|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 11:56 am
Hopey Valgarv Hopey Valgarv Hopey Sääkert.. *Mumlar tyst och sätter sig ner på golvet* Klart!Skulle jag ljuga för dig?^^ Kanske det? Man vet aldrig.. Klart jag inte skulle ._. *Vänder sig mot Quick* Klar? Säkert?.. 110% säkert!^^ *Slår ut metal staven för att blocka en av Quick_Silvers hugg,drar sen ut armen mot andra hugget och blockar det med armen (Har långa smala metal pinnar i ärmarna som är till för att blocka mot svärd hugg) men blir dock träffad av sparken och flyger bak en bit,gör en volt och landar på båda fötterna med en hylla mot ryggen* Flicka?Vet inte vem du pratar om.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 12:00 pm
Valgarv Hopey Valgarv Hopey Valgarv Hopey Sääkert.. *Mumlar tyst och sätter sig ner på golvet* Klart!Skulle jag ljuga för dig?^^ Kanske det? Man vet aldrig.. Klart jag inte skulle ._. *Vänder sig mot Quick* Klar? Säkert?.. 110% säkert!^^ *Slår ut metal staven för att blocka en av Quick_Silvers hugg,drar sen ut armen mot andra hugget och blockar det med armen (Har långa smala metal pinnar i ärmarna som är till för att blocka mot svärd hugg) men blir dock träffad av sparken och flyger bak en bit,gör en volt och landar på båda fötterna med en hylla mot ryggen* Flicka?Vet inte vem du pratar om. fusk bara fusk... jaja då får jag la ta i lite då lilla kärring... hehe *gör 4 kloner med kage bushin no jutsu och rusar mot honom...två tar flankerna och de två återstående attackerar framifrån medan jag står kvar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 12:01 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 12:10 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 12:11 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 12:12 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 12:13 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 12:14 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 12:15 pm
har valgarv redan gett upp.. hohoho... vilken chiken... domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 12:21 pm
Valgarv Hopey Valgarv Hopey Valgarv Hopey Sääkert.. *Mumlar tyst och sätter sig ner på golvet* Klart!Skulle jag ljuga för dig?^^ Kanske det? Man vet aldrig.. Klart jag inte skulle ._. *Vänder sig mot Quick* Klar? Säkert?.. 110% säkert!^^ *Slår ut metal staven för att blocka en av Quick_Silvers hugg,drar sen ut armen mot andra hugget och blockar det med armen (Har långa smala metal pinnar i ärmarna som är till för att blocka mot svärd hugg) men blir dock träffad av sparken och flyger bak en bit,gör en volt och landar på båda fötterna med en hylla mot ryggen* Flicka?Vet inte vem du pratar om. Oh.. Det lät ju övertygande ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|