|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 12:50 pm
Angel's Thanatos vad händer annars då? Sj så lyssna rpå lite BMC Spleen och softar typ.. Nja.. Inte mycket. Lyssnar på musik och kollar så folk sköter sig på gillet. Men det är inte så många inne nu. Så det är rätt onödigt. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 12:50 pm
jag tappade polkagrisen på golvet.. sweatdrop Angel's Thanatos: Nejdå. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 12:51 pm
Filthy Angel's Thanatos vad händer annars då? Sj så lyssna rpå lite BMC Spleen och softar typ.. Nja.. Inte mycket. Lyssnar på musik och kollar så folk sköter sig på gillet. Men det är inte så många inne nu. Så det är rätt onödigt. gonk i see.. kan inte vara så kul. Så var det skola imorn också.. Hmm kill it please stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 12:51 pm
prrnill jag tappade polkagrisen på golvet.. sweatdrop Angel's Thanatos: Nejdå. 3nodding otur xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 12:52 pm
prrnill jag tappade polkagrisen på golvet.. sweatdrop Angel's Thanatos: Nejdå. 3nodding *tummen upp* bra! wink biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Angel's Thanatos Filthy Angel's Thanatos vad händer annars då? Sj så lyssna rpå lite BMC Spleen och softar typ.. Nja.. Inte mycket. Lyssnar på musik och kollar så folk sköter sig på gillet. Men det är inte så många inne nu. Så det är rätt onödigt. gonk i see.. kan inte vara så kul. Så var det skola imorn också.. Hmm kill it please stare I think about it. *kollar på mina molotov cocktails* twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon GrimCupid jiminijon okey.. razz aja allt bra med dig då? Mjorå. Bortsett från att jag har idrott imorrn. :/ Själv då? bara bra har ju.....studiedag xd Bläää på dig! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 12:53 pm
Filthy Angel's Thanatos Filthy Angel's Thanatos vad händer annars då? Sj så lyssna rpå lite BMC Spleen och softar typ.. Nja.. Inte mycket. Lyssnar på musik och kollar så folk sköter sig på gillet. Men det är inte så många inne nu. Så det är rätt onödigt. gonk i see.. kan inte vara så kul. Så var det skola imorn också.. Hmm kill it please stare I think about it. *kollar på mina molotov cocktails* twisted Good.. Maybe i will join you xd TessiTuss: Hej person som jag inte vet vem det är biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 12:54 pm
GrimCupid jiminijon GrimCupid jiminijon okey.. razz aja allt bra med dig då? Mjorå. Bortsett från att jag har idrott imorrn. :/ Själv då? bara bra har ju.....studiedag xd Bläää på dig! xp xd flytta för 1dag *host*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 12:56 pm
Angel's Thanatos Good.. Maybe i will join you xd TessiTuss: Hej person som jag inte vet vem det är biggrin Men då kan man åka fast för vandalism. *få gloria* rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 12:57 pm
jiminijon xd flytta för 1dag *host* Mjo, precis. razz Näe, måste fixa ett någorlunda bra betyg på matteprovet på torsdag, och imorrn är sista mattelektionen innan, såå... :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 12:58 pm
Filthy Angel's Thanatos Good.. Maybe i will join you xd TessiTuss: Hej person som jag inte vet vem det är biggrin Men då kan man åka fast för vandalism. *få gloria* rolleyes vem bryr sig. Ingen är perfekt xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 12:59 pm
Angel's Thanatos Filthy Angel's Thanatos Good.. Maybe i will join you xd TessiTuss: Hej person som jag inte vet vem det är biggrin Men då kan man åka fast för vandalism. *få gloria* rolleyes vem bryr sig. Ingen är perfekt xd Fast det är bra för mig. Jag får ingen p***k i brottsregistret för jag är ju bara 13 år. 3nodding xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 1:00 pm
GrimCupid jiminijon xd flytta för 1dag *host* Mjo, precis. razz Näe, måste fixa ett någorlunda bra betyg på matteprovet på torsdag, och imorrn är sista mattelektionen innan, såå... :S det är ju inte så bra att missa..är du inge bra på matte eller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|