|
|
|
|
Posted: Sat Jan 14, 2006 6:22 am
Teveel werkstukken... AAAH. En tentamens komende week. Enenenen ik mis mijn vriendje weer sad Gelukkig gaan we binnen een jaar samenwonen, als alles goed gaat...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 14, 2006 10:45 am
HONGER! en pas over meer dan een uur eten! crying
...... Oh, en HOI UUM!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 14, 2006 11:13 am
------------ {my mood: smile } XDmastersays:
teveel achterstand met school werk crying kmoet nog trwee fictiedosiers maken voor vorige week sweatdrop sad en heb dus helemnaal geen tidj om aan mijn site te werken sad ------------
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 15, 2006 4:13 am
Uumie-chan Teveel werkstukken... AAAH. En tentamens komende week. Enenenen ik mis mijn vriendje weer sad Gelukkig gaan we binnen een jaar samenwonen, als alles goed gaat... zo snel al samenwonen surprised als dat maar goed gaat... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 15, 2006 4:46 am
------------ {my mood: smile } XDmastersays:
waarom llopt mijn pc nou om de 5 minuten vast stressed scream gonk cry ------------
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 15, 2006 9:45 am
Pizza! Punk! Prima!
Woorden met een P......waarom denk ik daar nu aan???!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 15, 2006 10:04 am
number_17 Uumie-chan Teveel werkstukken... AAAH. En tentamens komende week. Enenenen ik mis mijn vriendje weer sad Gelukkig gaan we binnen een jaar samenwonen, als alles goed gaat... zo snel al samenwonen surprised als dat maar goed gaat... sweatdrop Nou zeg, wat een vertrouwen! confused Tuurlijk zal dat goed gaan, we willen het allebei al 2 maanden en supergraag, en we houden enorm veel van elkaar. Dus ik zie niet in waarom het fout zou gaan. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 15, 2006 3:02 pm
Uumie-chan number_17 Uumie-chan Teveel werkstukken... AAAH. En tentamens komende week. Enenenen ik mis mijn vriendje weer sad Gelukkig gaan we binnen een jaar samenwonen, als alles goed gaat... zo snel al samenwonen surprised als dat maar goed gaat... sweatdrop Nou zeg, wat een vertrouwen! confused Tuurlijk zal dat goed gaan, we willen het allebei al 2 maanden en supergraag, en we houden enorm veel van elkaar. Dus ik zie niet in waarom het fout zou gaan. wink ik bedoelde niks over vertrouwen..beetje foute woordkeus.. ik bedoel dat ik hoop dat alles goed gaat 3nodding
maar ga je nou niet heel veel last van bindingsangst krijgen? of ben je er over heen? smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 15, 2006 3:29 pm
number_17 Uumie-chan number_17 Uumie-chan Teveel werkstukken... AAAH. En tentamens komende week. Enenenen ik mis mijn vriendje weer sad Gelukkig gaan we binnen een jaar samenwonen, als alles goed gaat... zo snel al samenwonen surprised als dat maar goed gaat... sweatdrop Nou zeg, wat een vertrouwen! confused Tuurlijk zal dat goed gaan, we willen het allebei al 2 maanden en supergraag, en we houden enorm veel van elkaar. Dus ik zie niet in waarom het fout zou gaan. wink ik bedoelde niks over vertrouwen..beetje foute woordkeus.. ik bedoel dat ik hoop dat alles goed gaat 3nodding
maar ga je nou niet heel veel last van bindingsangst krijgen? of ben je er over heen? smile Ik ben er overheen, THANK GOD!!! Eindelijk! Na drie maanden merkte ik dat ik het minder eng vond als hij bij me was, en nu wil ik het liefst elke dag bij hem zijn. Fijn gevoel is dat, leven zonder die angst smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 16, 2006 4:47 am
Uumie-chan number_17 Uumie-chan number_17 Uumie-chan Teveel werkstukken... AAAH. En tentamens komende week. Enenenen ik mis mijn vriendje weer sad Gelukkig gaan we binnen een jaar samenwonen, als alles goed gaat... zo snel al samenwonen surprised als dat maar goed gaat... sweatdrop Nou zeg, wat een vertrouwen! confused Tuurlijk zal dat goed gaan, we willen het allebei al 2 maanden en supergraag, en we houden enorm veel van elkaar. Dus ik zie niet in waarom het fout zou gaan. wink ik bedoelde niks over vertrouwen..beetje foute woordkeus.. ik bedoel dat ik hoop dat alles goed gaat 3nodding
maar ga je nou niet heel veel last van bindingsangst krijgen? of ben je er over heen? smile Ik ben er overheen, THANK GOD!!! Eindelijk! Na drie maanden merkte ik dat ik het minder eng vond als hij bij me was, en nu wil ik het liefst elke dag bij hem zijn. Fijn gevoel is dat, leven zonder die angst smile leuk om te horen! biggrin maarre thank god? 0.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 16, 2006 8:35 am
number_17 Uumie-chan number_17 Uumie-chan number_17 Uumie-chan Teveel werkstukken... AAAH. En tentamens komende week. Enenenen ik mis mijn vriendje weer sad Gelukkig gaan we binnen een jaar samenwonen, als alles goed gaat... zo snel al samenwonen surprised als dat maar goed gaat... sweatdrop Nou zeg, wat een vertrouwen! confused Tuurlijk zal dat goed gaan, we willen het allebei al 2 maanden en supergraag, en we houden enorm veel van elkaar. Dus ik zie niet in waarom het fout zou gaan. wink ik bedoelde niks over vertrouwen..beetje foute woordkeus.. ik bedoel dat ik hoop dat alles goed gaat 3nodding
maar ga je nou niet heel veel last van bindingsangst krijgen? of ben je er over heen? smile Ik ben er overheen, THANK GOD!!! Eindelijk! Na drie maanden merkte ik dat ik het minder eng vond als hij bij me was, en nu wil ik het liefst elke dag bij hem zijn. Fijn gevoel is dat, leven zonder die angst smile leuk om te horen! biggrin maarre thank god? 0.oThanks. En ja, niet specifiek God ofzo, maar whatever er voor gezorgd heeft dat mijn angst weg is wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 16, 2006 10:19 am
ik dacht al blaugh
w00t ik heb volgens die test van BNN een IQ van 136 smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 16, 2006 10:33 am
Ik had 127 xD Zijn de internet vragen hetzelfde als de TV? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 16, 2006 11:02 am
Oranjekorfbalpizza! Ik had 127 xD Zijn de internet vragen hetzelfde als de TV? razz volgens mij wel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 16, 2006 11:19 am
number_17 ik dacht al blaugh
w00t ik heb volgens die test van BNN een IQ van 136 smile Goed bezig biggrin Ik had 137, wtf. Ik ben niet slim xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|