|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2010 12:42 am
videogames.. spelen en naar andere kijken die het spelen
wat is je grootste angst???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2010 1:42 am
Realistische angst: Verlies van controle Onrealistische angst: Tyrannosaurus Rex. Het enige wezen waar ik wakker van schrik tijdens nachtmerries
Wat kan je heel goed maar vinden veel mensen niet bijzonder?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2010 1:47 am
Ik kan goed voor dingen openstaan (open minded) en kan me goed inleven/meeleven. Ik weet niet of mensen dit bijzonder vinden, niemand heeft iig gezegd dat het bijzonder is. Zelf vind ik het ook niet bijster bijzonder... maar gewoon een goeie kant wink
Ik heb niet zo veel bijzondere dingen.. sorry neutral (hihi tevens nog een kant van mij; down to earth, niet snel onder de indruk dus vind ik dingen ook niet snel bijzonder). Oja en ik kan heel gevat reageren op jongens die vervelend flirtende opmerkingen maken. Vind ook niemand bijzonder.
Als jij een grote achtertuin had, hoe zou je deze dan inrichten?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2010 4:20 am
hangt van de grasmaaier af... XP als die een beetje goed is zou ik denk ik een deel grasland met bomen doen. ik denk dat ik dan hier en daar wat leuke kleine schattige bloemetjes plant en 1 vlinderstuik, oh en veel planten die lekker ruiken. Ik ben de naam vergeten maar er is ook zo'n plant die 's avonds zo errug lekker reukt... die wil ik natuurlijk ook. de bomen met een dikke brede stam die niet heel erg lang worden. (ik ga trouwens een beetje uit nu van het hebben van best wat geld) een riviertje met een treurwilg aan de zijkant. een blauwe regen wil ik ook. http://plantadvies.web-log.nl/plantadvies/2010/01/blauwe-regen-sn.html Ook wil ik wilde kersen bloesem. En een perenboom. Aan het begin van een ander (stuk kleiner) riviertje een watervalletje met veel platte stenen waardoor er gleufjes ontstaan. Het einde mond uit in een beekje. Kan nog meer bedenken maar dan moet die tuin wel heel erg groot zijn.
wat is jouw lievelings dier? en waarom?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2010 5:04 am
aw dat is moeilijk ik heb er meerdere maar ik denk dat katten wel bovenaan staan je kan ze lekker knuffelen en ze zijn zo grappig vooral als ze nog jong zijn 4laugh
hoe heb jij deze vakantie overleeft?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2010 10:44 am
Vakantie? Ik moest gewoon werken XP
Ga je me missen? XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2010 1:27 am
Jah crying
hebben jullie mij gemist?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2010 3:34 am
3nodding
hoe netjes is jouw kamer?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2010 3:42 am
stoffig maar voor de rest ligt alles wel netjes in een kast... netjes is dan wel een groot woord...
wat vind jij van dat de scholen deze/volgende week weer beginnen???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2010 5:08 am
jammer, ik moet mijn kamer nog opruimen... weinig tijd meer over... en ik moet nog boeken bestellen... wel fijn dat ik dan niet meer hoef te koken en dat ik me dan niet verveel (ook al zou ik dat ook nu niet moeten kunnen...)
heb jij nog veel te doen voordat school begint??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2010 11:18 am
Ach, ik heb zeeën van tijd!!... aangezien ik niet meer naar school ga XD
Waar denk ik nu aan? (niet dat ik dit nog voor mijn hiatus zie...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2010 1:18 pm
school sweatdrop waarom omdat ik heb gehoord dat ik maandag al naar school moet en ik niet kan scream en ze het weer eens lekker laat vertellen
maar ja is op jouw school ook alles zo goed geregeld uhum ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2010 10:37 am
is dat ooit op een school dan het geval??? nee... zal me niet verbazen als het rooster nog zo'n tig keer gaat veranderen... en aan mogelijk heden voor studie punten zal ook aan de wensen worden overgelaten... *zucht*
heb jij leerkrachen (gehad) die je intens haate???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2010 6:32 am
nee niet intens haate wel iemand die ik echt niet mee op kan schietten
Heb je een leuke vakantie gehad?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2010 1:44 pm
ik hat hem me toch iets beter voor gesteld helaas sad
kijk je al weer uit naar de volgende vakantie ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|