|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 11:06 am
Signstealer QuicK_SilveR Signstealer *springer runt som ett Råddjur i butiken* eek Vet du inte vad ett Rådd-djur är? whee Läs Muminpappans Bravader, underbar bok heart nä det vet jag inte sweatdrop ... nja det vet jag inte om jag kommer göra.. inte så stort fan av mumin sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 11:07 am
Hopey Valgarv Hopey Valgarv Hopey Valgarv QuicK_SilveR Valgarv *Faller ner genom tak luckan och slår i golvet med ett DUNS!* +_+ eek blaugh .. det där såg roligt ut... hahahaha *Ligger avsimmad på golvet* +__+;; Heey.. *Hittar en pinne på golvet. Tar upp den och petar med den på Valgarv* o___o *Tar tag i pinnen innan hon hinner peta på mig,drar den unr händerna på henne,hoppar upp och petar Quick_Silver på huvudet med den* God morgon. God morgon, god morgon ^^ *Vänder huvudet och vinkar med den fria handen mot Hopey* ^^ Hoho.*Håller fortfarande pinnen mot Quick_Silver* *Vinkar tillbaka* ^^ .. *Skuttar omkring i en liten cirkel* o_O ...Normalt O_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 11:08 am
Filmer och sånt är en helt annan sak än originalböckerna. De är bäst! Inga barnböcker heller. Så underbara. Men ursäkta mig, jag är bara inne i en Mumindyrkarperiod 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 11:08 am
Valgarv QuicK_SilveR Valgarv Hopey Valgarv QuicK_SilveR Valgarv *Faller ner genom tak luckan och slår i golvet med ett DUNS!* +_+ eek blaugh .. det där såg roligt ut... hahahaha *Ligger avsimmad på golvet* +__+;; Heey.. *Hittar en pinne på golvet. Tar upp den och petar med den på Valgarv* o___o *Tar tag i pinnen innan hon hinner peta på mig,drar den unr händerna på henne,hoppar upp och petar Quick_Silver på huvudet med den* God morgon. ajj... gå morgon??? klockan är ju snart 8... jasså du vill fäktas *drar upp sina två katanas* Hum..Kanske det. vad menar du med det???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 11:09 am
Valgarv Hopey Valgarv Hopey Valgarv Hopey Valgarv QuicK_SilveR Valgarv *Faller ner genom tak luckan och slår i golvet med ett DUNS!* +_+ eek blaugh .. det där såg roligt ut... hahahaha *Ligger avsimmad på golvet* +__+;; Heey.. *Hittar en pinne på golvet. Tar upp den och petar med den på Valgarv* o___o *Tar tag i pinnen innan hon hinner peta på mig,drar den unr händerna på henne,hoppar upp och petar Quick_Silver på huvudet med den* God morgon. God morgon, god morgon ^^ *Vänder huvudet och vinkar med den fria handen mot Hopey* ^^ Hoho.*Håller fortfarande pinnen mot Quick_Silver* *Vinkar tillbaka* ^^ .. *Skuttar omkring i en liten cirkel* o_O ...Normalt O_o Vadååå? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 11:10 am
QuicK_SilveR Valgarv QuicK_SilveR Valgarv Hopey Valgarv QuicK_SilveR Valgarv *Faller ner genom tak luckan och slår i golvet med ett DUNS!* +_+ eek blaugh .. det där såg roligt ut... hahahaha *Ligger avsimmad på golvet* +__+;; Heey.. *Hittar en pinne på golvet. Tar upp den och petar med den på Valgarv* o___o *Tar tag i pinnen innan hon hinner peta på mig,drar den unr händerna på henne,hoppar upp och petar Quick_Silver på huvudet med den* God morgon. ajj... gå morgon??? klockan är ju snart 8... jasså du vill fäktas *drar upp sina två katanas* Hum..Kanske det. vad menar du med det??? Att jag vill slåss?*En vatten liknande substans rinner ner för pinnen jag håller i och lägger sig runt hela pinnen och gör den till metal*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 11:13 am
Valgarv QuicK_SilveR Valgarv QuicK_SilveR Valgarv Hopey Valgarv QuicK_SilveR Valgarv *Faller ner genom tak luckan och slår i golvet med ett DUNS!* +_+ eek blaugh .. det där såg roligt ut... hahahaha *Ligger avsimmad på golvet* +__+;; Heey.. *Hittar en pinne på golvet. Tar upp den och petar med den på Valgarv* o___o *Tar tag i pinnen innan hon hinner peta på mig,drar den unr händerna på henne,hoppar upp och petar Quick_Silver på huvudet med den* God morgon. ajj... gå morgon??? klockan är ju snart 8... jasså du vill fäktas *drar upp sina två katanas* Hum..Kanske det. vad menar du med det??? Att jag vill slåss?*En vatten liknande substans rinner ner för pinnen jag håller i och lägger sig runt hela pinnen och gör den till metal* eek va fan va det där??? jaja... ska bara äta lite... få energi du vet...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 11:15 am
Hopey Valgarv Hopey Valgarv Hopey Valgarv Hopey Valgarv QuicK_SilveR Valgarv *Faller ner genom tak luckan och slår i golvet med ett DUNS!* +_+ eek blaugh .. det där såg roligt ut... hahahaha *Ligger avsimmad på golvet* +__+;; Heey.. *Hittar en pinne på golvet. Tar upp den och petar med den på Valgarv* o___o *Tar tag i pinnen innan hon hinner peta på mig,drar den unr händerna på henne,hoppar upp och petar Quick_Silver på huvudet med den* God morgon. God morgon, god morgon ^^ *Vänder huvudet och vinkar med den fria handen mot Hopey* ^^ Hoho.*Håller fortfarande pinnen mot Quick_Silver* *Vinkar tillbaka* ^^ .. *Skuttar omkring i en liten cirkel* o_O ...Normalt O_o Vadååå? gonk Inget.. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 11:15 am
*klappar ponkarna på huvudena*
Seså, inte bråka nu.
whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 11:16 am
Valgarv Hopey Valgarv Hopey Valgarv Hopey Valgarv Hopey Valgarv QuicK_SilveR Valgarv *Faller ner genom tak luckan och slår i golvet med ett DUNS!* +_+ eek blaugh .. det där såg roligt ut... hahahaha *Ligger avsimmad på golvet* +__+;; Heey.. *Hittar en pinne på golvet. Tar upp den och petar med den på Valgarv* o___o *Tar tag i pinnen innan hon hinner peta på mig,drar den unr händerna på henne,hoppar upp och petar Quick_Silver på huvudet med den* God morgon. God morgon, god morgon ^^ *Vänder huvudet och vinkar med den fria handen mot Hopey* ^^ Hoho.*Håller fortfarande pinnen mot Quick_Silver* *Vinkar tillbaka* ^^ .. *Skuttar omkring i en liten cirkel* o_O ...Normalt O_o Vadååå? gonk Inget.. whee Sääkert.. *Mumlar tyst och sätter sig ner på golvet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 11:18 am
QuicK_SilveR Valgarv QuicK_SilveR Valgarv QuicK_SilveR Valgarv Hopey Valgarv QuicK_SilveR Valgarv *Faller ner genom tak luckan och slår i golvet med ett DUNS!* +_+ eek blaugh .. det där såg roligt ut... hahahaha *Ligger avsimmad på golvet* +__+;; Heey.. *Hittar en pinne på golvet. Tar upp den och petar med den på Valgarv* o___o *Tar tag i pinnen innan hon hinner peta på mig,drar den unr händerna på henne,hoppar upp och petar Quick_Silver på huvudet med den* God morgon. ajj... gå morgon??? klockan är ju snart 8... jasså du vill fäktas *drar upp sina två katanas* Hum..Kanske det. vad menar du med det??? Att jag vill slåss?*En vatten liknande substans rinner ner för pinnen jag håller i och lägger sig runt hela pinnen och gör den till metal* eek va fan va det där??? jaja... ska bara äta lite... få energi du vet... Fine.Skynda dig lite.^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 11:19 am
*sitter i en iglo byggd av konserv burkar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 11:20 am
Hopey Valgarv Hopey Valgarv Hopey Valgarv Hopey Valgarv Hopey Valgarv QuicK_SilveR Valgarv *Faller ner genom tak luckan och slår i golvet med ett DUNS!* +_+ eek blaugh .. det där såg roligt ut... hahahaha *Ligger avsimmad på golvet* +__+;; Heey.. *Hittar en pinne på golvet. Tar upp den och petar med den på Valgarv* o___o *Tar tag i pinnen innan hon hinner peta på mig,drar den unr händerna på henne,hoppar upp och petar Quick_Silver på huvudet med den* God morgon. God morgon, god morgon ^^ *Vänder huvudet och vinkar med den fria handen mot Hopey* ^^ Hoho.*Håller fortfarande pinnen mot Quick_Silver* *Vinkar tillbaka* ^^ .. *Skuttar omkring i en liten cirkel* o_O ...Normalt O_o Vadååå? gonk Inget.. whee Sääkert.. *Mumlar tyst och sätter sig ner på golvet* Klart!Skulle jag ljuga för dig?^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 11:21 am
Valgarv Hopey Sääkert.. *Mumlar tyst och sätter sig ner på golvet* Klart!Skulle jag ljuga för dig?^^ Kanske det? Man vet aldrig..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 11:31 am
Valgarv QuicK_SilveR Valgarv QuicK_SilveR Valgarv QuicK_SilveR Valgarv Hopey Valgarv QuicK_SilveR Valgarv *Faller ner genom tak luckan och slår i golvet med ett DUNS!* +_+ eek blaugh .. det där såg roligt ut... hahahaha *Ligger avsimmad på golvet* +__+;; Heey.. *Hittar en pinne på golvet. Tar upp den och petar med den på Valgarv* o___o *Tar tag i pinnen innan hon hinner peta på mig,drar den unr händerna på henne,hoppar upp och petar Quick_Silver på huvudet med den* God morgon. ajj... gå morgon??? klockan är ju snart 8... jasså du vill fäktas *drar upp sina två katanas* Hum..Kanske det. vad menar du med det??? Att jag vill slåss?*En vatten liknande substans rinner ner för pinnen jag håller i och lägger sig runt hela pinnen och gör den till metal* eek va fan va det där??? jaja... ska bara äta lite... få energi du vet... Fine.Skynda dig lite.^^ i'm back from outher space.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|