Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
Meeting!!! 10-09 OUWEHANDS DIERENPARK!!!!!!AFGELOPEN Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 14 15 16 17 18 19 ... 44 45 46 47 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Zou jij naar een meeting willen?
Nee
20%
 20%  [ 10 ]
Ja, een pretpark!
18%
 18%  [ 9 ]
Ja, een dierentuin!
22%
 22%  [ 11 ]
Ja, cultuur snuiven!
2%
 2%  [ 1 ]
Ja, shoppen!
4%
 4%  [ 2 ]
Ja, lekker rondhangen in een park ofzo!
2%
 2%  [ 1 ]
Ja, zolang het mij maar geen geld kost
6%
 6%  [ 3 ]
Ja, en ik weet de perfecte plek!!
4%
 4%  [ 2 ]
Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan....
18%
 18%  [ 9 ]
Total Votes : 48

SirVendetta

PostPosted: Sun May 28, 2006 10:02 am

oops, sorry razz . Ik kan dan ook ja blaugh
PostPosted: Sun May 28, 2006 12:37 pm

een paar mensen zijn nog op vakantie enzo, dus als meerdere mensen eind juLi kunnen, dan zal ik een datum prikken ^_^ Goed?

kittyocean
Captain

SirVendetta

PostPosted: Sun May 28, 2006 12:57 pm

Is goed ^_^, Ik heb er zin an! xd
PostPosted: Mon May 29, 2006 6:50 am

Lijkt mij super gezellig

GlamourGlossyGirl

Cassidy92

PostPosted: Mon May 29, 2006 7:03 am

Eind juli is niet heel erg handig voor mij denk ik... ben dan denk ik al op vakantie...kan de 2e week van juli ook?

edit: mischien kan je een poll maken voor de datum?
PostPosted: Mon May 29, 2006 9:50 am

Juli? *sweat* ik ben de hele maand juli op vakans. even checken wanneer we precies terug komen.

27 of 28 juli komen we terug en ik denk niet dat ik dan meteen door mag naar een uitstapje met mensen die ik (nog) niet in real life ken. *sweat-again*

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon May 29, 2006 10:39 am

Probleem is wel dat we nooit iedereen mee kunnen nemen.... Een Poll is wel mogelijk, maar dan gaan ook mensen stemmen die misschien niet mee gaan =S
PostPosted: Mon May 29, 2006 11:22 am

het is de kunst om een datum te prikken waarop de meeste mensen kunnen. maar zoals kitt al zei, kan noooit iedereen mee. ik zal echt verbaasd zijn als iedereen op dezelfde dag kan en komt.

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon May 29, 2006 11:42 am

Einde van de week prik ik een datum; goed?
PostPosted: Mon May 29, 2006 11:53 am

3nodding

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

GlamourGlossyGirl

PostPosted: Mon May 29, 2006 1:48 pm

Ik wacht in spanning af!!!!
PostPosted: Mon May 29, 2006 10:39 pm

Een vraagje want ik heb dit topic niet helemaal gevolgd ^^''

De meeting komt dus eind juli? Maar waar vind de meeting plaats? Is dat al besloten? Misschien krijg ik mijn moeder zover dat ik mag, want ik heb via een ander forum al vaker gemeet ^^

Addiction_Caterd

SirVendetta

PostPosted: Tue May 30, 2006 12:33 am

Waarschijnlijk eind juli, in een dierentuin. We zijn er nog niet heelmaal uit, maar dat wordt het waarschijnlijk blaugh
PostPosted: Wed May 31, 2006 7:28 am

Cassidy92
Ik ga ook mee hoor Maran...mischien dat ze het dan niet zo erg vinden...

Okee das fijn biggrin wink

Maran F.

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200
PostPosted: Wed May 31, 2006 7:38 am

Maran F.
kittyocean
Oranjekorfbalpizza!
Als je naar de hoge veluwe gaat moet je wel wat dingen plannen om te gaan doen, want de hele tijd stil zitten gaat je niet lukken...

Ouwehands -> Rhenen, 20min van Utrecht Centraal. 3 minuten met de trein van hier XDDD Daarom stelde ik het ook zo flauw voor.. ^__^' Andere dierentuin heb ik zelf liever eig...

Ik moet met reizen altijd eerst naar utrecht, tenzij we dus ouwehands kiezen, en dan kan ik dus ook een bepaald aantal mensen met 40% korting meenemen. Kan echter maar tot half augustus oid. Al krijg ik waarschijnlijk daarna mijn OV als ik ga studeren.

misschien is het wel de meest haalbare dierentuin voor de meesten; maar ik kan begrijpen dat je liever iets ziet waar je niet vaak komt. We kunnen altijd naar Blijdorp (Rotterdam) of Emmen XD Dat zijn mijn favo dierentuinen XD Maar da's heel wat meer reizen!

Ja emmen is heel erg leuk vind ik, ik heb daar al vanaf mijn geboorte een abonnement op.

Ik vind een meeting een heel erg leuk idee maar ik weet niet wat mijn ouders er van vinden sweatdrop normaal zijn ze heel makkelijk in dat soort dingen, maar dingen op het internet vertrouwen ze niet zo veel sweatdrop

Heeft iemand dit zelfde probleem? en als de meeting doorgaat weet iemand dan argumenten om ze over te halen?

Ik heb hetzelfde probleem + het feit dat ik maar 13 ben en te jong ben om alleen te gaan reize (of ik zou via de bus moeten gaan) dus ik zal niet komen.
edit: behalve als ik wordt gebracht en mijn ouders meegaan.
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 14 15 16 17 18 19 ... 44 45 46 47 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games