|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 2:46 am
Midnight Yume Aaaaph! *kramar om* whee Har inte sett dig på ett tag. Just nu skriver jag min fanfic... xd The Twins of Gaia. Du har väl läst färdigt den första, hoppas jag? Den var klar för länge sen. o___O whee *Krama tillbaka* Jadå, den har jag läst. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 2:49 am
Ujj vad friendslist är knas. ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 2:50 am
Chibi Strawberry Midnight Yume Aaaaph! *kramar om* whee Har inte sett dig på ett tag. Just nu skriver jag min fanfic... xd The Twins of Gaia. Du har väl läst färdigt den första, hoppas jag? Den var klar för länge sen. o___O whee *Krama tillbaka* Jadå, den har jag läst. xp ^.^ Det är jag glad för. Bah... jag undrar vem som ska vara onda nu. Från början skulle Ashy vara det, men nu har jag bestämt att hon ska vara som hon är. o___o Ergh... er... x____x Får väl hitta på... um...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 2:52 am
Midnight Yume Chibi Strawberry Midnight Yume Aaaaph! *kramar om* whee Har inte sett dig på ett tag. Just nu skriver jag min fanfic... xd The Twins of Gaia. Du har väl läst färdigt den första, hoppas jag? Den var klar för länge sen. o___O whee *Krama tillbaka* Jadå, den har jag läst. xp ^.^ Det är jag glad för. Bah... jag undrar vem som ska vara onda nu. Från början skulle Ashy vara det, men nu har jag bestämt att hon ska vara som hon är. o___o Ergh... er... x____x Får väl hitta på... um... ^_^ :S Dags att använda fantasin, som du redan använder när jag tänker efter. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 2:59 am
Nu börjar familjen vakna, så det är dags för frukost. Vi syns senare smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 3:00 am
Yannah Nu börjar familjen vakna, så det är dags för frukost. Vi syns senare smile Ojj. Vi ska äta "lunch" snart. <.< Synes!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 3:00 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 3:01 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 3:03 am
Yannah Nu börjar familjen vakna, så det är dags för frukost. Vi syns senare smile ^.~ Ses! Och hälsa Chibi-kun, Chibi-chan och Lord Raven från mig! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 3:05 am
Chibi Strawberry Midnight Yume Chibi Strawberry Midnight Yume Aaaaph! *kramar om* whee Har inte sett dig på ett tag. Just nu skriver jag min fanfic... xd The Twins of Gaia. Du har väl läst färdigt den första, hoppas jag? Den var klar för länge sen. o___O whee *Krama tillbaka* Jadå, den har jag läst. xp ^.^ Det är jag glad för. Bah... jag undrar vem som ska vara onda nu. Från början skulle Ashy vara det, men nu har jag bestämt att hon ska vara som hon är. o___o Ergh... er... x____x Får väl hitta på... um... ^_^ :S Dags att använda fantasin, som du redan använder när jag tänker efter. :\=P Tja... jag har skrivit om två stycken generaler för BOSSEN (bossarna, egentligen, men den ena är ju oskyldig - jag vägrar skriva detaljerna eftersom bossarna ska hållas hemliga tills kapitel 1 är ute - men tro mig, du kommer bli förvånad över vem det är xD), en är gjord av slemmet i kloaken där bossarna bor, Ayame, den andra är gjord av möglet i kloaken, Ayane. Fast de är i form av människor men använder mögel och slem som vapen (exempel giftigt mögel och dödligt mögel och bomber gjorda av mögel, etc).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 3:07 am
*kommer in susande och slänger sig i chark-disken* yoo.. någon här???? *CRASH* @_@... ajajajaj
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 3:09 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 3:11 am
Midnight Yume Chibi Strawberry Midnight Yume Chibi Strawberry Midnight Yume Aaaaph! *kramar om* whee Har inte sett dig på ett tag. Just nu skriver jag min fanfic... xd The Twins of Gaia. Du har väl läst färdigt den första, hoppas jag? Den var klar för länge sen. o___O whee *Krama tillbaka* Jadå, den har jag läst. xp ^.^ Det är jag glad för. Bah... jag undrar vem som ska vara onda nu. Från början skulle Ashy vara det, men nu har jag bestämt att hon ska vara som hon är. o___o Ergh... er... x____x Får väl hitta på... um... ^_^ :S Dags att använda fantasin, som du redan använder när jag tänker efter. :\=P Tja... jag har skrivit om två stycken generaler för BOSSEN (bossarna, egentligen, men den ena är ju oskyldig - jag vägrar skriva detaljerna eftersom bossarna ska hållas hemliga tills kapitel 1 är ute - men tro mig, du kommer bli förvånad över vem det är xD), en är gjord av slemmet i kloaken där bossarna bor, Ayame, den andra är gjord av möglet i kloaken, Ayane. Fast de är i form av människor men använder mögel och slem som vapen (exempel giftigt mögel och dödligt mögel och bomber gjorda av mögel, etc). o___O;; Det låter... Hehu. Mögel. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 3:12 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 3:13 am
QuicK_SilveR *kommer in susande och slänger sig i chark-disken* yoo.. någon här???? *CRASH* @_@... ajajajaj *reser sig från chark-disken och rusar runt som en galen idiot*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|