|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 9:29 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 9:30 am
Tjaa. Det är bra. ^_^ Förutom att jag är orolig över vart en av mina vänner tagit vägen. :\ Hur är det själv?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 9:33 am
Chibi Strawberry Tjaa. Det är bra. ^_^ Förutom att jag är orolig över vart en av mina vänner tagit vägen. :\ Hur är det själv? surprised oj, läskigt sad med mig är det okej, förutom att det är så vaarmt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 9:34 am
lingonsylt Chibi Strawberry Tjaa. Det är bra. ^_^ Förutom att jag är orolig över vart en av mina vänner tagit vägen. :\ Hur är det själv? surprised oj, läskigt sad med mig är det okej, förutom att det är så vaarmt Jo. Ska ringa senare och se om hon har tagit sig hem då. Hoppas.
Varmt? Här är det iskallt. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 9:34 am
QuicK_SilveR Hopey QuicK_SilveR Hopey Meer än jobbigt.. Men nu tänker vi inte mer på det, finns ju roligare saker att tänka på/prata om ^^ mm.. det finns det... men vad ska man prata om sweatdrop ???? Uhm, jag har absolut ingen aning.. o_O inte jag häller... men öööhh.. vad har du gjort idag då??? Blivit jagad av min, snart, 2 åriga systerdotter.. sweatdrop Hon låter mig inte vara ifred, hon tar stolen vid datan ifrån mig ibland också! gonk .. Du då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 9:37 am
Hopey QuicK_SilveR Hopey QuicK_SilveR Hopey Meer än jobbigt.. Men nu tänker vi inte mer på det, finns ju roligare saker att tänka på/prata om ^^ mm.. det finns det... men vad ska man prata om sweatdrop ???? Uhm, jag har absolut ingen aning.. o_O inte jag häller... men öööhh.. vad har du gjort idag då??? Blivit jagad av min, snart, 2 åriga systerdotter.. sweatdrop Hon låter mig inte vara ifred, hon tar stolen vid datan ifrån mig ibland också! gonk .. Du då? oj då.. kan en två åring verkligen göra sånt eek ... jag har åkt go-kart med min storebror (spöade honom två gånger)... men annars inget...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 9:37 am
Chibi Strawberry lingonsylt Chibi Strawberry Tjaa. Det är bra. ^_^ Förutom att jag är orolig över vart en av mina vänner tagit vägen. :\ Hur är det själv? surprised oj, läskigt sad med mig är det okej, förutom att det är så vaarmt Jo. Ska ringa senare och se om hon har tagit sig hem då. Hoppas.
Varmt? Här är det iskallt. gonk 3nodding på mitt rum är det aldrig mindre än 28 grader på sommaren det börjar bli bättre temperatur så man kan sova först kring 3-4 tiden på natten :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 9:39 am
lingonsylt Chibi Strawberry lingonsylt Chibi Strawberry Tjaa. Det är bra. ^_^ Förutom att jag är orolig över vart en av mina vänner tagit vägen. :\ Hur är det själv? surprised oj, läskigt sad med mig är det okej, förutom att det är så vaarmt Jo. Ska ringa senare och se om hon har tagit sig hem då. Hoppas.
Varmt? Här är det iskallt. gonk 3nodding på mitt rum är det aldrig mindre än 28 grader på sommaren det börjar bli bättre temperatur så man kan sova först kring 3-4 tiden på natten :/ Oj. Så sent. eek Här inne är det 32 grader nu. Och jag fryser. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 9:40 am
QuicK_SilveR Hopey Blivit jagad av min, snart, 2 åriga systerdotter.. sweatdrop Hon låter mig inte vara ifred, hon tar stolen vid datan ifrån mig ibland också! gonk .. Du då? oj då.. kan en två åring verkligen göra sånt eek ... jag har åkt go-kart med min storebror (spöade honom två gånger)... men annars inget... Ja, hon kan det.. Får lätt ont i huvudet om någon skriker, och om hon inte får stolen så skriker hon.. Så jag måste ge henne stolen, fast hon brukar också "spotta" mig i ansiktet.. sweatdrop Oh, har aldrig åkt go-kart.. o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 9:41 am
Chibi Strawberry lingonsylt Chibi Strawberry lingonsylt Chibi Strawberry Tjaa. Det är bra. ^_^ Förutom att jag är orolig över vart en av mina vänner tagit vägen. :\ Hur är det själv? surprised oj, läskigt sad med mig är det okej, förutom att det är så vaarmt Jo. Ska ringa senare och se om hon har tagit sig hem då. Hoppas.
Varmt? Här är det iskallt. gonk 3nodding på mitt rum är det aldrig mindre än 28 grader på sommaren det börjar bli bättre temperatur så man kan sova först kring 3-4 tiden på natten :/ Oj. Så sent. eek Här inne är det 32 grader nu. Och jag fryser. :S eek knas! *smälter bort*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 9:42 am
lingonsylt Chibi Strawberry lingonsylt Chibi Strawberry lingonsylt Chibi Strawberry Tjaa. Det är bra. ^_^ Förutom att jag är orolig över vart en av mina vänner tagit vägen. :\ Hur är det själv? surprised oj, läskigt sad med mig är det okej, förutom att det är så vaarmt Jo. Ska ringa senare och se om hon har tagit sig hem då. Hoppas.
Varmt? Här är det iskallt. gonk 3nodding på mitt rum är det aldrig mindre än 28 grader på sommaren det börjar bli bättre temperatur så man kan sova först kring 3-4 tiden på natten :/ Oj. Så sent. eek Här inne är det 32 grader nu. Och jag fryser. :S eek knas! *smälter bort* Jag är konstig. :\ Ojj.. ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 9:44 am
Hopey QuicK_SilveR Hopey Blivit jagad av min, snart, 2 åriga systerdotter.. sweatdrop Hon låter mig inte vara ifred, hon tar stolen vid datan ifrån mig ibland också! gonk .. Du då? oj då.. kan en två åring verkligen göra sånt eek ... jag har åkt go-kart med min storebror (spöade honom två gånger)... men annars inget... Ja, hon kan det.. Får lätt ont i huvudet om någon skriker, och om hon inte får stolen så skriker hon.. Så jag måste ge henne stolen, fast hon brukar också "spotta" mig i ansiktet.. sweatdrop Oh, har aldrig åkt go-kart.. o_O man får lätt ont i huvudet om någon skriker... men men... spåttar i ansiktet eek det låter inte trevligt alls... du borde åka go-kart nånn gång det är skit kul... tycker jag... men hur är det me dig annars då???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 9:49 am
QuicK_SilveR Hopey QuicK_SilveR Hopey Blivit jagad av min, snart, 2 åriga systerdotter.. sweatdrop Hon låter mig inte vara ifred, hon tar stolen vid datan ifrån mig ibland också! gonk .. Du då? oj då.. kan en två åring verkligen göra sånt eek ... jag har åkt go-kart med min storebror (spöade honom två gånger)... men annars inget... Ja, hon kan det.. Får lätt ont i huvudet om någon skriker, och om hon inte får stolen så skriker hon.. Så jag måste ge henne stolen, fast hon brukar också "spotta" mig i ansiktet.. sweatdrop Oh, har aldrig åkt go-kart.. o_O man får lätt ont i huvudet om någon skriker... men men... spåttar i ansiktet eek det låter inte trevligt alls... du borde åka go-kart nånn gång det är skit kul... tycker jag... men hur är det me dig annars då??? Det är inte trevligt heller, men hon tycker det är roligt eftersom jag reagerar som jag gör.. >_< .. Kanske det, om jag vågar.. sweatdrop Oh, rätt bra.. Om man bortser från att jag har ont i huvudet och lite ont i ryggen.. Själv?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 9:53 am
Hopey QuicK_SilveR Hopey QuicK_SilveR Hopey Blivit jagad av min, snart, 2 åriga systerdotter.. sweatdrop Hon låter mig inte vara ifred, hon tar stolen vid datan ifrån mig ibland också! gonk .. Du då? oj då.. kan en två åring verkligen göra sånt eek ... jag har åkt go-kart med min storebror (spöade honom två gånger)... men annars inget... Ja, hon kan det.. Får lätt ont i huvudet om någon skriker, och om hon inte får stolen så skriker hon.. Så jag måste ge henne stolen, fast hon brukar också "spotta" mig i ansiktet.. sweatdrop Oh, har aldrig åkt go-kart.. o_O man får lätt ont i huvudet om någon skriker... men men... spåttar i ansiktet eek det låter inte trevligt alls... du borde åka go-kart nånn gång det är skit kul... tycker jag... men hur är det me dig annars då??? Det är inte trevligt heller, men hon tycker det är roligt eftersom jag reagerar som jag gör.. >_< .. Kanske det, om jag vågar.. sweatdrop Oh, rätt bra.. Om man bortser från att jag har ont i huvudet och lite ont i ryggen.. Själv? mår man verkligen bra om man har ont i huvet och i ryggen?? eek ... men jag mår la bra antar jag... men jag är fortfarande lite förkyld sen förra helgens sjuka...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 9:57 am
QuicK_SilveR Hopey Det är inte trevligt heller, men hon tycker det är roligt eftersom jag reagerar som jag gör.. >_< .. Kanske det, om jag vågar.. sweatdrop Oh, rätt bra.. Om man bortser från att jag har ont i huvudet och lite ont i ryggen.. Själv? mår man verkligen bra om man har ont i huvet och i ryggen?? eek ... men jag mår la bra antar jag... men jag är fortfarande lite förkyld sen förra helgens sjuka... Ja, jag gör det.. För det är andra saker som gör att jag mår bra ändå.. Uh, ja.. Jag vet att jag är konstig sweatdrop .. Oh, det är inte roligt att vara sjuk mitt i sommaren.. >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|