juz jestem.. xd pokazalam w galeri moja szkaradną osobe xp
witaj moniś !! 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 2:22 pm
revcat Real_Twisted whee heart whee witam whee whee twisted *podchodzi przytula mocno i caluje namietnie* tesknilem mrgreen heart redface 4laugh heart mrgreen wiem ja takze whee heart whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 2:22 pm
Witam Panie i Panowie rofl lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 2:23 pm
Lethiel juz jestem.. xd pokazalam w galeri moja szkaradną osobe xp witaj moniś !! 4laugh wiataj asiu jak tam po rowerku ? 4laugh twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|