|
|
|
|
|
Eccentric Iconoclast Vice Captain
|
Posted: Sat Jun 09, 2007 10:03 am
Я совершенно с тобой согласна. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 09, 2007 11:21 am
|
|
|
|
|
|
|
|
Eccentric Iconoclast Vice Captain
|
Posted: Sat Jun 09, 2007 12:06 pm
Mais je suis encore silente! Je parle pas, je tape.
mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 09, 2007 12:12 pm
Eccentric Iconoclast Я не знаю! Не говорю по–шведски! We speak secrets. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 10, 2007 10:16 am
Mivi Mashed Computer Mivi Mashed Computer Mivi Wohoo, I got an A in English! biggrin I always get A's on my English tests too. Same with Swedish and Spanish. Actually, I got an A in Spanish yesterday! biggrin Grattis! ^-^ Yeah, I did pretty well in Spanish too, but it got boring, since I was way better than the rest of the class. Like, I was fluent, they were not. razz Then I forgot it all, and now I can only understand a tiny bit. Går du på gymnasiet? Vilken linje? smile Tackar! Nej, jag går inte på gymnasiet. Faktiskt, så går jag i sjuan, ska börja åttan i höst. Men när jag väl börjar gymnasiet lär det bli språkinriktad om jag får det som jag vill. Överraskande? Men så läser du iriska ändå? Vad häftigt! Jo, man kunde ju ana då att det kanske skulle bli nåt med språk för min del också, men jag hamnade på naturlinje, jag. razz Fast jag har läst japanska i skolan i två år, så jag får vara glad för det. smile Japp! Har blivit misstagen för att vara irländare för det många gånger, haha. Ah, japanska är fint, det vill jag lära mig... någon gång.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 10, 2007 2:33 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2007 10:30 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2007 11:25 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2007 11:32 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 8:06 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 8:14 pm
Hermonie Urameshi I'm not back for good just yet, but I have to ask: What is being said in the song in my profile?! I love it so much even though it's rather silly. rofl rofl Did you translate it yet, Vajra? No hurry, just wondering. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 8:44 pm
lol heart Hi! What to say? What to say. Hmmm......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 8:58 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 5:30 am
Anyone been to the CETNRE province in France? I hear there is a big Esperanto Music Festival on there in August.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|