|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 6:24 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 6:27 am
*Rusa in* Nightwish! heart Tyvärr lyssnar inte min mamma på dom xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 9:28 am
Sephyre Mushi Min mamma lyssnar på nightwish. 3nodding Jag har f?ig att Sakama-samas mamma ocks堬yssnar p堎ightwish XD min mamma står inte ut med nightwish gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 4:36 pm
Ehm...ok. Can we drop the Nightwish subject pleeeaaaseee...? stare Känner att det blev lite för off-topic nu. Jag ska lägga upp nya bilder imorgon när jag får tid (samt om jag minns). Så att folk vet att de kan hålla koll. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 3:44 am
Drevlin Ehm...ok. Can we drop the Nightwish subject pleeeaaaseee...? stare Känner att det blev lite för off-topic nu. Jag ska lägga upp nya bilder imorgon när jag får tid (samt om jag minns). Så att folk vet att de kan hålla koll. 3nodding Ska laägg till nya bilder senare idag hade jag tänkt. En spelningsbild som faktiskt blev riktigt bra, och några alvbilder.. Två posts med andra ord *känner sig skitduktig* Hum.. Måste fota idag också.. Om det bara kunde sluta regna *suckar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 10:33 am
Valkyria86 Drevlin Ehm...ok. Can we drop the Nightwish subject pleeeaaaseee...? stare Känner att det blev lite för off-topic nu. Jag ska lägga upp nya bilder imorgon när jag får tid (samt om jag minns). Så att folk vet att de kan hålla koll. 3nodding Ska laägg till nya bilder senare idag hade jag tänkt. En spelningsbild som faktiskt blev riktigt bra, och några alvbilder.. Två posts med andra ord *känner sig skitduktig* Hum.. Måste fota idag också.. Om det bara kunde sluta regna *suckar* Blir det inte snygga bilder när det regnar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 10:52 am
Inte för att skrya men det här ÄR ett bra konsärfoto.. razz I alla fall när man står i publiken och slåss med galna tyskar.. razz Kunde ha varit bättre veskuret dock.. (När jag tog det alltså).
Fler bilder kommer snart.
Edit: P堶䧠att minska. Trodde den var mindre. Edit2: Myyycket bättere... smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 10:58 am
Emperor Lothar Valkyria86 Drevlin Ehm...ok. Can we drop the Nightwish subject pleeeaaaseee...? stare Känner att det blev lite för off-topic nu. Jag ska lägga upp nya bilder imorgon när jag får tid (samt om jag minns). Så att folk vet att de kan hålla koll. 3nodding Ska laägg till nya bilder senare idag hade jag tänkt. En spelningsbild som faktiskt blev riktigt bra, och några alvbilder.. Två posts med andra ord *känner sig skitduktig* Hum.. Måste fota idag också.. Om det bara kunde sluta regna *suckar* Blir det inte snygga bilder när det regnar? inte om man har massa droppar på linsen >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 11:00 am
Mycket battre! Det blev skarpare ocksa nar du minskade den
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 11:06 am
Yannah Mycket battre! Det blev skarpare ocksa nar du minskade den Jo, fotot är inte digitalt så det kan bero på det. Vette *biiip* vad som hände när vi scanade det-- ä'tt skumt var det i alla fall.. Fler foton på g nu biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 11:12 am
Valkyria86 Emperor Lothar Valkyria86 Drevlin Ehm...ok. Can we drop the Nightwish subject pleeeaaaseee...? stare Känner att det blev lite för off-topic nu. Jag ska lägga upp nya bilder imorgon när jag får tid (samt om jag minns). Så att folk vet att de kan hålla koll. 3nodding Ska laägg till nya bilder senare idag hade jag tänkt. En spelningsbild som faktiskt blev riktigt bra, och några alvbilder.. Två posts med andra ord *känner sig skitduktig* Hum.. Måste fota idag också.. Om det bara kunde sluta regna *suckar* Blir det inte snygga bilder när det regnar? inte om man har massa droppar på linsen >.< Men om du inte får det blir det snyggt. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 11:12 am
Här kommer ett samkrpov från mitt projekt. Kommentera gänra.. Har en söt alv.. Blir två posts, en med kroppsbild och en med ansiktisbild. Ta gärna god tid på er att skriva vad ni tycker. För jag behöver seriös hjälp. Ansitksbiderna är de som är bra, men denna duger.  Om ni finner den stötande (hoppas den inte gör det med tanke på att den inte visar "nånting") så kommer jag givet vis att ta bort den.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 11:13 am
Emperor Lothar inte om man har massa droppar på linsen >.< Men om du inte får det blir det snyggt. razz neeeej gonk inte i detta fallet. kanske senare..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 11:15 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 11:17 am
Och till anstikstbilderna... Jobbar mest med blickar.  Tycker best om denna..  Lätt oskärpa i denna.. Faktiskt liite med flit.. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|