|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 9:36 am
Chibi Strawberry Ja. Det skulle nog bli enkelt som tusan jao. o.O Fast jag tror att en lila hatt skulle avslöja mig ganska snabbt.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 9:37 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Ja. Det skulle nog bli enkelt som tusan jao. o.O Fast jag tror att en lila hatt skulle avslöja mig ganska snabbt.. sweatdrop Ja, det skulle det nog. o___o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 9:38 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 9:39 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 9:40 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 9:41 am
Chibi Strawberry Sluta l崡 som mig. En smygande konstig person. ._.;; *Kramar sin svarta halsduk irl* whee xp Jag är en blyg person.. <.< I live in the shadows..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 9:43 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 9:43 am
*kör runt på sin Casal k190*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 9:51 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Sluta l崡 som mig. En smygande konstig person. ._.;; *Kramar sin svarta halsduk irl* whee xp Jag är en blyg person.. <.< I live in the shadows.. So do I... ._. *Strular med en kondom*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 9:52 am
Chibi Strawberry So do I... ._. *Strular med en kondom*Ah, we have something in common.. ninja I see.. Går det bra?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 9:53 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry So do I... ._. *Strular med en kondom*Ah, we have something in common.. ninja I see.. Går det bra?Verkar så. <.< >.> o.O Typ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 9:54 am
Chibi Strawberry Verkar så. <.< >.> o.O Typ?Yesh, we are both children of the shadow.. domokun ... Eller nåt <.< XP Vad planeras att göra med den då? Se hur mycket luft den rymmer innan den exploderar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 9:56 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Verkar så. <.< >.> o.O Typ?Yesh, we are both children of the shadow.. domokun ... Eller nåt <.< XP Vad planeras att göra med den då? Se hur mycket luft den rymmer innan den exploderar?Faen. Det där lät grymt. o.O Kom du på det nu eller? Nah. Jag bara grejar lite med den. Fick den av Fråga Olle's Olle imorse. ;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 9:57 am
Chibi Strawberry Faen. Det där lät grymt. o.O Kom du på det nu eller? Nah. Jag bara grejar lite med den. Fick den av Fråga Olle's Olle imorse. ;P xd Jaa OMG! Min idol! >o< ... Inte <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 9:59 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Faen. Det där lät grymt. o.O Kom du på det nu eller? Nah. Jag bara grejar lite med den. Fick den av Fråga Olle's Olle imorse. ;P xd Jaa OMG! Min idol! >o< ... Inte <.< eek gonk heart Men han är faktiskt grym. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|