|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 2:02 am
*suckar och kliver in till sist och flinar plötsligt* Någon som känner igen mig? Det kan ju vara svårt eftersom det är mitt nya account. *gäspar* Sovit minimalt. Jag somnade klockan halv två och sov i en halvtimme, vaknade två och somnade inte förrän tre, sov en halvtimme till, vaknade halv fyra, kunde höra fåglarna börja kvittra, somnade igen, vaknade halv nio. Typiskt att jag sålde min Angelic Pendant också för att få råd med de här tofflorna... annars kunde jag zappa er igen. twisted Någon som har en idé om vem jag är NU?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 2:03 am
FrodoLouLou *kryper upp i en hylla igen* ZzzZzZzZz VAAAAKNA! *gastar i ditt öra* xd ... *ser dig fortfarande sova och häller en hink iskallt vatten över ditt huvud* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 2:04 am
Midnight Yume *suckar och kliver in till sist och flinar plötsligt* Någon som känner igen mig? Det kan ju vara svårt eftersom det är mitt nya account. *gäspar* Sovit minimalt. Jag somnade klockan halv två och sov i en halvtimme, vaknade två och somnade inte förrän tre, sov en halvtimme till, vaknade halv fyra, kunde höra fåglarna börja kvittra, somnade igen, vaknade halv nio. Typiskt att jag sålde min Angelic Pendant också för att få råd med de här tofflorna... annars kunde jag zappa er igen. twisted Någon som har en idé om vem jag är NU? näpp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 2:06 am
eek Geez, har du REDAN 4000 posts? Jag kom fortfarande ihåg när du kom in i den gamla threaden och jag blev skitsur på dig. xp Ha! En annan ledtråd. Nähä, du, Jalkazar... få se... en annan ledtråd. rolleyes Jag sa att ditt namn lät som Alkazar första gången jag såg dig i Swedish ICA/Konsum. Det var typ, mars-april-maj, antar jag. Jag vet inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 2:08 am
Midnight Yume eek Geez, har du REDAN 4000 posts? Jag kom fortfarande ihåg när du kom in i den gamla threaden och jag blev skitsur på dig. xp Ha! En annan ledtråd. Nähä, du, Jalkazar... få se... en annan ledtråd. rolleyes Jag sa att ditt namn lät som Alkazar första gången jag såg dig i Swedish ICA/Konsum. Det var typ, mars-april-maj, antar jag. Jag vet inte. ....... jag vet.. inte.. de är så många som sagt de
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 2:08 am
Jalkazar Midnight Yume *suckar och kliver in till sist och flinar plötsligt* Någon som känner igen mig? Det kan ju vara svårt eftersom det är mitt nya account. *gäspar* Sovit minimalt. Jag somnade klockan halv två och sov i en halvtimme, vaknade två och somnade inte förrän tre, sov en halvtimme till, vaknade halv fyra, kunde höra fåglarna börja kvittra, somnade igen, vaknade halv nio. Typiskt att jag sålde min Angelic Pendant också för att få råd med de här tofflorna... annars kunde jag zappa er igen. twisted Någon som har en idé om vem jag är NU? näpp Nope, för du var inte med när jag fick min Angelic Pendant efter att man kunde öppna June Letters. xd Det var Night som hade donerat gold till mig och jag fick råd med det, och jag zappade folk med olika färgade strålar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 2:09 am
Midnight Yume Jalkazar Midnight Yume *suckar och kliver in till sist och flinar plötsligt* Någon som känner igen mig? Det kan ju vara svårt eftersom det är mitt nya account. *gäspar* Sovit minimalt. Jag somnade klockan halv två och sov i en halvtimme, vaknade två och somnade inte förrän tre, sov en halvtimme till, vaknade halv fyra, kunde höra fåglarna börja kvittra, somnade igen, vaknade halv nio. Typiskt att jag sålde min Angelic Pendant också för att få råd med de här tofflorna... annars kunde jag zappa er igen. twisted Någon som har en idé om vem jag är NU? näpp Nope, för du var inte med när jag fick min Angelic Pendant efter att man kunde öppna June Letters. xd Det var Night som hade donerat gold till mig och jag fick råd med det, och jag zappade folk med olika färgade strålar. vem är du då
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 2:12 am
Jalkazar Midnight Yume eek Geez, har du REDAN 4000 posts? Jag kom fortfarande ihåg när du kom in i den gamla threaden och jag blev skitsur på dig. xp Ha! En annan ledtråd. Nähä, du, Jalkazar... få se... en annan ledtråd. rolleyes Jag sa att ditt namn lät som Alkazar första gången jag såg dig i Swedish ICA/Konsum. Det var typ, mars-april-maj, antar jag. Jag vet inte. ....... jag vet.. inte.. de är så många som sagt de ^.^ Säger inte vem jag är! xp Nåja, du som är så mkt på den gamla threaden, jag skriver en fanfic om de Utvalda. The Rose of Gaia. 3nodding Fast nu heter den Yin och Yang tvillingarna, och jag har inte börjat på kapitel 1 än... x___X
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 2:19 am
Midnight Yume Jalkazar Midnight Yume eek Geez, har du REDAN 4000 posts? Jag kom fortfarande ihåg när du kom in i den gamla threaden och jag blev skitsur på dig. xp Ha! En annan ledtråd. Nähä, du, Jalkazar... få se... en annan ledtråd. rolleyes Jag sa att ditt namn lät som Alkazar första gången jag såg dig i Swedish ICA/Konsum. Det var typ, mars-april-maj, antar jag. Jag vet inte. ....... jag vet.. inte.. de är så många som sagt de ^.^ Säger inte vem jag är! xp Nåja, du som är så mkt på den gamla threaden, jag skriver en fanfic om de Utvalda. The Rose of Gaia. 3nodding Fast nu heter den Yin och Yang tvillingarna, och jag har inte börjat på kapitel 1 än... x___X .... vet int vem du är
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 2:21 am
*suckar* Nåja... Annie. Dragonius! Kom hit! Dragonius: Prrfft. Vad är det nu då? *fladdrar med vingarna utanför dörren eftersom han inte får komma in* Ge mig en tur upp på taket så jag får skriva på kapitel 1 av The Twins of Gaia! xd Dragonius: Nåja. Kom ut då, jag får ju inte komma in. *skuttar ut och hoppar på Dragonius' rygg, och flyger upp på taket*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 2:25 am
Midnight Yume *suckar* Nåja... Annie. Dragonius! Kom hit! Dragonius: Prrfft. Vad är det nu då? *fladdrar med vingarna utanför dörren eftersom han inte får komma in* Ge mig en tur upp på taket så jag får skriva på kapitel 1 av The Twins of Gaia! xd Dragonius: Nåja. Kom ut då, jag får ju inte komma in. *skuttar ut och hoppar på Dragonius' rygg, och flyger upp på taket* jaja jag måste gå nu iaf
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 2:27 am
sweatdrop Jag tror inte han bryr sig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 2:37 am
Nightmare Asura sweatdrop Jag tror inte han bryr sig. Jag förstår det. xp Jaja, gör inget. Skriver på min fanfiction men har svårt att koncentrera sig efter att sovit minimalt. Dessutom svettas jag ihjäl p.g.a mitt långa hår. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 2:39 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 2:43 am
Aaaaph! *kramar om* whee Har inte sett dig på ett tag. Just nu skriver jag min fanfic... xd The Twins of Gaia. Du har väl läst färdigt den första, hoppas jag? Den var klar för länge sen. o___O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|