|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 13, 2005 10:46 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 13, 2005 11:48 am
+ Pratade med Räki idag..Känns mycket bättre nu + Inte lika deppig + Lekte med en skyffel xd
- Trött - Måste plugga crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 13, 2005 12:13 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 13, 2005 12:27 pm
Positiva faktorer för dagen
+ Kakor med choklad (tosca?) + Jag vågar kanske ge choklad till folk imorgon (jag känner mig jämt så larvig när jag ger bort saker) + Jag hittade faktiskt ett par byxor. + The Legend of Zelda - Ocarina of Time + Någon kanske whee + Kramar på Gillet + Sushis plus whee heart
Negativa faktorer för dagen
- Jag fick inte prata med Sheik (dumma mamma) - Mamma tvingade mig att prata med en som jobbade på JC - Mina föräldrar - Jag vågar inte ge bort choklad - Skolan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 13, 2005 12:33 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 13, 2005 1:22 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 13, 2005 1:31 pm
+ imorgon ar stora kramdagen biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 13, 2005 1:59 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 13, 2005 2:06 pm
Dagens: + Pratade med Tindy i telfon + Ätit en massa glass och druckit världens godaste dryck.
- Haft ingenting att göra xp
Gårdagens: + Alla som kom! + Kim som dammsög till "I want to break free" vi får inte glömma Tim heller. (tack för hjälpen xd ) + lysande rör, kinderägg, Team America + Petter och Emilié som hjälpte mig att diska och städa (fast jag sade att de inte behövde) whee
- Folk var tvugen att åka hem
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 13, 2005 2:07 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 13, 2005 2:12 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 13, 2005 2:17 pm
Ruska - [minus]Pulver hällde kaffebönor i mitt hår i min dröm, oförskämt. Vredesutbrott på alla datorer i världen! scream + [plus]Jag fick massage i min dröm whee Snart bio. förlåt xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 13, 2005 2:17 pm
Ruska + [plus]OMFG!!! Hide and Seek p堢io!!! Finns bara en sak att s䧡 f?tt beskriva filmen: LOL! ARGH! Du hann före!!!XDDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 13, 2005 3:11 pm
+ Var med Ida i helgen crying Underbart heart heart heart + Fick träffa Ida's familj också o_O "Jonte är min nya bästis" xd + Såg Onegai Teacher 3nodding
+/- Spelade Soul Calibur 2 med Ida,fick lite pisk i det redface sweatdrop xd +/- Snö,men för mycket stare
- Helgen gick för fort .__. - Förkyld crying Kan nästan inte andas xd - Ville inte åka hem >w< - Sakna Ida-chan .__.;; - Saknat folket från J-Cult @__@ - Vill inte till skolan imorrn,men måste säkert stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|