Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 14 15 16 17 18 19 ... 31 32 33 34 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

25%
 25%  [ 14 ]
18%
 18%  [ 10 ]
En nuku koska en saa unta vaikka tahtoisinkin...
42%
 42%  [ 23 ]
12%
 12%  [ 7 ]
Total Votes : 54

thoughtless`

PostPosted: Sat Jul 02, 2005 8:04 am

Kavi nain ovelasti, etta flunssa ei anna nukkua. Aamuviidelta aloin nukkumaan mutta uni ei tullut, joten nukuin katkonaisesti nelisen tuntia ja olen pirun vasynyt. o.o
PostPosted: Sat Jul 02, 2005 11:27 am

[Thoughtless]
Kavi nain ovelasti, etta flunssa ei anna nukkua. Aamuviidelta aloin nukkumaan mutta uni ei tullut, joten nukuin katkonaisesti nelisen tuntia ja olen pirun vasynyt. o.o

Sama minulla eraan saasken kanssa, joka salli itsensa nistittavan vasta kahdeksalta aamulla gonk . Ja yheksaksi piti menna toihin.

Luwina

Carmen LaVihta

PostPosted: Sat Jul 02, 2005 11:49 pm

Nain unt aetta olin laskettelemassa...ja ostin siina sivussa loma-asunnon tyyliin Luostolta.Ja sit olin yhtakkia olin jossain ostoskeskuksessa ja halusin ostaa Gilliano-merkkisen sadeviitan.Gilliano,onko se jokin tuotemerkki? confused
PostPosted: Sun Jul 03, 2005 1:59 am

noh, nain minakin vihdoin lohikaarmeunenkin.... taisin itse olla se lohis. mutta valilla se oli kuin tietsikkapelia, piti lennella ympari outoa paikkaa, jossa on meian kotitieta patka ja sitte ihme mettaa vaan ymparilla, mutta idea oli loytaa jokin lohikaarmeen muna. oli kylla taas hieman sekava uni... mutta valilla se oli vaan etta sen lohikaarmeen piti... en enaa ees muista tarpeeks sweatdrop mutta se oli natin sinisen varinen lohikaarme.

...ja olen lukenut vastikaan Eragonia, hmm...

Zeggo

miraakkeli_88

PostPosted: Mon Jul 04, 2005 5:36 am

mie nain unta etta Macy ja Taylor heras henkiin yhden Angel Sanctuaryn hahmon avittamana sweatdrop ja mie piirsin kuvan siita siina unessa cool se jai tosin kesken mutta hieno se oli tai se osa jonka siita muistan....
ai niin..ja siina samassa unessa mie olin Carmenin luona ja leikin Yukin kanssa..mutta mokoma kissankutale ei minusta valittany lainkaan ja vain istuksi kaapin paalla crying (heh!ei se ees nayttany tosin Yukilta se katti...sanoisin etta enemman se muistutti sita Sheeba mainoksen harmaata kisua) sweatdrop
PostPosted: Tue Jul 05, 2005 6:51 am

Kuinka moni teista nakee enneunia, siis ihan oikeasti?

Mina nain pari vuotta sitten jatkuvasti niita, mutta nyt ne on vahentyneet, koska naen vain painajaisia.

Yleensa ne unet koskee lahitulevaisuutta ja tapahtumat niissa tapahtuu parin viikon sisalla, mutta tana kevaana koin vuoden takaisen enneunen tapahtumat ollessani etelassa luokan kera. Se tapahtui hotellihuoneessa ja hoksasin valaistuksen takia, etta mahan tiedan mita tuo kaveri seuraavaksi sanoo eek

Pelottavaa...

Shiroi Ookami- chan

miraakkeli_88

PostPosted: Tue Jul 05, 2005 9:46 am

Shiroi Ookami- chan
Kuinka moni teista nakee enneunia, siis ihan oikeasti?

Mina nain pari vuotta sitten jatkuvasti niita, mutta nyt ne on vahentyneet, koska naen vain painajaisia.

Yleensa ne unet koskee lahitulevaisuutta ja tapahtumat niissa tapahtuu parin viikon sisalla, mutta tana kevaana koin vuoden takaisen enneunen tapahtumat ollessani etelassa luokan kera. Se tapahtui hotellihuoneessa ja hoksasin valaistuksen takia, etta mahan tiedan mita tuo kaveri seuraavaksi sanoo eek

Pelottavaa...

mie oon nahny enneunia joskus..en oo nahny varmaan 2 vuoteen mitaan..tai mista sen tietaa ku kaikkia unia ei muista muuteskaan sweatdrop ne kuulemma vahenee sita mukaa mita vanhemmaksi immeiset tuleepi..hm..mahtaako tama tarkoittaa sita etta aikuisten aivot pyrkivat sanomaan omistajilleen etta hopohopo ei sellaista olekaan ku enneunet domokun ..

noh...mie ainaki ootan innolla josko nakisin kohta taas enneunia...se on kovasti viihdyttavaa huomata kokeneensa hetken 2 kertaa xd mistahan muuten tallaiset enneunet johtuu? Osaammeko ennustaa tulevaa vai elammeko saman elaman uudestaan? neutral
PostPosted: Tue Jul 05, 2005 10:02 am

enneunia... olen tainnut jonkinlaisia nahda, mutta saattoihan sekin olla ihastuneen mieleni tepposia... mutta unet olivat mm. miten sanoin ihastukselleni piavani hanesta, han sanoi saman minulle ja olimme yhdessa, mutta jonkin matkaa edettyaan uni kaantyi, yhtakkia tyyppi ei pidakkaan minusta ja valttelee minua. silloin tuntui kuin uni olisi heijastanut silloisia tai lahitulevaisuuden tapahtumia... mutta agh, nyt tunnen itseni olleen epatoivoinen ihastunut teini xp en ala.

sitten muistelisin pari kertaa nahneeni unta, ja tapahtuma on tosiaan tapahtunut tasmalleen samoin. en osaa mainita mitaan, mutta saattoi olla jotain kuten kaveri sanoo tietyn lauseen tietyssa paikassa, ja mina olen samoilla kohdin kuin unessa. tai jotain sellaista.

h-hmh, unet ovat kiintoisia.

Zeggo

Taxet
Crew

PostPosted: Tue Jul 05, 2005 10:15 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Tue Jul 05, 2005 10:31 am

Todellakin hassu uni. o.o Vanha perheemme yhteiskayttoinen tietokoneemme oli mummolassa, ja jarven toisella puolen olevalla kummieni mokilta loytyi oma koneeni. ._. Halusin tyhjia cd-levyja etta paasisin polttamaan, ja ne piti hakea mummolasta. Kesken paluumatkan pellon poikki poliisi tuli jahtaamaan etta mita laittomuuksia suunnitellaan. o.o'

thoughtless`

Ruoka

PostPosted: Tue Jul 05, 2005 7:58 pm

Neet. -.-

Kaksi unetonta yota putkeen.
Ei vasyta yhtaan. confused
PostPosted: Wed Jul 06, 2005 12:23 am

Nain unta, etta olin muka palvelijana jossain kartanossa (aika rahjanen paikka), tai joku vanki tai vastaava, ja sitte huomattiin, etta katonrajassa katosta oli muutama lankku vahan irronnu. Ja se katon ja ullakon lattian valinen tyhja tila oli taynna paita o_O. Ne oli aika kummallisen nakosia, mutta aika mielenkiintonen uni kuitenki xd

Luwina

Unisiipi

Opinionated Explorer

PostPosted: Fri Jul 08, 2005 12:38 am

Unet ovat kivoja, useimmiten. Varsinaisia painajaisia en muista saaneeni aikoihin... Mutta enneunia juu. Ja minulla niille kaikille sitten tulee jonkin ajan kuluttua deja vu -tunne joka tuosta enneunesta muistuttaa. Hm.
PostPosted: Fri Jul 08, 2005 6:22 am

Jonkinlaiseksi enneuneksi voisi laskea etta naen unta myohastyvani bussista, sitten heraan ihan paniikissa ja huomaan etta minahan tosiaan myohastyn bussista. On minulla muitakin, mutta niista nyt ei sen enempaa.

Deja vu-juttuja sitten on ainakin kerran viikossa ninja Du-TUMM...

Liffy Glitter

YamiEiji

PostPosted: Fri Jul 08, 2005 8:10 am

meika nakee ainoastaan unta Kougasta heart se on kyll hauskaa mrgreen
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 14 15 16 17 18 19 ... 31 32 33 34 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games