|
|
|
|
Posted: Mon Dec 07, 2009 8:13 am
Dat als je je excuses aanbiedt, terwijl je niet eens weet wat je fout hebt gedaan en dat mensen dan nog boos blijven
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 07, 2009 10:48 am
Aan mensen die denken dat alles om zichzelf draait.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 08, 2009 10:42 am
Mensen die me een schuldgevoel aanpraten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 08, 2009 10:44 am
de vent die hier de katten ombrengt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 09, 2009 6:21 am
Neo MOF de vent die hier de katten ombrengt Dat is geen Little thing, dat is een BIG thing!! Ik erger me aan dat ik op mensen wacht met eten en ze achteraf zeggen: ja, maar dat hoefde niet hoor!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 09, 2009 9:50 am
@ kittyocean idd een big thing ><'' ik erger me er nu vooral aan omdat die poes die ik al dik 8,5 jaar had opeens spoorloos is verdwenen en ik weet gewoon dat ze het hoekje om is D8 ze is de 4de al ><|||
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 10, 2009 1:17 am
Kan de politie niets doen ofzo? Als iedereen het weet....
Ik erger me aan het feit dat ik de laatste tijd slecht slaap...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 10, 2009 8:22 am
er zijn geen bewijzen (maar katten verdwijnen hier bij de vleet) maar mijn vader gaat misschien de politie een keer bellen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 10, 2009 9:23 am
Ik erger me aan leraren die denken dat ze altijd gelijk hebben terwijl wij [ de leerlingen ] OVERDUIDELIJK gelijk hebben ! -.-''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 10, 2009 9:45 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 11, 2009 5:08 am
Dat je een maaltijd koopt wat pretendeert super gezond te zijn... maar ook gelijk geen smaak heeft XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 11, 2009 8:23 am
Dat een mongool punaises op het fietspad had gestrooid en dat ik het niet zag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 11, 2009 2:07 pm
Dat een dronkenman van z'n fiets valt en dat ik zo beleeft ben om te vragen hoe het is en of ik hem kan helpen. + De slechte manier waarop onze sportdag geregeld was. Echt... Hoezo ik kan geen teams verdelen. (ene helft moest 2 keer basketballen andere helft 2 keer hockeyen... ipv dat iedereen 1 keer basketball doet en 1 keer hockey. (en 3 keer volleybal maar dat was voor iedereen al zo))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 12, 2009 4:15 am
Lorraaa Dat een mongool punaises op het fietspad had gestrooid en dat ik het niet zag ....Dat overtreft al mijn Irritaties van vandaag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 17, 2009 3:22 am
Dat ik niet naar school kan door die sneeuw.
Ja, klinkt heel raar ik weet het maar vandaag zouden we een klein feest hebben in de klas terwijl iedereen van onze klas al met plezier naar school gaat. En dan kun je weer niet omdat de sneeuw dat tegengaat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|