|
|
|
|
Posted: Wed Jan 25, 2006 11:11 am
number_17 ik heb 2 dichte brieven en een zwaard.. die worden vast veel waard blaugh die zwaarden wel, die tampons waarschijnlijk niet XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 25, 2006 12:13 pm
number_17 Oranjekorfbalpizza! number_17 Oranjekorfbalpizza! Urusei! stopt ermee..... dus heb ik em overgekocht @_@ heel slim..maar denk jij dat je wel een lopende guild k**t maken dan?Weet ik nog niet, ik ga het eerst even aankijken etc, en dan naar plannen zoeken.... lukt het niet, dan wordt het gewoon een andere guild. ja ik zou er zeker een andere guild vna maken.. want een nederlands talige guild onderhouden met zo'n kleine opzet als hun is een ramp 3nodding +je moet iets doen aan de leden..want bijna niemand post en het mod team van hun is ook maar een lachertje.. mensen die dRvO er uit heeft gestampt worden daar gelijk mod..wij lachen dubbel blaugh Lol XD Ach, ik zie wel... ik heb een PM gestuurd naar alle mods, maar niemand heeft geantwoord sweatdrop Opt moment heb ik gewoon geen idee 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 25, 2006 1:06 pm
Zakou Nenharma number_17 ik heb 2 dichte brieven en een zwaard.. die worden vast veel waard blaugh die zwaarden wel, die tampons waarschijnlijk niet XDweet je >< ik heb de neiging om te zeggen dat ik een echt zwaard wil o.o'' maar ik ben vergeten waardoor ik dacht dat ik het wilde ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 25, 2006 2:28 pm
Zakou Nenharma number_17 ik heb 2 dichte brieven en een zwaard.. die worden vast veel waard blaugh die zwaarden wel, die tampons waarschijnlijk niet XD haha die naam hou ik erin blaugh
@pizza: een pm naar alle mods? waarom probeer je niet gewoon altzeimer zelf? zij is de eigenaresse..en mensen als sannieh ofzo zullen daar weinig over te zeggen hebben.. al vrees ik dat je concurentie gaat krijgen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 25, 2006 9:56 pm
number_17 Zakou Nenharma number_17 ik heb 2 dichte brieven en een zwaard.. die worden vast veel waard blaugh die zwaarden wel, die tampons waarschijnlijk niet XD haha die naam hou ik erin blaugh
@pizza: een pm naar alle mods? waarom probeer je niet gewoon altzeimer zelf? zij is de eigenaresse..en mensen als sannieh ofzo zullen daar weinig over te zeggen hebben.. al vrees ik dat je concurentie gaat krijgen 3nodding Hoe bedoel je? @_@
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 25, 2006 9:58 pm
kiek Zakou Nenharma number_17 ik heb 2 dichte brieven en een zwaard.. die worden vast veel waard blaugh die zwaarden wel, die tampons waarschijnlijk niet XDweet je >< ik heb de neiging om te zeggen dat ik een echt zwaard wil o.o'' maar ik ben vergeten waardoor ik dacht dat ik het wilde >< om makkelijker weg te kunnen lopen van een scheikunde toets? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 26, 2006 6:47 am
On my mind: een zwaar drukkend gevoel genaamd hoofdpijn en oogpijn. Te weinig geslapen waarschijnlijk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 26, 2006 9:54 am
ER IS EEN WONDER GEBEURD:
MIJN COMPUTER IS GEMAAKT!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 26, 2006 10:03 am
ButtonFly ER IS EEN WONDER GEBEURD:
MIJN COMPUTER IS GEMAAKT! ------------ {my mood: smile } XDmastersays:
gefeliciteerd 3nodding ------------
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 26, 2006 10:35 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 26, 2006 12:30 pm
Oranjekorfbalpizza! number_17 Zakou Nenharma number_17 ik heb 2 dichte brieven en een zwaard.. die worden vast veel waard blaugh die zwaarden wel, die tampons waarschijnlijk niet XD haha die naam hou ik erin blaugh
@pizza: een pm naar alle mods? waarom probeer je niet gewoon altzeimer zelf? zij is de eigenaresse..en mensen als sannieh ofzo zullen daar weinig over te zeggen hebben.. al vrees ik dat je concurentie gaat krijgen 3nodding Hoe bedoel je? @_@ ik hoorde iemand iets zeggen over die guilds om hem te kopen maar ik ben de naam kwijt en ik weet niet of DGO nog een guild wil hebben..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 28, 2006 1:32 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 28, 2006 12:06 pm
On my mind: na maanden weer tijd voor gaia kappen van me scooter geschuurt en morge wit spuite en daarna velgen nieuwe klere meisje
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 29, 2006 3:29 am