|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 11, 2004 1:07 pm
Chibi Strawberry Valgarv Chibi Strawberry Valgarv Chibi Strawberry Valgarv *Vinkar till Yulle med lillfingret och blir plötsligt kramad av Straw* eek N-nandayo.. gonk *Kryper till mjölkskåpet,sjungandes på Hyngry For Heaven* domokun Sorry. >.o Har du spetsiga sidotänder? Nja,det beror på vem som frågar ninja Det är Straw som frågar för att Straw vill veta. 3nodding Ah,jaså ^^ Men,det stämmer :3 Du har alltså spetsiga sidotänder? :O Hai! Asura: DÔMO!^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill Du får försöka senare då.. sweatdrop Ja... Till exempel imorgon när man är något mer vaken. :S Klia mig i örat?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Nightmare Asura Till er som undrar, Msn funkar nu >.o Nä. För mig står det att jag inte har nån anslutning..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 11, 2004 1:08 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Chibi Strawberry Nightmare Asura Till er som undrar, Msn funkar nu >.o Nä. För mig står det att jag inte har nån anslutning.. Samma här. Gävle är utsatt. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 11, 2004 1:09 pm
Haaaai ;o *Skuttar runt Straw och sjunger på "Rest In Peace"*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 11, 2004 1:09 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 11, 2004 1:10 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Haaaai ;o *Skuttar runt Straw och sjunger på "Rest In Peace"* ._.; *Kliar sig i huvudet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill GrimCupid prrnill Du får försöka senare då.. sweatdrop Ja... Till exempel imorgon när man är något mer vaken. :S Klia mig i örat? *peta in en pensel i ? p媛 eek ååh...så skönt. *pip-röst* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 11, 2004 1:11 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 11, 2004 1:11 pm
GrimCupid prrnill GrimCupid prrnill Du får försöka senare då.. sweatdrop Ja... Till exempel imorgon när man är något mer vaken. :S Klia mig i örat? *peta in en pensel i ? p媛 eek ååh...så skönt. *pip-röst* xp eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|