kittyocean
Wilder Wein MCMXCII
kittyocean
Wilder Wein MCMXCII
Dat ik met hele goede cijfers in één keer ben geslaagd biggrin
Oh, en dat zaterdag het boogschieten echt ziekelijk goed ging. Had 15 vogels geschoten, waarvan 3 in één heel zeldzaam schot (had nl. de kal, zijvogel & hoofdvogel in één schot geschoten, dat komt eigenlijk bijna nooit voor, zeker niet op liggende wip), dus daar was ik wel mee in m'n nopjes.
Oh, en dat zaterdag het boogschieten echt ziekelijk goed ging. Had 15 vogels geschoten, waarvan 3 in één heel zeldzaam schot (had nl. de kal, zijvogel & hoofdvogel in één schot geschoten, dat komt eigenlijk bijna nooit voor, zeker niet op liggende wip), dus daar was ik wel mee in m'n nopjes.
Gefeli en ik neem aan kleiduiven schieten ofzo XD?
Nee, Klik hier voor plaatje
Dit soort dingen zegmaar, wat in principe een kurk is met veren xD Maar 't heet een vogel, dusja.
Zo lang het maar geen echte zijn mogen het van mij apart blauwe balletjes met kattenbelletjes zijn XP Maar leuk, wist niet dat dit bestond! Hoe werkt dat?
Nouja, je hebt staande wip en liggende wip. Bij de staande wip schiet je omhoog en liggende wip schiet je voor je uit zegmaar x'D
Ik ben er dan pas mee begonnen, dan is liggende wip verstandiger, omdat je je techniek nog moet ontwikkelen (en in mijn geval ook m'n kracht, want ik heb nauwelijks kracht in m'n bovenlichaam).
En nouja, de bedoeling is dat je de vogels eraf schiet en daar verdien je dan punten mee. De eerste paar rijen vogels zijn 1 punt waard, de kalle & zijvogel zijn allebei 2 punten waard geloof ik, en de hoofdvogel 3 punten.
Ik kan er nu ook gedeeltelijk naast zitten overigens, want ik ben er nog niet zó heel lang mee bezig dus ik ken die puntentellingen nog niet helemaal exact x'D