|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 08, 2004 10:25 am
Aerals TessiTuss Aerals TessiTuss Aerals TessiTuss Aerals mm ^_^ vad gör du för nått`? kollar på The Simpsons. Vad gör du själv. oooh nice fan! lyssnar på music; dream evil.. har du dom på dvd eller går de på tv?? okej . Det g�r p� tv. .. eek vilken kanal?! Trean den har inte jag.. sweatdrop Vilka kanaler har du då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 08, 2004 10:29 am
TessiTuss Aerals TessiTuss Aerals TessiTuss Aerals TessiTuss Aerals mm ^_^ vad gör du för nått`? kollar på The Simpsons. Vad gör du själv. oooh nice fan! lyssnar på music; dream evil.. har du dom på dvd eller går de på tv?? okej . Det g�r p� tv. .. eek vilken kanal?! Trean den har inte jag.. sweatdrop Vilka kanaler har du då? typ bara 1:an 2:an 4:an..... trååk kanaler
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 08, 2004 10:30 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 08, 2004 10:30 am
Aerals typ bara 1:an 2:an 4:an..... trååk kanaler okej. Jo det är tråk kanaler det kan jag hålla med om.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 08, 2004 11:02 am
TessiTuss Aerals typ bara 1:an 2:an 4:an..... trååk kanaler okej. Jo det är tråk kanaler det kan jag hålla med om. mhm.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 08, 2004 12:16 pm
Aerals TessiTuss Aerals typ bara 1:an 2:an 4:an..... trååk kanaler okej. Jo det är tråk kanaler det kan jag hålla med om. mhm..... jupp.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 08, 2004 12:39 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 08, 2004 12:45 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 08, 2004 12:47 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 08, 2004 12:53 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 08, 2004 12:53 pm
*försöker också göra en effektfull entre men snubblar på skosnörena* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 08, 2004 12:56 pm
Gaia gillar inte svenska idag. ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 08, 2004 1:00 pm
Chibi Strawberry Gaia gillar inte svenska idag. ._. nej jag vet! =/ nån som vet vad felet är??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 08, 2004 1:35 pm
någon som kan hjälpa mig med en grej? eller några.. kan ni posta alla smileysar förutom dom som man kan klicka på till vänster när man skriver...? jag ska göra en compressed folder med allihopa utklippta, så man kan använda dom på t.ex. msn biggrin
Edit: *lägger in alla dom också* biggrin smile redface crying stare xd 3nodding blaugh gonk scream stressed sweatdrop heart domokun xp whee wink sad surprised eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 08, 2004 1:43 pm
Nidder någon som kan hjälpa mig med en grej? eller några.. kan ni posta alla smileysar förutom dom som man kan klicka på till vänster när man skriver...? jag ska göra en compressed folder med allihopa utklippta, så man kan använda dom på t.ex. msn biggrin ja jag b�rjar v�l... ninja mrgreen 4laugh evil twisted rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|