|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 12:40 pm
Filthy Angel's Thanatos Yo... Känner jag dig? (är du J-Cultare blir det jobbit) Jag har varit på j-cult en gång.. Det var den som var för några veckor sen. Var du där? jag mennar mer om du är medlem i J-Cult ^^ Är kassör så jag är på alla mötet och visningar ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 12:41 pm
jiminijon *se på den konstiga saken* Konstig, var det? :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 12:41 pm
Angel's Thanatos Filthy Angel's Thanatos Yo... Känner jag dig? (är du J-Cultare blir det jobbit) Jag har varit på j-cult en gång.. Det var den som var för några veckor sen. Var du där? jag mennar mer om du är medlem i J-Cult ^^ Är kassör så jag är på alla mötet och visningar ^^ Aah jasså. Ja, jag är medlem. Jag är den där fula svartklädda långa saken som studsa runt med en devil tail på DDR:et. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 12:42 pm
GrimCupid jiminijon *se på den konstiga saken* Konstig, var det? :S syftade på den konsyiga cola drickande saken som jag pratar med domokun xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 12:42 pm
Filthy Angel's Thanatos Filthy Angel's Thanatos Yo... Känner jag dig? (är du J-Cultare blir det jobbit) Jag har varit på j-cult en gång.. Det var den som var för några veckor sen. Var du där? jag mennar mer om du är medlem i J-Cult ^^ Är kassör så jag är på alla mötet och visningar ^^ Aah jasså. Ja, jag är medlem. Jag är den där fula svartklädda långa saken som studsa runt med en devil tail på DDR:et. 3nodding OOHH är det du.. Då vet jag vem du är ^_^ Snodde Räkis svans hela tiden blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 12:43 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 12:44 pm
Angel's Thanatos OOHH är det du.. Då vet jag vem du är ^_^ Snodde Räkis svans hela tiden blaugh Hade räki också en svans? Såg den aldrig.. Såg bara hans pimpin' hat. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon GrimCupid jiminijon *se på den konstiga saken* Konstig, var det? :S syftade på den konsyiga cola drickande saken som jag pratar med domokun xp Har bara druckit fejkcola idag, sådeså! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Angel's Thanatos OOHH är det du.. Då vet jag vem du är ^_^ Snodde Räkis svans hela tiden blaugh Hade räki också en svans? Såg den aldrig.. Såg bara hans pimpin' hat. 3nodding oooh.. trodde de va hans du sprang runt med.. Aja tolka fel sweatdrop prrnill: Känner du dig ensam?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 12:46 pm
GrimCupid jiminijon GrimCupid jiminijon *se på den konstiga saken* Konstig, var det? :S syftade på den konsyiga cola drickande saken som jag pratar med domokun xp Har bara druckit fejkcola idag, sådeså! sweatdrop okey.. razz aja allt bra med dig då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 12:47 pm
jiminijon okey.. razz aja allt bra med dig då? Mjorå. Bortsett från att jag har idrott imorrn. :/ Själv då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 12:47 pm
Angel's Thanatos Filthy Angel's Thanatos OOHH är det du.. Då vet jag vem du är ^_^ Snodde Räkis svans hela tiden blaugh Hade räki också en svans? Såg den aldrig.. Såg bara hans pimpin' hat. 3nodding oooh.. trodde de va hans du sprang runt med.. Aja tolka fel sweatdrop prrnill: Känner du dig ensam? confused xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 12:49 pm
vad händer annars då? Sj så lyssna rpå lite BMC Spleen och softar typ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 12:49 pm
GrimCupid jiminijon okey.. razz aja allt bra med dig då? Mjorå. Bortsett från att jag har idrott imorrn. :/ Själv då? bara bra har ju.....studiedag xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|