|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 11:43 am
Yannah Snälla jag vill vara ensam jag vill inte att nån annan ska vara lusse bulle.. wink domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 11:44 am
jag vill också vara med! om inte jag redan anmält mig .. lol kommer inte ihåg blaugh men ska man posta avataren i bara kallingar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 11:44 am
Mikusagi Jag gillar inte rubriken T^T Varfor har du tagit bort min beskrivning nar de andras ar kvar? eftersom din bild ar klar behover jag inte texten langre Rubriken ar bra for den ar sann smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 11:45 am
Yannah din snuskis, det är faktiskt PG13 på Gaia. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 11:46 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 11:46 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 11:48 am
Miradjii Yannah din snuskis, det är faktiskt PG13 på Gaia. xp Om nagon svensk 13aring blir upprord over avatarer i sina underklader sa blir jag mycket forvanad. Jag ar antagligen mer pryd an de flesta har inne!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 11:50 am
Yannah Miradjii Yannah din snuskis, det är faktiskt PG13 på Gaia. xp Om nagon svensk 13aring blir upprord over avatarer i sina underklader sa blir jag mycket forvanad. Jag ar antagligen mer pryd an de flesta har inne! *skrattar* Trådnamnet är emot TOS, false advertising! xd Eller något... Ignorera mig, jag är trött. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 11:50 am
Yannah halcyon. robot chant får jag också vara en mus (i år också mrgreen ) ? eller... en jul apa... ^_____________^
(meh, det är ju faktiskt apans år.... sweatdrop ) apa?? du kan fa vara mus om du vill ._. ....en fraga; om jag gor en ap outfit sjalv, far jag vara med med den da....? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 11:51 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 11:52 am
halcyon. robot chant Yannah halcyon. robot chant får jag också vara en mus (i år också mrgreen ) ? eller... en jul apa... ^_____________^
(meh, det är ju faktiskt apans år.... sweatdrop ) apa?? du kan fa vara mus om du vill ._. ....en fraga; om jag gor en ap outfit sjalv, far jag vara med med den da....? ninja nja... apor ar inte sa "juliga" Jag tycker inte att vi ska ha en apa i Lucia
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 11:53 am
Aerals jag vill också vara med! om inte jag redan anmält mig .. lol kommer inte ihåg blaugh men ska man posta avataren i bara kallingar? Du har inte anmalt dig. Vad vill du vara? Jag pm:ar dig nar jag vet vilken typ av bild jag behover
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|