|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 6:22 am
Chibi Strawberry DJ Chilly Chibi Strawberry DJ Chilly Chibi Strawberry DJ Chilly Chibi Strawberry DJ Chilly Chibi Strawberry DJ Chilly Ingen familj vill samma sak >.< Morsan tycker att vi ska åka till Cypern och träffa min farsa och sola.. Jag tycker att vi ska spränga farsan och kyla ner oss nånstans Är din pappa i Cypern? surprised ._____.;; Fiiire. Jag har en hamster i mitt rum. gonk Farsan stack har alltid bott där.. Men vart vet vi inte.. Hate-Him ^^ Min hamster dog i sommar sweatdrop Dålig stil av honom. mad Mina hamstrar dog för flera år sedan. sweatdrop Ähh, ska döda han sen >.< om jag nu lyckas.. Han är med Armén.. (Yaay) Ehmm.. -Inget Respond- Försök inte ens ta död på honom! gonk Farligt ju! Min lillasyster tog med sig sin hamster hem till mig. xp That's why. Klart.. Men en sak är bra.. Har fått hans "lätt att göra allt jobbigt" skill.. Chrille och jag gick till Flogsta och jag joggade typ hela vägen <.< Endast svettigt, inte jobbigt.. Trots jag har Astma whee Oeh.. Say hello from me Trots att du har astma? eek Vad är du för superman då? Självklart. 3nodding xp Vet inte >.< Iaf, jag tränar mycket.. Kanske är det ^^ Och skaka hand med Hamstern från mig Ja, det är nog det. ^_^ Försökte, Rex bet mig i lillfingret. -_- Rawr. *Skrattar för sig själv* Min hamster bet aldrig nåt levande.. Bara dom jag hatar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 6:23 am
Petsy DJ Chilly Petsy DJ Chilly Petsy DJ Chilly Petsy DJ Chilly Har varit först på dom Flesta sidorna 4laugh Woooow.. Be afraid, Child.. They're coming ..Mamma gonk Ja, gumman min? *Bakar en Äppel paj för att den rätta känslan ska komma* >=( Gillar inte Äppel paj! Det vet du ju mamma! Just det.. Förlåt mig.. Ska göra din favorit paj nu, Gumman.. *Tar fram Geléråttor och lite deg* Men det är ju blåbärs paj jag gillar *Titta på* :O Oeh.. *Säger åt dig att gå ut ur rummet* *När du är ute rycker jag ut den riktiga mamman ur garderoben och skriker "BAKA!!!"*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 6:24 am
DJ Chilly Rawr. *Skrattar för sig själv* Min hamster bet aldrig nåt levande.. Bara dom jag hatar Tur att han inte biter så hårt. :\ Hur kunde din hamster veta vilka du hatade?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 6:26 am
DJ Chilly Petsy DJ Chilly Petsy DJ Chilly Petsy DJ Chilly Petsy DJ Chilly Har varit först på dom Flesta sidorna 4laugh Woooow.. Be afraid, Child.. They're coming ..Mamma gonk Ja, gumman min? *Bakar en Äppel paj för att den rätta känslan ska komma* >=( Gillar inte Äppel paj! Det vet du ju mamma! Just det.. Förlåt mig.. Ska göra din favorit paj nu, Gumman.. *Tar fram Geléråttor och lite deg* Men det är ju blåbärs paj jag gillar *Titta på* :O Oeh.. *Säger åt dig att gå ut ur rummet* *När du är ute rycker jag ut den riktiga mamman ur garderoben och skriker "BAKA!!!"* Baka vad? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 6:27 am
Chibi Strawberry DJ Chilly Rawr. *Skrattar för sig själv* Min hamster bet aldrig nåt levande.. Bara dom jag hatar Tur att han inte biter så hårt. :\ Hur kunde din hamster veta vilka du hatade? Min bet hårt.. Börjar fan blöda >.< Tjae.. Om jag säger Bit så blir han sur och attackerar den första han ser ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 6:28 am
Petsy Star Shine 91 varfor e de ingen som snacakr med mej gonk Välkommen i klubben
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy DJ Chilly Petsy DJ Chilly Petsy DJ Chilly Petsy DJ Chilly Petsy DJ Chilly Har varit först på dom Flesta sidorna 4laugh Woooow.. Be afraid, Child.. They're coming ..Mamma gonk Ja, gumman min? *Bakar en Äppel paj för att den rätta känslan ska komma* >=( Gillar inte Äppel paj! Det vet du ju mamma! Just det.. Förlåt mig.. Ska göra din favorit paj nu, Gumman.. *Tar fram Geléråttor och lite deg* Men det är ju blåbärs paj jag gillar *Titta på* :O Oeh.. *Säger åt dig att gå ut ur rummet* *När du är ute rycker jag ut den riktiga mamman ur garderoben och skriker "BAKA!!!"* Baka vad? surprised *Kollar uppåt i vår Quote* Vilken kaka gillade du..? Baka Blåbärs paj!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Star Shine 91 varfor e de ingen som snacakr med mej gonk Välkommen i klubben sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 6:29 am
DJ Chilly *Kollar uppåt i vår Quote* Vilken kaka gillade du..? Baka Blåbärs paj! Jaaaa whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 6:30 am
Chibi Strawberry Star Shine 91 varfor e de ingen som snacakr med mej gonk Miih. ): sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 6:30 am
halloj, nu kanske det här kan bli lite roligare än på ica i chatter box..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 6:31 am
DJ Chilly Chibi Strawberry DJ Chilly Rawr. *Skrattar för sig själv* Min hamster bet aldrig nåt levande.. Bara dom jag hatar Tur att han inte biter så hårt. :\ Hur kunde din hamster veta vilka du hatade? Min bet hårt.. Börjar fan blöda >.< Tjae.. Om jag säger Bit så blir han sur och attackerar den första han ser ^^ gonk Nu skämtar du allt. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 6:32 am
Petsy DJ Chilly *Kollar uppåt i vår Quote* Vilken kaka gillade du..? Baka Blåbärs paj! Jaaaa whee *Kakan är klar* *Slänger in orginal morsan i garderoben och går ut till med kakan* Who wants a cookie thingy? *Gömmer råttgiftet bakom ryggen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 6:35 am
Chibi Strawberry DJ Chilly Chibi Strawberry DJ Chilly Rawr. *Skrattar för sig själv* Min hamster bet aldrig nåt levande.. Bara dom jag hatar Tur att han inte biter så hårt. :\ Hur kunde din hamster veta vilka du hatade? Min bet hårt.. Börjar fan blöda >.< Tjae.. Om jag säger Bit så blir han sur och attackerar den första han ser ^^ gonk Nu skämtar du allt. xp Nope, men jag uttalade det "Biet" typ.. a**, han bet.. Stick till Ljusdal, gräv upp han, återuppliva, säg Biet, bli biten whee Efter han dog frostade vi ner honom och tog honom till ett fint ställe och begravde honom domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|