|
|
|
|
Posted: Mon Oct 04, 2004 12:10 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth *springer in* SUP YA'LL?!!?!?!?="?!?"!1?!?111+++ O:< .. Va? sweatdrop Tja. :> Hej :3 Hur mår DU?!!=!""=!!??!1?++ *host* <. < > .> Något bättre än tidigare.. sweatdrop Och skriv normalt! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 04, 2004 12:15 pm
Anashi Sephyre Anashi Sephyre Anashi Sephyre Anashi Sephyre Anashi *Kommer in* *Mumlar* Inte ignorerad, va? Vilken jävla lögn.. *tittar på* o.o .. *Lugnar ner sig lite* Vad..?Hej ;D .. HejVad är det O: ? .. Är ledsen, bara sweatdrop Okej jag ska inte lägga mig i :< Varför? ;oFör att jag inte har med det att göra? XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 04, 2004 12:15 pm
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth *springer in* SUP YA'LL?!!?!?!?="?!?"!1?!?111+++ O:< .. Va? sweatdrop Tja. :> Hej :3 Hur mår DU?!!=!""=!!??!1?++ *host* <. < > .> Något bättre än tidigare.. sweatdrop Och skriv normalt! gonk Okej. (: Jag skall försöka unga dam. :>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 04, 2004 12:16 pm
Sephyre Anashi Sephyre Anashi Sephyre Anashi Sephyre Anashi Sephyre Anashi *Kommer in* *Mumlar* Inte ignorerad, va? Vilken jävla lögn.. *tittar på* o.o .. *Lugnar ner sig lite* Vad..?Hej ;D .. HejVad är det O: ? .. Är ledsen, bara sweatdrop Okej jag ska inte lägga mig i :< Varför? ;oFör att jag inte har med det att göra? XP .. Nähä <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 04, 2004 12:17 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth *springer in* SUP YA'LL?!!?!?!?="?!?"!1?!?111+++ O:< .. Va? sweatdrop Tja. :> Hej :3 Hur mår DU?!!=!""=!!??!1?++ *host* <. < > .> Något bättre än tidigare.. sweatdrop Och skriv normalt! gonk Okej. (: Jag skall försöka unga dam. :> Inte FÖR normalt!!! .__.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 04, 2004 12:18 pm
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth *springer in* SUP YA'LL?!!?!?!?="?!?"!1?!?111+++ O:< .. Va? sweatdrop Tja. :> Hej :3 Hur mår DU?!!=!""=!!??!1?++ *host* <. < > .> Något bättre än tidigare.. sweatdrop Och skriv normalt! gonk Okej. (: Jag skall försöka unga dam. :> Inte FÖR normalt!!! .__.; JAha, okejsan. XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 04, 2004 12:19 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth *springer in* SUP YA'LL?!!?!?!?="?!?"!1?!?111+++ O:< .. Va? sweatdrop Tja. :> Hej :3 Hur mår DU?!!=!""=!!??!1?++ *host* <. < > .> Något bättre än tidigare.. sweatdrop Och skriv normalt! gonk Okej. (: Jag skall försöka unga dam. :> Inte FÖR normalt!!! .__.; JAha, okejsan. XP Det var bra :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 04, 2004 12:20 pm
Buh, okej. Så vad gör lilla flickan där då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 04, 2004 12:20 pm
Jetzudan Rebirth Buh, okej. Så vad gör lilla flickan där då? Här? >.> Öh.. Hon funderar på vilket sätt som är bäst att ta självmord på
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 04, 2004 12:22 pm
Anashi Jetzudan Rebirth Buh, okej. Så vad gör lilla flickan där då? Här? >.> Öh.. Hon funderar på vilket sätt som är bäst att ta självmord på Ach nein nein nein nein! Inte zänka zå. Zänk glatt på livet, självmord keine bra lözning, nien.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 04, 2004 12:23 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Buh, okej. Så vad gör lilla flickan där då? Här? >.> Öh.. Hon funderar på vilket sätt som är bäst att ta självmord på Ach nein nein nein nein! Inte zänka zå. Zänk glatt på livet, självmord keine bra lözning, nien. Jätte kul juh! :<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 04, 2004 12:26 pm
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Buh, okej. Så vad gör lilla flickan där då? Här? >.> Öh.. Hon funderar på vilket sätt som är bäst att ta självmord på Ach nein nein nein nein! Inte zänka zå. Zänk glatt på livet, självmord keine bra lözning, nien. Jätte kul juh! :< Neh, inte alls.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 04, 2004 12:31 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Buh, okej. Så vad gör lilla flickan där då? Här? >.> Öh.. Hon funderar på vilket sätt som är bäst att ta självmord på Ach nein nein nein nein! Inte zänka zå. Zänk glatt på livet, självmord keine bra lözning, nien. Jätte kul juh! :< Neh, inte alls. Joh!!! .. Och vadå lilla flickan?! Jag är äldre än dig! :@
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 04, 2004 12:47 pm
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Buh, okej. Så vad gör lilla flickan där då? Här? >.> Öh.. Hon funderar på vilket sätt som är bäst att ta självmord på Ach nein nein nein nein! Inte zänka zå. Zänk glatt på livet, självmord keine bra lözning, nien. Jätte kul juh! :< Neh, inte alls. Joh!!! .. Och vadå lilla flickan?! Jag är äldre än dig! :@ Neh Ja, med ett år. Det är ingenting.
. . . .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|