|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 1:00 pm
Filthy Angel's Thanatos Filthy Angel's Thanatos Good.. Maybe i will join you xd TessiTuss: Hej person som jag inte vet vem det är biggrin Men då kan man åka fast för vandalism. *få gloria* rolleyes vem bryr sig. Ingen är perfekt xd Fast det är bra för mig. Jag får ingen p***k i brottsregistret för jag är ju bara 13 år. 3nodding xd sant.. hmm jag är 17..hmm kan bli lite problem med mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 1:00 pm
Angel's Thanatos TessiTuss: Hej person som jag inte vet vem det är biggrin Din flickväns kompis. Du har träffat mig. Theresa heter jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 1:01 pm
jiminijon det är ju inte så bra att missa..är du inge bra på matte eller? Inte den matten. >_> Hatar geometri och allt som har med negativa tal att göra. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 1:01 pm
Angel's Thanatos Filthy Angel's Thanatos Filthy Angel's Thanatos Good.. Maybe i will join you xd TessiTuss: Hej person som jag inte vet vem det är biggrin Men då kan man åka fast för vandalism. *få gloria* rolleyes vem bryr sig. Ingen är perfekt xd Fast det är bra för mig. Jag får ingen p***k i brottsregistret för jag är ju bara 13 år. 3nodding xd sant.. hmm jag är 17..hmm kan bli lite problem med mig. Jag skyddar dig. jag säger att jag aldrig sett dig förut isåfall. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 1:02 pm
TessiTuss Angel's Thanatos TessiTuss: Hej person som jag inte vet vem det är biggrin Din flickväns kompis. Du har träffat mig. Theresa heter jag. OOHH thesan.. tjabba. hur är det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 1:02 pm
Angel's Thanatos TessiTuss Angel's Thanatos TessiTuss: Hej person som jag inte vet vem det är biggrin Din flickväns kompis. Du har träffat mig. Theresa heter jag. OOHH thesan.. tjabba. hur är det? bara bra. Hur är det med dig då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 1:03 pm
Filthy Angel's Thanatos Filthy Angel's Thanatos Filthy Angel's Thanatos Good.. Maybe i will join you xd TessiTuss: Hej person som jag inte vet vem det är biggrin Men då kan man åka fast för vandalism. *få gloria* rolleyes vem bryr sig. Ingen är perfekt xd Fast det är bra för mig. Jag får ingen p***k i brottsregistret för jag är ju bara 13 år. 3nodding xd sant.. hmm jag är 17..hmm kan bli lite problem med mig. Jag skyddar dig. jag säger att jag aldrig sett dig förut isåfall. xd Skitbra.. då borde det funkar. Men kommer du inte få mycke skit hemma då? hmm.. Vi får göra det snabbt så att ingen hinner se oss.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 1:03 pm
GrimCupid jiminijon det är ju inte så bra att missa..är du inge bra på matte eller? Inte den matten. >_> Hatar geometri och allt som har med negativa tal att göra. stare okey då är det inte så kul..:/aja jag ska dra lycka till! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 1:04 pm
TessiTuss Angel's Thanatos TessiTuss Angel's Thanatos TessiTuss: Hej person som jag inte vet vem det är biggrin Din flickväns kompis. Du har träffat mig. Theresa heter jag. OOHH thesan.. tjabba. hur är det? bara bra. Hur är det med dig då? jo då.. det funkar väl ^_^' Vad göres då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 1:05 pm
Angel's Thanatos Filthy Angel's Thanatos Filthy Angel's Thanatos Filthy Angel's Thanatos Good.. Maybe i will join you xd TessiTuss: Hej person som jag inte vet vem det är biggrin Men då kan man åka fast för vandalism. *få gloria* rolleyes vem bryr sig. Ingen är perfekt xd Fast det är bra för mig. Jag får ingen p***k i brottsregistret för jag är ju bara 13 år. 3nodding xd sant.. hmm jag är 17..hmm kan bli lite problem med mig. Jag skyddar dig. jag säger att jag aldrig sett dig förut isåfall. xd Skitbra.. då borde det funkar. Men kommer du inte få mycke skit hemma då? hmm.. Vi får göra det snabbt så att ingen hinner se oss. ooja. självklart ska det gå snabbt.. Särskilt med kåken också. twisted .. Fast jag ska gå nu. Cya & god natt. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 1:06 pm
jiminijon GrimCupid jiminijon det är ju inte så bra att missa..är du inge bra på matte eller? Inte den matten. >_> Hatar geometri och allt som har med negativa tal att göra. stare okey då är det inte så kul..:/aja jag ska dra lycka till! 3nodding Kan nog behövas. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Angel's Thanatos TessiTuss Angel's Thanatos TessiTuss Angel's Thanatos TessiTuss: Hej person som jag inte vet vem det är biggrin Din flickväns kompis. Du har träffat mig. Theresa heter jag. OOHH thesan.. tjabba. hur är det? bara bra. Hur är det med dig då? jo då.. det funkar väl ^_^' Vad göres då? lyssnar på musik. Vad gör du då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Angel's Thanatos Filthy Angel's Thanatos Filthy Angel's Thanatos Filthy Angel's Thanatos Good.. Maybe i will join you xd TessiTuss: Hej person som jag inte vet vem det är biggrin Men då kan man åka fast för vandalism. *få gloria* rolleyes vem bryr sig. Ingen är perfekt xd Fast det är bra för mig. Jag får ingen p***k i brottsregistret för jag är ju bara 13 år. 3nodding xd sant.. hmm jag är 17..hmm kan bli lite problem med mig. Jag skyddar dig. jag säger att jag aldrig sett dig förut isåfall. xd Skitbra.. då borde det funkar. Men kommer du inte få mycke skit hemma då? hmm.. Vi får göra det snabbt så att ingen hinner se oss. ooja. självklart ska det gå snabbt.. Särskilt med kåken också. twisted .. Fast jag ska gå nu. Cya & god natt. 3nodding oki doki hare bra.. Nattis xd C ya
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 1:07 pm
TessiTuss Angel's Thanatos TessiTuss Angel's Thanatos TessiTuss Angel's Thanatos TessiTuss: Hej person som jag inte vet vem det är biggrin Din flickväns kompis. Du har träffat mig. Theresa heter jag. OOHH thesan.. tjabba. hur är det? bara bra. Hur är det med dig då? jo då.. det funkar väl ^_^' Vad göres då? lyssnar på musik. Vad gör du då? lyssnar på musik, halv sover framför datorn xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 1:09 pm
Angel's Thanatos TessiTuss Angel's Thanatos TessiTuss Angel's Thanatos TessiTuss Angel's Thanatos TessiTuss: Hej person som jag inte vet vem det är biggrin Din flickväns kompis. Du har träffat mig. Theresa heter jag. OOHH thesan.. tjabba. hur är det? bara bra. Hur är det med dig då? jo då.. det funkar väl ^_^' Vad göres då? lyssnar på musik. Vad gör du då? lyssnar på musik, halv sover framför datorn xp okej. Jag vill inte att det ska bli onsdag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|