|
|
|
|
Posted: Sat Oct 09, 2004 1:42 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 09, 2004 1:42 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 09, 2004 1:43 pm
En viss person är så jaevla dum i huvudet att jag börjar gråta. Fattar ingenting.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 09, 2004 1:43 pm
TessiTuss mymlans dotter ne!!!! crying *lutar sig mot TessiTuss axel o gr崥r* ne inte vara ledsen. j-ag ka-an in-nte sl-uta! crying gonk *gråter änumer*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 09, 2004 1:44 pm
Chibi Strawberry En viss person är så jaevla dum i huvudet att jag börjar gråta. Fattar ingenting. Men.. :'( Du ska inte vara ledsen Anna.. =(
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 09, 2004 1:44 pm
Jag börjar snart typ också gråta. <.< xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 09, 2004 1:45 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 09, 2004 1:46 pm
Blixtra Chibi Strawberry En viss person är så jaevla dum i huvudet att jag börjar gråta. Fattar ingenting. Men.. :'( Du ska inte vara ledsen Anna.. =( Finns inget att göra åt det. Mitt fel. Jag gör bara fel hela tiden, säger fel saker, gör fel handlingar... Men andra ord; I SUCK! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 09, 2004 1:48 pm
sluta trycka ner dig själv hela tiden.. Du mår inte direkt bättre av det iaf. Sen vet ju inte jag vad du säger som är så "fel" eller vad du gör som är så "fel".. Ingen vill ju berätta för mig.. Men du borde kanske prata med denna personen och säga att du själv tycker att du gör fel m.m..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 09, 2004 1:49 pm
Blixtra sluta trycka ner dig själv hela tiden.. Du mår inte direkt bättre av det iaf. Sen vet ju inte jag vad du säger som är så "fel" eller vad du gör som är så "fel".. Ingen vill ju berätta för mig.. Men du borde kanske prata med denna personen och säga att du själv tycker att du gör fel m.m.. Jag har försökt med allt. Vissa förstår helt enkelt inte. :\ Fast, jag ska dra mig från Gaia nu. Hejdå.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 09, 2004 1:50 pm
Linka Spirit Jag börjar snart typ också gråta. <.< xp Varför? *snyter sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 09, 2004 1:53 pm
mymlans dotter Linka Spirit Jag börjar snart typ också gråta. <.< xp Varför? *snyter sig* För att det börjar gå åt skogen med min quest nu. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 09, 2004 1:54 pm
mymlans dotter TessiTuss mymlans dotter ne!!!! crying *lutar sig mot TessiTuss axel o gr崥r* ne inte vara ledsen. j-ag ka-an in-nte sl-uta! crying gonk *gråter änumer* ne tål inte att se folk grata.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 09, 2004 1:55 pm
Linka Spirit mymlans dotter Linka Spirit Jag börjar snart typ också gråta. <.< xp Varför? *snyter sig* För att det börjar gå åt skogen med min quest nu. sweatdrop stackars. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 09, 2004 1:56 pm
mymlans dotter Linka Spirit mymlans dotter Linka Spirit Jag börjar snart typ också gråta. <.< xp Varför? *snyter sig* För att det börjar gå åt skogen med min quest nu. sweatdrop stackars. sad Nah.. Brukar alltid gå såhär för mig på quests. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|