|
|
|
|
Posted: Mon Oct 11, 2004 12:38 pm
Silence_P prrnill *kryper ut ur lådan* Hej 3nodding Hur e de med dig?? Förhållandevis bra.. Med dig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 11, 2004 12:39 pm
prrnill Silence_P prrnill *kryper ut ur lådan* Hej 3nodding Hur e de med dig?? Förhållandevis bra.. Med dig? Njaa.. Har filosofi prov imorrn. Annars är de nog bra. Tror jag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 11, 2004 12:39 pm
GrimCupid prrnill Grim har stoppat bomull uti öööraaat, föööör aaatt det bullrar så..*sjunger* Njaa, snarare för att jag inte hör något... sweatdrop Jaja, jag får ändra lite då.. Grim har stoppat bomull uti öööraaat föööör aaatt han är så döööv.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 11, 2004 12:40 pm
Silence_P prrnill Silence_P prrnill *kryper ut ur lådan* Hej 3nodding Hur e de med dig?? Förhållandevis bra.. Med dig? Njaa.. Har filosofi prov imorrn. Annars är de nog bra. Tror jag? Okej.. Ouh.. Filosofi.. är det roligt? o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 11, 2004 12:41 pm
prrnill Silence_P prrnill Silence_P prrnill *kryper ut ur lådan* Hej 3nodding Hur e de med dig?? Förhållandevis bra.. Med dig? Njaa.. Har filosofi prov imorrn. Annars är de nog bra. Tror jag? Okej.. Ouh.. Filosofi.. är det roligt? o_O Filosofi är de värsta jag nånsin pluggat. eller pluggar. jag ser ut som ett ? på varje lektion! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 11, 2004 12:41 pm
In the rich man's world 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 11, 2004 12:42 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 11, 2004 12:43 pm
prrnill Undrar hur jag kommer se ut n䲠jag pluggar det d宮 sweatdrop Jadu! Filosofi är ett individuellt val. så välj inte Filosofi som individuellt val. du kommer ångra dig kan jag lova.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 11, 2004 12:44 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 11, 2004 12:44 pm
Chibi Strawberry In the rich man's world 3nodding xd O sen kunde jag inte mer på låten. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 11, 2004 12:45 pm
Silence_P prrnill Undrar hur jag kommer se ut n䲠jag pluggar det d宮 sweatdrop Jadu! Filosofi är ett individuellt val. så välj inte Filosofi som individuellt val. du kommer ångra dig kan jag lova. Okej, jag ska komma ihåg det. *skriva "inte välja filosofi" på en lapp, lägga den på huvudet, slå på med en bok*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 11, 2004 12:45 pm
prrnill GrimCupid prrnill Grim har stoppat bomull uti öööraaat, föööör aaatt det bullrar så..*sjunger* Njaa, snarare för att jag inte hör något... sweatdrop Jaja, jag får ändra lite då.. Grim har stoppat bomull uti öööraaat föööör aaatt han är så döööv. ...Vaaaeh? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 11, 2004 12:46 pm
GrimCupid prrnill GrimCupid prrnill Grim har stoppat bomull uti öööraaat, föööör aaatt det bullrar så..*sjunger* Njaa, snarare för att jag inte hör något... sweatdrop Jaja, jag får ändra lite då.. Grim har stoppat bomull uti öööraaat föööör aaatt han är så döööv. ...Vaaaeh? xp Jag är trött. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 11, 2004 12:46 pm
prrnill Silence_P prrnill Undrar hur jag kommer se ut n䲠jag pluggar det d宮 sweatdrop Jadu! Filosofi är ett individuellt val. så välj inte Filosofi som individuellt val. du kommer ångra dig kan jag lova. Okej, jag ska komma ihåg det. *skriva "inte välja filosofi" på en lapp, lägga den på huvudet, slå på med en bok* Duktig! whee *Klappa på huvet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|