|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 7:49 am
GrimCupid jiminijon jävla idioter stare stackare.. sad *ge cola till*borde bli lite bättre whee Mjo... Kan man få en bättre uppkoppling med den? xp Datorn segar mer än vanligt och jag får inte se på film. :S det klart man kan xp tror jag rolleyes inte så bra:/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 7:51 am
jiminijon GrimCupid jiminijon jävla idioter stare stackare.. sad *ge cola till*borde bli lite bättre whee Mjo... Kan man få en bättre uppkoppling med den? xp Datorn segar mer än vanligt och jag får inte se på film. :S det klart man kan xp tror jag rolleyes inte så bra:/ Telia borde inte få kallas bredband. >_> Oh well, får nöja mig med att glo på bilder istället.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 7:54 am
GrimCupid Telia borde inte få kallas bredband. >_> Oh well, får nöja mig med att glo på bilder istället. det funkar bra i v-ås:/ hehe xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 7:56 am
jiminijon GrimCupid Telia borde inte få kallas bredband. >_> Oh well, får nöja mig med att glo på bilder istället. det funkar bra i v-ås:/ hehe xp *flyttar* xp Tar fan en halvtimme att ladda gaiasidorna. Och sen äter den upp alla posts. .__.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 7:57 am
GrimCupid jiminijon GrimCupid Telia borde inte få kallas bredband. >_> Oh well, får nöja mig med att glo på bilder istället. det funkar bra i v-ås:/ hehe xp *flyttar* xp Tar fan en halvtimme att ladda gaiasidorna. Och sen äter den upp alla posts. .__. hehe visst hem till mig bara xd sweatdrop wink dumt bredband eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 7:59 am
jiminijon GrimCupid jiminijon GrimCupid Telia borde inte få kallas bredband. >_> Oh well, får nöja mig med att glo på bilder istället. det funkar bra i v-ås:/ hehe xp *flyttar* xp Tar fan en halvtimme att ladda gaiasidorna. Och sen äter den upp alla posts. .__. hehe visst hem till mig bara xd sweatdrop wink dumt bredband eek Mwahahah twisted Neeeej, dumt telia. Inte bredband. >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 8:00 am
GrimCupid jiminijon GrimCupid jiminijon GrimCupid Telia borde inte få kallas bredband. >_> Oh well, får nöja mig med att glo på bilder istället. det funkar bra i v-ås:/ hehe xp *flyttar* xp Tar fan en halvtimme att ladda gaiasidorna. Och sen äter den upp alla posts. .__. hehe visst hem till mig bara xd sweatdrop wink dumt bredband eek Mwahahah twisted Neeeej, dumt telia. Inte bredband. >_> eller näe jag vill nog leva ett tag till blaugh okey telia>_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 8:08 am
jiminijon eller näe jag vill nog leva ett tag till blaugh okey telia>_> *gnager lite på din tå* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 8:09 am
GrimCupid jiminijon eller näe jag vill nog leva ett tag till blaugh okey telia>_> *gnager lite på din tå* domokun du får sova i källaren xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 8:11 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 8:11 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 8:14 am
jiminijon GrimCupid jiminijon eller näe jag vill nog leva ett tag till blaugh okey telia>_> *gnager lite på din tå* domokun du får sova i källaren xd Ou, så vänligt. 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 8:15 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 05, 2004 8:15 am
GrimCupid jiminijon GrimCupid jiminijon eller näe jag vill nog leva ett tag till blaugh okey telia>_> *gnager lite på din tå* domokun du får sova i källaren xd Ou, så vänligt. 4laugh mm whee xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|