|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 29, 2006 1:42 pm
Voel me een beetje.. sja weet niet, niet echt fijn. Overal spierpijn door de sportdag van 2 dagen geleden nog steeds (was nogal zwaar), hoofdpijn al 2 dagen, en moe. En daarbij weet ik niet echt hoe ik me moet voelen lol klinkt misschien raar. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 29, 2006 10:03 pm
Voel me zowiezo tsja, maar dan zonder reden...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 30, 2006 2:34 pm
Voel me wel weer op en top lol, vanaaf was wel lache smile On my mind; Ew morgen school, werken, en dan vriendjeee! ^^ vandaag was rotdag lol, heb 2 vriendinnen in de klas waar ik mee omga, voordrest helemaal niemand. Laat nou net allebei die vriendinne ziek zijn. Was net zo'n loner persoon, hele dag alleen gezete en tege haast niemand kenne prate behalve in de pauzes dan (andere vriende uit andere klasse) But I survived wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 31, 2006 8:58 am
On my mind...
M'n haar is paars geverfd, maar ik zie niet veel verschil... En mijn vriendje komt morgen ^^ Helaas kan hij niet blijven slapen, maar toch.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 31, 2006 10:51 am
Was vandaag ziek en zit morgen gelijk weer tot 16:00 uur naar school.. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 31, 2006 11:00 am
morge lekker vrij dus naar de stad kleren kope nieuwe schoene laptop doet gaar sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 31, 2006 11:01 am
.......................Moe.............*valt op keyboard in slaap*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 01, 2006 8:39 am
*bounces up and down* lookie! lookie! Bani clips!
ik heb een prijs gewonnen in een artcontest ^_^ *ish very proud* =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 01, 2006 8:53 am
Zakou Nenharma *bounces up and down* lookie! lookie! Bani clips!
ik heb een prijs gewonnen in een artcontest ^_^ *ish very proud* =3 Woei :3 Congratulations ~_^ With what art did you win?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 01, 2006 8:58 am
Oranjekorfbalpizza! Zakou Nenharma *bounces up and down* lookie! lookie! Bani clips!
ik heb een prijs gewonnen in een artcontest ^_^ *ish very proud* =3 Woei :3 Congratulations ~_^ With what art did you win? wacht, hier is de link van de thread ^_^ moet ergens op pagina 1 staan =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 01, 2006 11:47 am
Zakou Nenharma Oranjekorfbalpizza! Zakou Nenharma *bounces up and down* lookie! lookie! Bani clips!
ik heb een prijs gewonnen in een artcontest ^_^ *ish very proud* =3 Woei :3 Congratulations ~_^ With what art did you win? wacht, hier is de link van de thread ^_^ moet ergens op pagina 1 staan =3Ah, ik zie de link xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 01, 2006 12:40 pm
Prachtige link Zakou XD Aka: ik zie hem niet XD
Uitgevers aanschrijven is eng!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 02, 2006 8:11 am
weeee, wat een drukte hier ineens!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 02, 2006 8:26 am
Tja, als je een Guild weer actief wilt hebben, moet je het zelf doen.... WIE DOET ER MEE???!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|