|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 12:42 pm
Deefkej *sleept TV naar de bank, en dvd speler, doet Grind (skatefilm) erin, haalt drinken voor de rest, en eten, ploft daarna ook op de bank* zo, film avond? blaugh *neemt de bak frietjes mee en ploft erbij op de bank* alleen als je leuke film hebt... dat wordt stemmen met de mm's xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 12:45 pm
Zakou Nenharma Deefkej *sleept TV naar de bank, en dvd speler, doet Grind (skatefilm) erin, haalt drinken voor de rest, en eten, ploft daarna ook op de bank* zo, film avond? blaugh *neemt de bak frietjes mee en ploft erbij op de bank* alleen als je leuke film hebt... dat wordt stemmen met de mm's xd Groen = the ring
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 12:46 pm
Of nummer, bij dice rollen smile
Ik wil in ieder geval Grind, The Ring heb ik al gezien, vond ik niks aan, Gothika is wel erg vet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 12:47 pm
Deefkej Of nummer, bij dice rollen smile Ik wil in ieder geval Grind, The Ring heb ik al gezien, vond ik niks aan, Gothika is wel erg vet dan gaan we hopen dat het niet groen word XD rood = ? zakou?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 12:49 pm
Die Die and Die Again! biggrin
nee, ik zet Gothika op geel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 12:50 pm
Deefkej Die Die and Die Again! biggrin nee, ik zet Gothika op geel waar gaat ie over?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 12:53 pm
ik ken geen leuke films... zeker niet in dat genre. volgens mij heb ik er dan maar een gezien: van helsing sweatdrop xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 12:53 pm
uhm, over een zwaar bewaakte gevangenis waar gekken zitten,
op een dag rijd een van de gekken-onderzoekers, naar huis, terwijl er een meisje op de weg staat, ze ontwijkt haar, en terwijl ze uit haar auto kruipt, staat het meisje nog steeds doodstil op de weg. ze loopt er naar toe, en raakt haar in haar gezicht, het meisje vat vlam, de vrouw wordt gek, krijgt een blackout en zit even later in het gekkenhuis, waar die geest steeds weer verschijnt, op een gegeven moment zit ze in een cel met glazen wand, komt er opeens adem op de wand, met: "not alone" en zei is de enigste die die geest / demoon ziet.. en dan gaat ze vluchten, en op het einde snapt ze waarom ze in het gekkenhuis zat, ze heeft haar man vermoord, en heel groot met bloed op de muren geschreven, Not Alone.. erg enge maar bizzare film, moeilijk uit te leggen, je moet hem zien wil je hem snappen, maar ik vond hem wel eng rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 12:54 pm
Zakou Nenharma ik ken geen leuke films... zeker niet in dat genre. volgens mij heb ik er dan maar een gezien: van helsing sweatdrop xp van helsing is geen horror film! die is zoooo vet biggrin met die demonen en die kruisbogen *drool*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 12:55 pm
Deefkej uhm, over een zwaar bewaakte gevangenis waar gekken zitten, op een dag rijd een van de gekken-onderzoekers, naar huis, terwijl er een meisje op de weg staat, ze ontwijkt haar, en terwijl ze uit haar auto kruipt, staat het meisje nog steeds doodstil op de weg. ze loopt er naar toe, en raakt haar in haar gezicht, het meisje vat vlam, de vrouw wordt gek, krijgt een blackout en zit even later in het gekkenhuis, waar die geest steeds weer verschijnt, op een gegeven moment zit ze in een cel met glazen wand, komt er opeens adem op de wand, met: "not alone" en zei is de enigste die die geest / demoon ziet.. en dan gaat ze vluchten, en op het einde snapt ze waarom ze in het gekkenhuis zat, ze heeft haar man vermoord, en heel groot met bloed op de muren geschreven, Not Alone.. erg enge maar bizzare film, moeilijk uit te leggen, je moet hem zien wil je hem snappen, maar ik vond hem wel eng rolleyes KLinkt goed... Ik heb wel zin in een goede griezel... Ken er ook niet zoveel van XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 12:56 pm
Deefkej Zakou Nenharma ik ken geen leuke films... zeker niet in dat genre. volgens mij heb ik er dan maar een gezien: van helsing sweatdrop xp van helsing is geen horror film! die is zoooo vet biggrin met die demonen en die kruisbogen *drool* die wil ik ook graag nog zien XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 12:56 pm
Deefkej Zakou Nenharma ik ken geen leuke films... zeker niet in dat genre. volgens mij heb ik er dan maar een gezien: van helsing sweatdrop xp van helsing is geen horror film! die is zoooo vet biggrin met die demonen en die kruisbogen *drool* okee geen horror voor mij dus :bgi: doe mij maar adventure en fantasy en hij was idd vet 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 12:57 pm
kiek Deefkej Zakou Nenharma ik ken geen leuke films... zeker niet in dat genre. volgens mij heb ik er dan maar een gezien: van helsing sweatdrop xp van helsing is geen horror film! die is zoooo vet biggrin met die demonen en die kruisbogen *drool* die wil ik ook graag nog zien XD heeft iemand de dvd van die film?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 12:58 pm
Zakou Nenharma Deefkej Zakou Nenharma ik ken geen leuke films... zeker niet in dat genre. volgens mij heb ik er dan maar een gezien: van helsing sweatdrop xp van helsing is geen horror film! die is zoooo vet biggrin met die demonen en die kruisbogen *drool* okee geen horror voor mij dus :bgi: doe mij maar adventure en fantasy en hij was idd vet 3nodding agree 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 12:59 pm
Gothika is dikke aanrader als je van horror houd..
en Fantasy? teveel fantasy, Tenth Kingdom, 10 uur durende film, die alle sprookjes (sneeuwwitje etc) laat afspelen, un paar eeuwen later, als 'ze trouwden en waren gelukig' niet meer geld.. 'de donkere tijden van de 10 koningkrijken'
erg mooie film, al stuk of 6 keer gezien
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|