Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
5 Kirjainta: A-N-I-M-E Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 14 15 16 17 18 19 ... 59 60 61 62 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

=^_^=
  Häh?
View Results

Liffy Glitter

PostPosted: Fri Oct 21, 2005 6:47 am

Carmen LaVihta
Kuka tietaa,mista voisi ladata Yami no matsueita animena?Subattuna,kiitos.Latasin jo version,jossa ei ole tekstitysta. gonk Mita helvataa ne puhuu,kun en ymmarra kuin joka 15. sanan?

Suosittelen leikisti latausohjelmien kayttoa jos muuten ei loydy. Mutta koska ne latausjutut ovat paha, PAHA, niin oikeasti en suosittele.

Itseltanikin jakso 8 puutuu... tai siis, ei puutu, mutta on niin torkean huonolaatuinen etta...
PostPosted: Mon Oct 24, 2005 5:58 am

Hoo yeah!

Sisko laittoi postia Jenkeista. Toinen Fullmetal Alchemist DVD... ninja Omistaminen on kivaa 4laugh

Liffy Glitter

ToraHiksa

PostPosted: Mon Oct 24, 2005 6:01 am

Liftrasir
Hoo yeah!

Sisko laittoi postia Jenkeista. Toinen Fullmetal Alchemist DVD... ninja Omistaminen on kivaa 4laugh
Onko se ett voi kielen vaihtaa enkuks ninja
PostPosted: Mon Oct 24, 2005 6:04 am

Rikku86
Liftrasir
Hoo yeah!

Jesh.

Liffy Glitter

YamiEiji

PostPosted: Mon Oct 24, 2005 6:07 am

Liftrasir
Rikku86
Liftrasir
Hoo yeah!

Jesh.
ihanaa,milloin saan lainaan?? heart
PostPosted: Mon Oct 24, 2005 6:12 am

Aeris89
Liftrasir
Rikku86
Liftrasir
Hoo yeah!

Jesh.

Kunhan itse ehdin katsomaan. Tanaan pitaisi tulla kone huollosta, milla yleensa katson jenkkiDVDt... tai sitten leikin regionfree-jutuilla taman koneen kanssa... ninja

Liffy Glitter

YamiEiji

PostPosted: Mon Oct 24, 2005 6:15 am

Liftrasir
Aeris89
Liftrasir
Rikku86
Liftrasir
Hoo yeah!

Jesh.

Kunhan itse ehdin katsomaan. Tanaan pitaisi tulla kone huollosta, milla yleensa katson jenkkiDVDt... tai sitten leikin regionfree-jutuilla taman koneen kanssa... ninja
oletko rikkonut koneen?? eek joo no toivottavasti saan sen pian, on jo ikava Ed:ii gonk
PostPosted: Mon Oct 24, 2005 12:55 pm

FMa on hauska sarja. Kuuluu muuten siihen harvinaiseen kastiin 'animet, jotka olen katsonut kokonaan'. W00t wink

Eathlinn
Crew

Carmen LaVihta

PostPosted: Mon Oct 24, 2005 1:36 pm

Eathlinn
FMa on hauska sarja. Kuuluu muuten siihen harvinaiseen kastiin 'animet, jotka olen katsonut kokonaan'. W00t wink

Kui monta osaa FMA:iin kuuluu?Kun kaveri ensin sanoi sen olevan lyhyt sarja,siina 26 osaa,mutta huomasinpa ladanneeni osat episodiin 50 asti,ja lisaa pitaisi ladata. stare
PostPosted: Tue Oct 25, 2005 3:19 am

Onhan se nyt 51 osaa... razz Jossain vaiheessa animen ja mangan tarinat myos erkanevat toisistaan, eli kannattaa tutkia molemmat... Mista tulikin mieleeni, etta tuossa on vahan aika odottanut tuo manga kolmonen... razz

Toisaalta, latailin eilen Black Cat 3 ja Parakiss 2... heart Taidankin tasta...

Eathlinn
Crew

AoiOnaga

PostPosted: Wed Oct 26, 2005 2:01 am

Eathlinn

Kuten myos. Minulla jopa toiseksi pisin sarja mita olen katsonut, Hikaru no Go oli viela pidempi... sweatdrop Yleensa en jaksa vaivautua katsomaan mitaan 13-jaksoista pidempaa.
Ihan katsottavaahan se oli, valilla kylla meni.. typeraksi. rolleyes

minispoiler? mika p*rkele niilla animentekijoilla on kun ne melkein aina menevat tappamaan mun lempihahmot...?!

Haibane renmei, anyone? gonk (menin sitten ostamaan sellaisen DVD-boksin jossa oli ranskan ja hollanninsubit & alkuperaiset aanet piheyttani(enka tietenkaan osaa ranskaa/hollantia biggrin ). Nyt harmittaa kun enkku/USAjulkaisu halpeni... >__<)
PostPosted: Wed Oct 26, 2005 5:32 am

AoiOnaga
(menin sitten ostamaan sellaisen DVD-boksin jossa oli ranskan ja hollanninsubit & alkuperaiset aanet piheyttani(enka tietenkaan osaa ranskaa/hollantia biggrin ).

Sama homma mulla,kun ostin Ranskassa Inuyasha DVD:een alkuperaisilla aanilla mutta ranskalaisilla tekstityksilla.Ei siita paljoa ymmartanyt. confused

Carmen LaVihta

Eathlinn
Crew

PostPosted: Sat Nov 05, 2005 1:53 am

Haibane on ihan hauska sarja... Kaverille sattui jokin Hong Kong subbi versio dvd siita, ei kuulemma kovin nautittava...

No.. ma ostin sekaisin Eurooppa ja USA julkaisuina .hackin - ja niissa on eri episodit levyilla niin, etta puuttuu pari valista... crying Malsaa...

No, onkos kukaan jo tsekannut Black Catia? Se on hyva. Ja Parakiss myos. heart
PostPosted: Sun Nov 06, 2005 7:47 am

Eathlinn
No.. ma ostin sekaisin Eurooppa ja USA julkaisuina .hackin - ja niissa on eri episodit levyilla niin, etta puuttuu pari valista... crying Malsaa...

Siina paha missa mainitaan, itse juuri .hack//signia katselen samalla kun Gaiailen... ihan toisella silmalla katsottava sarja mutta en kauheasti perusta. Aika sekavaa valilla tai sitten en vaan jaksa seurata tarpeeksi... sweatdrop Sora on kylla ihan paras. biggrin

Subaru-cosplay olisi niin hieno jos cossuamista harrastaisin/pukuihin mahtuisin... 8D~

Nyt kun viela Azumangat ja princess tutut saisi DVD:lle ostettua niin sitten

AoiOnaga

Eathlinn
Crew

PostPosted: Sun Nov 06, 2005 9:12 am

Mulla on Princess Tutua pari levyllista... heart

.hack//sign kuuluu omiin suosikkeihini. En sita oisi muuten ostellutkaan... nyt kun viela saisin myytya ja ostettua noita levyja, niin etta saisin sarjan kokonaiseksi... *mutinaa*
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 14 15 16 17 18 19 ... 59 60 61 62 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games