Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Manga Thread :) Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 14 15 16 17 18 19 ... 50 51 52 53 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Suosikkisi suomennoksista?
  Dragonball / Sandland / Kajika
  Ranma½ / Inuyasha
  One Piece
  Salapoliisi Conan
  Kamikaze Kaitou Jeanne / Time Stranger Kyoko
  Tokyo Mew Mew
  Neon Genesis Evangelion
  GUNNM
  Joku muu...
  En lue suomennoksia.
View Results

iTsombie

PostPosted: Mon Nov 28, 2005 12:12 pm

Rahaa noihin palaa suunnilleen kaikki tuloni, mita saan kotipuolesta pulsuttua (eli noin 40 eukkia kuussa). Tietetenkin valilla saa hieman enemman rahaa ja vahan enemman mangaa <3

Buhuu, tila loppui just sopivasti kirjahyllysta ): taytyy siirtaa Conanit jonnekin muualle.
PostPosted: Tue Nov 29, 2005 3:33 am

Mie aanestin InuYashaa,vaikka alkaa jo pikku hiljaa tympimaan, kun se juoni jatkuu ja jatkuu ja jatkuu... gonk

Carmen LaVihta

YamiEiji

PostPosted: Tue Nov 29, 2005 3:53 am

monta inu-pokkaria sit oikein tulee?? domokun
ainakin 40 mutta onko niita viel enemmankin?! rolleyes
PostPosted: Tue Nov 29, 2005 6:40 am

Aeris89

Onx niita nyt talla hetkella 43...ja koko ajan se Takahashi vasaa lisaa. Ei ole kylla loppua nakyvissa viela vahaan aikaan. gonk

Carmen LaVihta

meppu
Crew

PostPosted: Wed Nov 30, 2005 12:14 am

Aaneni meni Ranmalle, silla se on tahan mennessa parasta suomennettua mangaa. Ja Salapoliisi Conan tulee hyvana kakkosena, tosin en ole pitkiin aikoihin sita ostanut.. sweatdrop

Rahaa miulla menee mangaan kuukausittain ~20 euroa.. Ja kaikki suomimangaan..
PostPosted: Wed Nov 30, 2005 1:40 am

...eikos sen Inujaskan pitanyt tulla kauppaan...
...missa se on... ninja Sita ei ole kaupassa...
Vai joko se on viety?

Liffy Glitter

YamiEiji

PostPosted: Wed Nov 30, 2005 2:49 am

Liftrasir
Vai joko se on viety?
mita aijotko todellakin ostaa sen!? eek etkos sie vihannut sita..vai muistanko vaarin?? sweatdrop
mutta aijon vieda sen sun nenas edesta sit,ja nayttaa kielta blaugh
PostPosted: Wed Nov 30, 2005 2:52 am

Carmen LaVihta
Aeris89

Onx niita nyt talla hetkella 43...ja koko ajan se Takahashi vasaa lisaa. Ei ole kylla loppua nakyvissa viela vahaan aikaan. gonk
mita,mutta sehan on siistia domokun conan:issakaan ei loppua viel naa kanssakaan xd
hyva nain,ainakin minusta mrgreen

YamiEiji

Liffy Glitter

PostPosted: Wed Nov 30, 2005 4:39 am

Aeris89
Liftrasir
Vai joko se on viety?
mita aijotko todellakin ostaa sen!? eek etkos sie vihannut sita..vai muistanko vaarin?? sweatdrop

Animea vihaan, mangasta en (viela) tieda. Ei se ensimmaisen osan osto pahaa tee, korkeintaan jo valmiiksi vahaiselle rahatilanteelleni... no, kahden viikon paasta on synttarit ja toivon etta tulee rahaa lahjaksi. *kikakika*
Ja pitaahan suomimangaa tukea, oli siina miten huonot kaannokset tahansa. rolleyes Esimerkiksi, varmaan ostan loputkin Tokio Miumaut vaikka se ensimmainen jarkytti suuresti xD ...oikeuden tassu...

Ja onneksi kaupoissa on (yleensa) enemmankin kuin yksi kappale, joten voin vaikka repia kielesi irti ja ottaa toisen kirjan :] ...tai sitten voisin jattaa sen kielen repimisen pois, luulen etta saattaisit suuttua aika paljon sweatdrop
PostPosted: Wed Nov 30, 2005 4:47 am

Liftrasir
Aeris89
Liftrasir
Vai joko se on viety?

Animea vihaan, mangasta en (viela) tieda. Ei se ensimmaisen osan osto pahaa tee, korkeintaan jo valmiiksi vahaiselle rahatilanteelleni... no, kahden viikon paasta on synttarit ja toivon etta tulee rahaa lahjaksi. *kikakika*
Ja pitaahan suomimangaa tukea, oli siina miten huonot kaannokset tahansa. rolleyes Esimerkiksi, varmaan ostan loputkin Tokio Miumaut vaikka se ensimmainen jarkytti suuresti xD ...oikeuden tassu...

Ja onneksi kaupoissa on (yleensa) enemmankin kuin yksi kappale, joten voin vaikka repia kielesi irti ja ottaa toisen kirjan :] ...tai sitten voisin jattaa sen kielen repimisen pois, luulen etta saattaisit suuttua aika paljon sweatdrop
niin sie et ykannyt siis siit animesta sweatdrop mutta miksi?musta se on huippu animena etta mangana mrgreen mutt Kougaan et sit koske ok? evil
niin se oikeuden tossu oli kyll vahan heheh sweatdrop
suomi manga rules tavallaan stare

YamiEiji

Liffy Glitter

PostPosted: Wed Nov 30, 2005 4:56 am

Ah, se anime oli vaan liian... liian... liian... ei-sopivaa minulle. Ja joo, en koske Kougaan, kuka lieneekaan. ninja *googlettaa kuvahaulla sanan "Kouga" ja tokkii kaikkia kuvia mita sielta tulee esiin*

Suomimanga rules suht. halpojen hintojen takia.

...hm, en sitten tieda, mutta minusta olisi ollut ihan kiva jos Tokio Miumaussa olisi ne hyokkayksetkin suomennettu. Jotenkin outoa, kun ne ovat englanniksi. Nojaa, kait se jotenkuten palvelee alkuperaista, mutta... koo. Jos suomennetaan niin sitten myoskin suomennetaan! Nojaa, ehka mina kestan.

Mutta tapan, jos sinne joskus alkaa tulla sita suomijapania.
PostPosted: Wed Nov 30, 2005 12:01 pm

Kogahan on niiin ihana. heart Lannevaate ja kaikki.Mies minun makuuni.

Olen muuten aarimmaisen jarkyttynyt luettuani Gravitation Megamixin...kaikkea se mangaka keksiikin. eek

Carmen LaVihta

YamiEiji

PostPosted: Wed Nov 30, 2005 12:36 pm

Carmen LaVihta
Kogahan on niiin ihana. heart Lannevaate ja kaikki.Mies minun makuuni.

Olen muuten aarimmaisen jarkyttynyt luettuani Gravitation Megamixin...kaikkea se mangaka keksiikin. eek
pentele,se on miun MIES domokun
PostPosted: Wed Nov 30, 2005 2:03 pm

Tosiaan... sen Inun piti tulla kauppoihin tanaan (eilen...).. pitaakin huomenna menna ihmettelemaan... Jos vaikka ostaisi huvikseen pari osaa. Ennehnkuin se tarina alkaa liikaa toistaa itseaan. Eniten mua arsyttaa, kun niiden ihmisten valiset suhteet ei muutu! Vaikka sattuisi jotain, minka pitaisi muuttaa asioita, niin ei kohta kaikki vaan jatkuu samaa rataa... *mutina*

Eathlinn
Crew

Carmen LaVihta

PostPosted: Wed Nov 30, 2005 2:10 pm

Eathlinn
Tosiaan... sen Inun piti tulla kauppoihin tanaan (eilen...).. pitaakin huomenna menna ihmettelemaan... Jos vaikka ostaisi huvikseen pari osaa. Ennehnkuin se tarina alkaa liikaa toistaa itseaan. Eniten mua arsyttaa, kun niiden ihmisten valiset suhteet ei muutu! Vaikka sattuisi jotain, minka pitaisi muuttaa asioita, niin ei kohta kaikki vaan jatkuu samaa rataa... *mutina*

Inuyasha-manga sita paitsi taytti just 10 vuotta. ninja Urgh,kylla siina ajassa olisi pitanyt yksi tarina saada paatokseen. Mua alkaa jo pelottamaan etta Rumiko kuolee vanhuuteen ennen kuin saa Inuyashan paatokseen. neutral
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 14 15 16 17 18 19 ... 50 51 52 53 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games