Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)
Rare ontdekkingen Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 14 15 16 17 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Mon May 24, 2010 11:15 am
kittyocean
Life Action Dubbing... het blijft slecht. Tekenfilms kun je nog wel dubben, maar Life Action... nee. Klinkt niet, ziet er niet uit. Dat ik nog dacht dat het wel okay kon klinken...


ziet er inderdaad maf uit X'D  
PostPosted: Mon May 24, 2010 11:19 am
kittyocean
Neo MOF
in het boeddhisme wordt geloof ik niet echt goden aanbeden maar meer "goddelijkheden". oftewel "Kami-sama" (het is waar dat "kami-sama'' in het nederlands en engels als "God" wordt vertaald, maar dat klopt eigenlijk niet helemaal)
hmm.. goden staan niet centraal

ik denk dat de religies met maar 1 god, denken dat zij de beste religie hebben.
die met een geloof met meerdere goden of geen (of waar het niet centraal staat), zijn meer flexibel.

ik vind het zo dom dat de joden, moslims en christenen altijd ruzie met elkaar lijken te hebben terwijl ze allemaal van 1 persoon afkomen: Abraham (Ibrahim).
stare


Mee eens! Wist je trouwens al dat Jezus een Jood was? En dat de Islam ontstaan is uit het Christendom? (Dat zei mijn leraar op de PABO ten minste)

Dit zou inhouden dat de Islam en het Christendom allemaal de wortels in het Jodendom heeft... dus vechten ze tegen mensen van hun eigen geloof!


ja, ben me heel erg bewust van het feit dat jezus een jood is XD en dat maakt alles nog belachelijker

dat doet me opeens denken aan de manga "Adolf", gaat over 3 personen geloof ik die Adolf heten (of 2) en 1 daarvan is Hitler.. en die blijkt dan voor zoveel % jood te zijn, en als dat uit komt, zou dat heel slecht zijn voor Hitler zelf natuurlijk.
ik had er een keer over gelezen in de AniWay
 

Neo Sideralis

Desirable Genius


Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Tue May 25, 2010 12:24 pm
Adolf Hitler had een Joodse moeder dus dat klopt.

Ik heb ook een keer gelezen in Aniway over een manga met Jezus en Boeddha als grote maten.  
PostPosted: Tue May 25, 2010 12:28 pm
Hitler was toch ook een Jood? Hij was in ieder geval geen Arier, wat hij zo graag wilde hebben in de wereld  

kittyocean
Captain


Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Tue May 25, 2010 2:46 pm
ik heb mezelf nooit zo in Adolf Hitler verdiept, dus ik wist niet in hoeverre dat waar was.

@ Calahara
haha, dat doet me denken aan South Park.. die aflevering met de "Super Best Friends": alle Goden en profeten zijn vrienden:
Jezus, Mohammed, een god van het Hindoeïsme, Boeddha, een mormomen gast XD en Mozes.
 
PostPosted: Wed May 26, 2010 7:52 am
Zo is het zonnig, zo is het weer koud. Oh wacht, dat is geen nieuwe ontdekking, dat is Nederland al jaren  

kittyocean
Captain


TfT_02

PostPosted: Thu May 27, 2010 10:35 am
Neo MOF
ik heb mezelf nooit zo in Adolf Hitler verdiept, dus ik wist niet in hoeverre dat waar was.

@ Calahara
haha, dat doet me denken aan South Park.. die aflevering met de "Super Best Friends": alle Goden en profeten zijn vrienden:
Jezus, Mohammed, een god van het Hindoeïsme, Boeddha, een mormomen gast XD en Mozes.
TfT_02 says:

:O Die Southpark aflevering is mooi! Ik ken ze allemaal haha.
 
PostPosted: Thu May 27, 2010 11:28 am
Er zijn mensen die een heleboel heisa maken over fictieve characters.

Serieus, een hele Flame War, omdat iemand van mening is dat Tecna, van Winx Club, een robot geek nerd is die denkt een jongen te zijn omdat ze kort haar heeft.

WHO CARES!?

En vooral ook: omdat ze kort haar heeft?!  

kittyocean
Captain


cerinth

5,300 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Citizen 200
PostPosted: Thu May 27, 2010 12:03 pm
^ mischien een extreem zware autist? in mijn klas zit een paar autisten ( 1 steriotype). kan iemand me vertellen of het media college geen speciale school is? m'n klas bestaat namelijk uit: 4 autisten, 2 emo's. 1 psychopaat, een setje ADHD'ers. een gozer waarvan ik nou niet zeker weet of ie kan schrijven, nog een chronolochish leugenaar. een raper. (daar neigt ie in iedergeval wel naar. niet de hip hop betekenis voor de duidelijkheid.) nog twee normale mensen. dit is me wat.  
PostPosted: Thu May 27, 2010 3:19 pm
kittyocean
Er zijn mensen die een heleboel heisa maken over fictieve characters.

Serieus, een hele Flame War, omdat iemand van mening is dat Tecna, van Winx Club, een robot geek nerd is die denkt een jongen te zijn omdat ze kort haar heeft.

WHO CARES!?

En vooral ook: omdat ze kort haar heeft?!


XD maffe conclusie om te trekken X'D  

Neo Sideralis

Desirable Genius


kittyocean
Captain

PostPosted: Fri May 28, 2010 5:20 am
Ik snap dat je best bepaalde fictieve characters niet boeiend vind. Ik ben zelf geen fan van Sailor Uranus of Zuko (Avatar), maar dan ga ik toch niet en hele topic aan weiden?

OMG! Sailor UrAnus is a LOZER cuz she has SHORT hair and wears an earring like a true lezz and she is a lezz too!!! And she was a GUY in het PAST life too!
(En dan zeggen dat Sailor Neptune niet lesbisch is. Ik altijd denken dat je voor een lesbish stelletje beiden lesbisch moest zijn. Weer verkeerd begrepen...

(Niet dat ik die 2 als lebisch zie. In de manga is dat niet zo duidelijk als in de anime. En ik ga van de manga uit. En verder heb ik niets tegen lesbische dames. Power to the world!))  
PostPosted: Mon May 31, 2010 9:48 am
mijn ondekking van het jaar is dat er een halve underground-war in m'n klas rondgaat, waar ik niks van wist! ze doen alsof ze elkaar aardig vinden, maar in werkelijkheid willen ze een mes in de ander z'n rug douwen. ik kwam er bij gym nogal duidelijk achter: 2 gozers zien elkaar "hey, hoe is ie?"
ander zegt "goed, met jou?"
"nu ik uitben geweldig! ik ga, mazzel!"
buiten gehoor afstand
"waarom is die ****** emo overal waar ik ben!"
"ik word ***** gek van dat ***** joch!"

beste vrienden die twee. dat gaat toch nooit werken!  

cerinth

5,300 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Citizen 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon May 31, 2010 11:03 am
Wauw XD Jou valt zoiets ten minste nog op voordat ze met messen beginnen XD Mij ontgaat zoiets altijd...

Rare ontdekking: wow, het werkt!  
PostPosted: Mon May 31, 2010 12:04 pm
dat dingen die ik heb gedroom soms uitkomen dat is echt heel freekie  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

cerinth

5,300 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Citizen 200
PostPosted: Mon May 31, 2010 12:19 pm
^dat ownd zoo kapot hard, heb ik een keer gehad, met een hele dag!!

en ik kijk nog welke kant de oorlog opgaat, ben ik even blij dat ik er niet tussen zit!

en kitty, wat werkt?  
Reply
Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 14 15 16 17 [>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum