|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2010 3:58 am
Oh eens even kijken. Wij hebben een 2 persoonsbureau zeg maar dus; 2 computers, 2 beeldschermen, 2 muizen, 2 keyboards, 1 muismat, een versterker, agenda, usb sticks, 2 lege ontbijtborden + 1 lege beker en papiertjes, 2 pennen, handcreme van yves rocher, noteblok. That's it ^^
Wat is/zijn je passie(s)?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2010 9:49 am
leven zoals ik wil en doe en dichten en uhmm dieren is een passie van me
wat is je reactie op dit gedicht? levens gaat verder
ik zal hier mijn leven plaatsen ik hoef me er niet voor te haasten want mijn leven is er nu ook vertellen hoe ik in me herinneringen dook
vele jaren vroeger was ik een dieren hulp zwoeger als er bijtjes niet meer lopen waren me eigen tranen al verzopen
3 broers in me gezin en maar 1 lieveling vriendin een vader en een moeder maar die tijd verging tot poeder
mijn vader ging weg mijn moeder alleen met pech een beste vriendin die me haat omdat ik een tijdje niet had gepraat
2 broers en een broertje dat werd geen klein toertje en ik een ziekte erg naar dat het uit viel al me haar
mijn moeder en verkeerde vriend die moordpoging had ze niet verdient geen geld in huis geen werk thuis
de rest ben ik vergeten omdat me hoofd is weg gevreten dor een jongen die ik ontmoet was mijn leventje weer even goed
later merkte ik dat hij loog en zich over onze liefde boog hart uiteen en hoofd niet hier dit was zo alles op me papier
zie me leven voel het ook dan weet je zeker waar ik voor onderdook
en mijn leven gaat toch steeds weer verder dat haat ik zo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2010 12:22 pm
Mooi gedicht, maar wat is je vraag? Oh wacht, dat was je vraag XD Wat mijn reactie was XD Nou ehm, dat dus.
Wat vindt je stiekem erg leuk, maar vinden anderen belachelijk dat je het leuk vindt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 28, 2010 2:32 am
opzich is er niets wat andere belachelijke vinden dat ik leuk vindt... behalve mischien me vader die het belachelijk vind als ik tekenfilm/anime's zit te kijken...
welke kwaliteit van je zelf vind jij het best aan je zelf???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 28, 2010 11:34 am
Mijn fantasie.... misschien hoef ik het niet uit te leggen? XD
Een kerstaflevering in de zomer... kan dat? Op tv? Okay, het kan, technische gezien... maar gepast? Of totaal zo misplaced?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2010 7:10 am
ik vind het een beetje misplaced in de zomer X'D vind het wel ok als het winter is.. Maar ik ben dan ook zo'n persoon die naar Jingle Bell Kari luistert in de zomer (liedje van een Japanse zanger, heeft dus wel met kerst te maken als je SANTA hoort XD en op 't eind "so jingle your nose and have a tissue" of zoiets X'D "take all you like" X'D)
houd je van speelgoed? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2010 11:21 am
Ja, het is ook heerlijk ontspannend! Heerlijk dus dat ik een nichtje van ong 1.5 jaar heb XP. Torentjes bouwen die zij dan weer afbreekt... en nog frustrerend ook....
Heb je eten op je slaapkamer? (as in: secret stash)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 30, 2010 1:55 pm
Op het moment niet, soms wel XD Maar dat is dan niet echt een secret stash vind ik.
Lust je winegums?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2010 1:04 am
Ja zeker wel. De gele zijn het lekkerste!
heb je ooit nagedacht over hoe de wereld eruit zou zien als iedereen op de wereld dezelfde problemen had als jij? (denk je er nu overna? razz )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2010 1:43 am
Ik denk er nu over na en jeetje wat een wereld met aanstellers dan!!
Hoe is het weer bij jou nu?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 31, 2010 2:52 pm
regenachtig crying vanochtend toen ik uit duistland vertrok scheen de zon eindelijk stare hmm nu maar hopen dat het in polen beter is
maar oke een vraag gebruik jij rol luiken of gordijnen 's avonds
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2010 2:43 am
Mijn kamer heeft geen gordijnen XD Dat moet nog gemaakt worden. Er is wel een scherm die wat zonlicht tegenhoudt, maar donker is het zeker niet!
Wat voor weer wordt het op 7 augustus 2010?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2010 6:33 am
hangt er van af waar je bent ik hoop dat het in polen zonnig is whee
hoe snel verbrand jij?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2010 1:12 am
Vrij snel - hence why I hate the sun *hisses*
Welke emoticon, die Gaia Online niet biedt, gebruik je heel vaak? (dus een text emoticon)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2010 4:43 am
deze XD
zou jij in real life een zeemeermin willen zijn?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |