|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 1:09 pm
Angel's Thanatos prrnill jag tappade polkagrisen på golvet.. sweatdrop Angel's Thanatos: Nejdå. 3nodding *tummen upp* bra! wink biggrin xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 1:10 pm
TessiTuss Angel's Thanatos TessiTuss Angel's Thanatos TessiTuss Angel's Thanatos TessiTuss Angel's Thanatos TessiTuss: Hej person som jag inte vet vem det är biggrin Din flickväns kompis. Du har träffat mig. Theresa heter jag. OOHH thesan.. tjabba. hur är det? bara bra. Hur är det med dig då? jo då.. det funkar väl ^_^' Vad göres då? lyssnar på musik. Vad gör du då? lyssnar på musik, halv sover framför datorn xp okej. Jag vill inte att det ska bli onsdag. nehe.. Men det vill jag. Får en nya gitarr då ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 1:11 pm
Angel's Thanatos TessiTuss Angel's Thanatos TessiTuss Angel's Thanatos TessiTuss Angel's Thanatos TessiTuss Angel's Thanatos TessiTuss: Hej person som jag inte vet vem det är biggrin Din flickväns kompis. Du har träffat mig. Theresa heter jag. OOHH thesan.. tjabba. hur är det? bara bra. Hur är det med dig då? jo då.. det funkar väl ^_^' Vad göres då? lyssnar på musik. Vad gör du då? lyssnar på musik, halv sover framför datorn xp okej. Jag vill inte att det ska bli onsdag. nehe.. Men det vill jag. Får en nya gitarr då ^_^ Okej. Gandiloulou är dum.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 1:12 pm
TessiTuss Angel's Thanatos TessiTuss Angel's Thanatos TessiTuss Angel's Thanatos TessiTuss Angel's Thanatos TessiTuss Angel's Thanatos TessiTuss: Hej person som jag inte vet vem det är biggrin Din flickväns kompis. Du har träffat mig. Theresa heter jag. OOHH thesan.. tjabba. hur är det? bara bra. Hur är det med dig då? jo då.. det funkar väl ^_^' Vad göres då? lyssnar på musik. Vad gör du då? lyssnar på musik, halv sover framför datorn xp okej. Jag vill inte att det ska bli onsdag. nehe.. Men det vill jag. Får en nya gitarr då ^_^ Okej. Gandiloulou är dum. Jaså vadå då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 1:13 pm
Angel's Thanatos nehe.. Men det vill jag. Får en nya gitarr då ^_^ Okej. Gandiloulou är dum. Jaså vadå då?Du vet väl redan det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 1:15 pm
TessiTuss Angel's Thanatos nehe.. Men det vill jag. Får en nya gitarr då ^_^ Okej. Gandiloulou är dum. Jaså vadå då?Du vet väl redan det. ummm.. ummmm.. Studiedag imorn? ummm... Angelica ska träffa nån kille nere på stan med Emelie.. Hon ska på Animemöte.,. umm typ det ända jag vet som hon ska göra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 1:16 pm
Angel's Thanatos ummm.. ummmm.. Studiedag imorn? ummm... Angelica ska träffa nån kille nere på stan med Emelie.. Hon ska på Animemöte.,. umm typ det ända jag vet som hon ska göra. men hon har sagt en grej. Du vet nog redan vad hon sa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 1:17 pm
TessiTuss Angel's Thanatos TessiTuss Angel's Thanatos nehe.. Men det vill jag. Får en nya gitarr då ^_^ Okej. Gandiloulou är dum. Jaså vadå då? Du vet väl redan det. ummm.. ummmm.. Studiedag imorn? ummm... Angelica ska träffa nån kille nere på stan med Emelie.. Hon ska på Animemöte.,. umm typ det ända jag vet som hon ska göra. men hon har sagt en grej. Du vet nog redan vad hon sa. sagt en grej om dig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 1:18 pm
Angel's Thanatos TessiTuss Angel's Thanatos TessiTuss Angel's Thanatos nehe.. Men det vill jag. Får en nya gitarr då ^_^ Okej. Gandiloulou är dum. Jaså vadå då? Du vet väl redan det. ummm.. ummmm.. Studiedag imorn? ummm... Angelica ska träffa nån kille nere på stan med Emelie.. Hon ska på Animemöte.,. umm typ det ända jag vet som hon ska göra. men hon har sagt en grej. Du vet nog redan vad hon sa. sagt en grej om dig?jupp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 1:18 pm
TessiTuss Angel's Thanatos TessiTuss Angel's Thanatos TessiTuss Angel's Thanatos nehe.. Men det vill jag. Får en nya gitarr då ^_^ Okej. Gandiloulou är dum. Jaså vadå då? Du vet väl redan det. ummm.. ummmm.. Studiedag imorn? ummm... Angelica ska träffa nån kille nere på stan med Emelie.. Hon ska på Animemöte.,. umm typ det ända jag vet som hon ska göra. men hon har sagt en grej. Du vet nog redan vad hon sa. sagt en grej om dig? jupp då har jag ingen aning.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 1:20 pm
jupp då har jag ingen aning.Hon sa en grej till Pulver. Typ alla vet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 1:21 pm
TessiTuss jupp då har jag ingen aning. Hon sa en grej till Pulver. Typ alla vet. ooh ok.. Hon sa till, Pulver berättar för alla förutom mig. Och ajg behöver inte veta nått.. bryr mig inte så ^_^ Aja ska dra nu.. C ya all!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 1:23 pm
Angel's Thanatos TessiTuss jupp då har jag ingen aning. Hon sa en grej till Pulver. Typ alla vet. ooh ok.. Hon sa till, Pulver berättar för alla förutom mig. Och ajg behöver inte veta nått.. bryr mig inte så ^_^ Aja ska dra nu.. C ya all!okej Hejdå!. Det var liksom meningen att ingen skulle veta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 1:30 pm