|
|
|
|
Posted: Sat Feb 18, 2006 4:40 pm
T.o.m. jag visste ju att det var Photon! gonk heart
Eh, ingen aning. x_X;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 12:48 pm
Jag vill köra med en! whee Ska inte vara så svår.
1. Vanilj och choklad. 2. Hjärtan. 3. Häxor. 4. Finns som både anime och manga.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 12:49 pm
Petsy Jag vill köra med en! whee Ska inte vara så svår.
1. Vanilj och choklad. 2. Hjärtan. 3. Häxor. 4. Finns som både anime och manga. JAG VET JAG VET! Jag kommer inte ihåg vad den heter! >_< *springer och kollar i bokhyllan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 12:51 pm
Mikusagi Petsy Jag vill köra med en! whee Ska inte vara så svår.
1. Vanilj och choklad. 2. Hjärtan. 3. Häxor. 4. Finns som både anime och manga. JAG VET JAG VET! Jag kommer inte ihåg vad den heter! >_< *springer och kollar i bokhyllan* Jag hittar inte, och jag är för sjuk för att springa runt och leta sad Hette den inte typ... Chocolate? >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 1:23 pm
Det var inte den jag tänkte på, tyvärr.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 19, 2006 1:29 am
Petsy Jag vill köra med en! whee Ska inte vara så svår.
1. Vanilj och choklad. 2. Hjärtan. 3. Häxor. 4. Finns som både anime och manga. 5. "Pisse"? Det är ju "Sugar Sugar Rune" du tänker på, eller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 19, 2006 1:53 am
Suriko Petsy Jag vill köra med en! whee Ska inte vara så svår.
1. Vanilj och choklad. 2. Hjärtan. 3. Häxor. 4. Finns som både anime och manga. 5. "Pisse"? Det är ju "Sugar Sugar Rune" du tänker på, eller? WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! Det var ju den jag tänkte på! ;___; Dumma Miku som inte kommer ihåg namn! stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 19, 2006 2:07 am
Mikusagi Suriko Petsy Jag vill köra med en! whee Ska inte vara så svår.
1. Vanilj och choklad. 2. Hjärtan. 3. Häxor. 4. Finns som både anime och manga. 5. "Pisse"? Det är ju "Sugar Sugar Rune" du tänker på, eller? WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! Det var ju den jag tänkte på! ;___; Dumma Miku som inte kommer ihåg namn! stressed Yay!  *Gör Chocolatedansen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 19, 2006 2:12 am
Miku tänkte på rätt och svarade fel, Suriko svarade rätt.. Ja, vem ska fortsätta? ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 19, 2006 2:48 am
*Ondskefullt skratt* Undra vad jag ska välja...
Vad tänker jag på:
1. Rymdskepp+Badhus= Bad Voodoo
2. Galen hushållerska!
3. Storbystade tjejer(åtminstone två kommer lätt in i den kategorin här. xd )
4. Namnet på en av huvudkaraktärerna är samma som det odjur Herakles/Herkules dödade, men dog senare av dess gift.
5. Mytologi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 19, 2006 3:12 am
Haha, nu vet jag i alla fall inte! biggrin Så Herakles och Herkules är samma person? o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 19, 2006 4:00 am
Mikusagi Haha, nu vet jag i alla fall inte! biggrin Så Herakles och Herkules är samma person? o.o Romare och Greker "bråkade" om namn i mytologi... burning_eyes Jupiter=Zeus Pluto=Disney xd =Hades Merkurius=Hermes Venus=Afrodite Också vidare.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 2:07 am
Suriko *Ondskefullt skratt* Undra vad jag ska välja... Vad tänker jag på: 1. Rymdskepp+Badhus= Bad Voodoo 2. Galen hushållerska! 3. Storbystade tjejer(åtminstone två kommer lätt in i den kategorin här. xd ) 4. Namnet på en av huvudkaraktärerna är samma som det odjur Herakles/Herkules dödade, men dog senare av dess gift. 5. Mytologi. 6. Kattflickslav-armé.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 2:22 am
Suriko Suriko *Ondskefullt skratt* Undra vad jag ska välja... Vad tänker jag på: 1. Rymdskepp+Badhus= Bad Voodoo 2. Galen hushållerska! 3. Storbystade tjejer(åtminstone två kommer lätt in i den kategorin här. xd ) 4. Namnet på en av huvudkaraktärerna är samma som det odjur Herakles/Herkules dödade, men dog senare av dess gift. 5. Mytologi. 6. Kattflickslav-armé. UFO Ultramaiden Valkyrie? domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 3:12 am
Psychic Szima Suriko Suriko *Ondskefullt skratt* Undra vad jag ska välja... Vad tänker jag på: 1. Rymdskepp+Badhus= Bad Voodoo 2. Galen hushållerska! 3. Storbystade tjejer(åtminstone två kommer lätt in i den kategorin här. xd ) 4. Namnet på en av huvudkaraktärerna är samma som det odjur Herakles/Herkules dödade, men dog senare av dess gift. 5. Mytologi. 6. Kattflickslav-armé. UFO Ultramaiden Valkyrie? domokun Dang.... Jag ville hålla på en månad till. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|