|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 10:01 am
Hopey QuicK_SilveR Hopey Det är inte trevligt heller, men hon tycker det är roligt eftersom jag reagerar som jag gör.. >_< .. Kanske det, om jag vågar.. sweatdrop Oh, rätt bra.. Om man bortser från att jag har ont i huvudet och lite ont i ryggen.. Själv? mår man verkligen bra om man har ont i huvet och i ryggen?? eek ... men jag mår la bra antar jag... men jag är fortfarande lite förkyld sen förra helgens sjuka... Ja, jag gör det.. För det är andra saker som gör att jag mår bra ändå.. Uh, ja.. Jag vet att jag är konstig sweatdrop .. Oh, det är inte roligt att vara sjuk mitt i sommaren.. >_< nä det är inte så kul och va det... jag blev ju sjuk dagen innan jag skulle börja jobba oxå.. och det var inte alls kul... men men... har det hänt nått spännande i sommar eller???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 10:01 am
Chibi Strawberry lingonsylt Chibi Strawberry lingonsylt Chibi Strawberry lingonsylt Chibi Strawberry Tjaa. Det är bra. ^_^ Förutom att jag är orolig över vart en av mina vänner tagit vägen. :\ Hur är det själv? surprised oj, läskigt sad med mig är det okej, förutom att det är så vaarmt Jo. Ska ringa senare och se om hon har tagit sig hem då. Hoppas.
Varmt? Här är det iskallt. gonk 3nodding på mitt rum är det aldrig mindre än 28 grader på sommaren det börjar bli bättre temperatur så man kan sova först kring 3-4 tiden på natten :/ Oj. Så sent. eek Här inne är det 32 grader nu. Och jag fryser. :S eek knas! *smälter bort* Jag är konstig. :\ Ojj.. ._.nee eller jo men på ett bra sätt säkert biggrin 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 10:03 am
lingonsylt nee eller jo men på ett bra sätt säkert biggrin 3nodding Kanske det. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 10:05 am
QuicK_SilveR Hopey QuicK_SilveR Hopey Det är inte trevligt heller, men hon tycker det är roligt eftersom jag reagerar som jag gör.. >_< .. Kanske det, om jag vågar.. sweatdrop Oh, rätt bra.. Om man bortser från att jag har ont i huvudet och lite ont i ryggen.. Själv? mår man verkligen bra om man har ont i huvet och i ryggen?? eek ... men jag mår la bra antar jag... men jag är fortfarande lite förkyld sen förra helgens sjuka... Ja, jag gör det.. För det är andra saker som gör att jag mår bra ändå.. Uh, ja.. Jag vet att jag är konstig sweatdrop .. Oh, det är inte roligt att vara sjuk mitt i sommaren.. >_< nä det är inte så kul och va det... jag blev ju sjuk dagen innan jag skulle börja jobba oxå.. och det var inte alls kul... men men... har det hänt nått spännande i sommar eller??? Jobba? o__o Oh, inte så mycket.. Har varit i Stockholm och träffat lite folk, Valgarv & Whoopi .. Annars har jag bara varit hemma. o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 10:06 am
Chibi Strawberry lingonsylt nee eller jo men på ett bra sätt säkert biggrin 3nodding Kanske det. xp det är klart blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 10:06 am
lingonsylt Chibi Strawberry lingonsylt nee eller jo men på ett bra sätt säkert biggrin 3nodding Kanske det. xp det är klart blaugh Mjaaa. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 10:09 am
Hopey QuicK_SilveR Hopey QuicK_SilveR Hopey Det är inte trevligt heller, men hon tycker det är roligt eftersom jag reagerar som jag gör.. >_< .. Kanske det, om jag vågar.. sweatdrop Oh, rätt bra.. Om man bortser från att jag har ont i huvudet och lite ont i ryggen.. Själv? mår man verkligen bra om man har ont i huvet och i ryggen?? eek ... men jag mår la bra antar jag... men jag är fortfarande lite förkyld sen förra helgens sjuka... Ja, jag gör det.. För det är andra saker som gör att jag mår bra ändå.. Uh, ja.. Jag vet att jag är konstig sweatdrop .. Oh, det är inte roligt att vara sjuk mitt i sommaren.. >_< nä det är inte så kul och va det... jag blev ju sjuk dagen innan jag skulle börja jobba oxå.. och det var inte alls kul... men men... har det hänt nått spännande i sommar eller??? Jobba? o__o Oh, inte så mycket.. Har varit i Stockholm och träffat lite folk, Valgarv & Whoopi .. Annars har jag bara varit hemma. o_O sommar jobb då... 110 kr om dan... jobbar 3 veckor... ockej... jag har inte gjort nått speciellt jag häller... har bara varit hemma och spelat och kollat på anime och lite...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 10:13 am
QuicK_SilveR Hopey Jobba? o__o Oh, inte så mycket.. Har varit i Stockholm och träffat lite folk, Valgarv & Whoopi .. Annars har jag bara varit hemma. o_O sommar jobb då... 110 kr om dan... jobbar 3 veckor... ockej... jag har inte gjort nått speciellt jag häller... har bara varit hemma och spelat och kollat på anime och lite... Jaha, då förstår jag.. Men vad var det för jobb då? o_O Det är ju härligast att vara hemma, oftast.. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 10:17 am
Hopey QuicK_SilveR Hopey Jobba? o__o Oh, inte så mycket.. Har varit i Stockholm och träffat lite folk, Valgarv & Whoopi .. Annars har jag bara varit hemma. o_O sommar jobb då... 110 kr om dan... jobbar 3 veckor... ockej... jag har inte gjort nått speciellt jag häller... har bara varit hemma och spelat och kollat på anime och lite... Jaha, då förstår jag.. Men vad var det för jobb då? o_O Det är ju härligast att vara hemma, oftast.. ^^ det är ett städ jobb på campingen där jag bor... mm det är det.. då kan man bara slöa och göra andra roliga saker....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 10:21 am
QuicK_SilveR Hopey QuicK_SilveR Hopey Jobba? o__o Oh, inte så mycket.. Har varit i Stockholm och träffat lite folk, Valgarv & Whoopi .. Annars har jag bara varit hemma. o_O sommar jobb då... 110 kr om dan... jobbar 3 veckor... ockej... jag har inte gjort nått speciellt jag häller... har bara varit hemma och spelat och kollat på anime och lite... Jaha, då förstår jag.. Men vad var det för jobb då? o_O Det är ju härligast att vara hemma, oftast.. ^^ det är ett städ jobb på campingen där jag bor... mm det är det.. då kan man bara slöa och göra andra roliga saker.... Åhå, städa är bland det värsta som finns tycker jag.. >_< .. Självklart, men mina föräldrar blir lätt sur på mig för att jag inte gör nånting.. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 10:25 am
Hopey QuicK_SilveR Hopey QuicK_SilveR Hopey Jobba? o__o Oh, inte så mycket.. Har varit i Stockholm och träffat lite folk, Valgarv & Whoopi .. Annars har jag bara varit hemma. o_O sommar jobb då... 110 kr om dan... jobbar 3 veckor... ockej... jag har inte gjort nått speciellt jag häller... har bara varit hemma och spelat och kollat på anime och lite... Jaha, då förstår jag.. Men vad var det för jobb då? o_O Det är ju härligast att vara hemma, oftast.. ^^ det är ett städ jobb på campingen där jag bor... mm det är det.. då kan man bara slöa och göra andra roliga saker.... Åhå, städa är bland det värsta som finns tycker jag.. >_< .. Självklart, men mina föräldrar blir lätt sur på mig för att jag inte gör nånting.. razz ja det är la inte det roligaste men de dagar jag har varit där så har det varit bra väder så det är rätt härligt ändå... plus så får jag åka moped... hehe... det blir mina föräldrar oxå... jag städar mitt rum typ en gång var fjärde vecka...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 10:42 am
QuicK_SilveR Hopey QuicK_SilveR Hopey QuicK_SilveR Hopey Jobba? o__o Oh, inte så mycket.. Har varit i Stockholm och träffat lite folk, Valgarv & Whoopi .. Annars har jag bara varit hemma. o_O sommar jobb då... 110 kr om dan... jobbar 3 veckor... ockej... jag har inte gjort nått speciellt jag häller... har bara varit hemma och spelat och kollat på anime och lite... Jaha, då förstår jag.. Men vad var det för jobb då? o_O Det är ju härligast att vara hemma, oftast.. ^^ det är ett städ jobb på campingen där jag bor... mm det är det.. då kan man bara slöa och göra andra roliga saker.... Åhå, städa är bland det värsta som finns tycker jag.. >_< .. Självklart, men mina föräldrar blir lätt sur på mig för att jag inte gör nånting.. razz ja det är la inte det roligaste men de dagar jag har varit där så har det varit bra väder så det är rätt härligt ändå... plus så får jag åka moped... hehe... det blir mina föräldrar oxå... jag städar mitt rum typ en gång var fjärde vecka... Åh, så det har inte regnat? o_O Jag föredrar regn ^^ .. Jag städar minst två gånger i veckan, inte bara mitt rum utan ungefär halva huset.. .__.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 10:45 am
*Faller ner genom tak luckan och slår i golvet med ett DUNS!* +_+
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 10:45 am
Hopey QuicK_SilveR Hopey QuicK_SilveR Hopey QuicK_SilveR Hopey Jobba? o__o Oh, inte så mycket.. Har varit i Stockholm och träffat lite folk, Valgarv & Whoopi .. Annars har jag bara varit hemma. o_O sommar jobb då... 110 kr om dan... jobbar 3 veckor... ockej... jag har inte gjort nått speciellt jag häller... har bara varit hemma och spelat och kollat på anime och lite... Jaha, då förstår jag.. Men vad var det för jobb då? o_O Det är ju härligast att vara hemma, oftast.. ^^ det är ett städ jobb på campingen där jag bor... mm det är det.. då kan man bara slöa och göra andra roliga saker.... Åhå, städa är bland det värsta som finns tycker jag.. >_< .. Självklart, men mina föräldrar blir lätt sur på mig för att jag inte gör nånting.. razz ja det är la inte det roligaste men de dagar jag har varit där så har det varit bra väder så det är rätt härligt ändå... plus så får jag åka moped... hehe... det blir mina föräldrar oxå... jag städar mitt rum typ en gång var fjärde vecka... Åh, så det har inte regnat? o_O Jag föredrar regn ^^ .. Jag städar minst två gånger i veckan, inte bara mitt rum utan ungefär halva huset.. .__. nä det har det inte och det är skönt... nja jag föredrar hellre sol än regn... oj då eek två gånger i veckan och halva huset oxå... det gör jag nog kanske när vi stor städar och det är en gång per halv år eller nåt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 10:48 am
Valgarv *Faller ner genom tak luckan och slår i golvet med ett DUNS!* +_+ eek blaugh .. det där såg roligt ut... hahahaha
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|