|
|
|
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 12:52 pm
prrnill GrimCupid *sätter sig på golvet och äter snällt sin munk* *kryper fram till och drar försiktigt i håret* Mjiip? *tittar på med stora ögon* Ookie! *skrika* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 12:52 pm
prrnill Ja, jag sa ju att du VAR läskig? neutral ja jag vet neutral *krypa till*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 12:53 pm
GrimCupid prrnill GrimCupid *sätter sig på golvet och äter snällt sin munk* *kryper fram till och drar försiktigt i håret* Mjiip? *tittar på med stora ögon* Ookie! *skrika* whee Fupp! whee *hoppa på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 12:54 pm
jiminijon GrimCupid *sätter sig på golvet och äter snällt sin munk* fin vove whee xd sweatdrop Arf? 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 12:54 pm
jiminijon prrnill Ja, jag sa ju att du VAR läskig? neutral ja jag vet neutral *krypa till* Dåså.. confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 12:55 pm
prrnill jiminijon prrnill Ja, jag sa ju att du VAR läskig? neutral ja jag vet neutral *krypa till* Dåså.. confused ja..aja jag ska dra*krama om*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 12:55 pm
jiminijon prrnill jiminijon prrnill Ja, jag sa ju att du VAR läskig? neutral ja jag vet neutral *krypa till* Dåså.. confused ja..aja jag ska dra*krama om* okies. *krama försiktigt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 12:58 pm
prrnill GrimCupid prrnill GrimCupid *sätter sig på golvet och äter snällt sin munk* *kryper fram till och drar försiktigt i håret* Mjiip? *tittar på med stora ögon* Ookie! *skrika* whee Fupp! whee *hoppa på* Ookie! *rulla runt* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 1:00 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 1:01 pm
GrimCupid prrnill GrimCupid prrnill GrimCupid *sätter sig på golvet och äter snällt sin munk* *kryper fram till och drar försiktigt i håret* Mjiip? *tittar på med stora ögon* Ookie! *skrika* whee Fupp! whee *hoppa på* Ookie! *rulla runt* xd xd *sätta sig på Grims mage*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 1:02 pm
*tar munken ifrån Grim* Min Munk!! Hayaa!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 1:03 pm
prrnill xd *sätta sig på Grims mage* *kikar upp på och gör ett Till-uttryck*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 1:03 pm
Aerals *tar munken ifrån Grim* Min Munk!! Hayaa! Jag ville ju ha den.. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 1:04 pm
GrimCupid prrnill xd *sätta sig på Grims mage* *kikar upp på och gör ett Till-uttryck* *rullar runt på golvet och skrattar* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 1:04 pm
Aerals *tar munken ifrån Grim* Min Munk!! Hayaa! *stirrar på i några sekunder, rycker på axlarna och tar fram vindruvor istället* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|