|
|
|
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 5:01 pm
Inte jag som ritat, utan min syster. Postar den iaf :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 12, 2006 3:19 pm

Jaja, den borde gå i "avatar i paint"tråden, men jag postar den här. En timme till och från med touchpad på en bärbar. (när internet dog så pillade jag med den. tog snarare 30min). Sparad som jpg, kan vara lite kornigt. Jag sitter på en laptop med VÄLDIGT ljus skärm, så färgerna kan vara lite dodgy.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 15, 2006 1:33 pm
En gammal avatar art jag hittade på min gammla avatar. Rätt het tycket jag. :3 Dock blev scanningen lite crappy und jag har inte fyllt i texten. http://i1.tinypic.com/200tmgy.jpg(Oh, och ögonen blev helt cepe ser jag nu. D: ) Detta är en nyare bild som jag gjorde när jag hade tråkigt. Inte helt dålig enligt mig själv. :3 http://i1.tinypic.com/200tpqe.jpgGlömde dock fylla i rosetten och min kiki's ögon. Blev jäkligt nöjd med hennes läppar. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 15, 2006 1:47 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 18, 2006 11:02 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 19, 2006 6:32 am

NOTERA: bilden var aldrig menad att likna Johnny Depp. Jag ritade karaktären Edward Scissorhands och hoppades på det bästa. För mig personligen står Edward för mer än bara Hollywood-celebritet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 22, 2006 2:10 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 9:23 am
The Green Lantern. (DC Comics superhjälte) Färgläggningen är ganska hastigt gjord, jag tyckte bara man enklare fick grepp om karaktären med den.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 25, 2006 4:46 am
Den var inte menignen att bli så här seriös, skulle bara klottra i ps från början men det var så kul.... whee sweatdrop bild
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 11:40 am

Poison Ivy, de som sett förskräckliga Batman & Robin eller läst de underbara serierna vet vem det är. 'nuff said.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 5:03 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 05, 2006 5:04 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 05, 2006 5:43 am

Joker is SO much more fun...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 06, 2006 9:27 am
AiMin rp-karaktär Ai. ^^ Utspelas i en apokalyptisk sci-fi miljö där människorasen nästintill är utrotad av droider (robotar med mänskligt sinne, typ). Människan kan inte längre utvecklas evolutionärt utan måste ta till tekniken för att kunna överleva. anyways... xD Kluddade på bilden(i Ps CS2) från och till i tre dagar. Bristen på färgvariation är medvetet gjort. :3 enjoy
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 2:44 pm
Take Care of MeVar tvungen att inviga nya ritbrädan, och det blev tom en bg! :0 Inte särskilt spännande iofs, men ändå. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|