|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 12:44 pm
FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou meep? *klättrar på axlarna och tittar ner framför ansiktet på jiminijon* ............................(tystnad) ...Alo whee ..hej.. sad ...a är det? och varför vill du veta det? neutral för att jag bryr mig om dig? sad neutral lika mycket som jag är kungen..*små skratta*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 12:45 pm
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P *Klättrar upp på en hylla* ninja VAAART tog du väääägen? *nosa längs golvet* *titta ner från hyllan* Här e jag! whee *stannar precis under och tittar upp* Hellou whee Illu! whee *hoppar runt nedanför* meep? whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 12:46 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 12:47 pm
jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou meep? *klättrar på axlarna och tittar ner framför ansiktet på jiminijon* ............................(tystnad) ...Alo whee ..hej.. sad ...a är det? och varför vill du veta det? neutral för att jag bryr mig om dig? sad neutral lika mycket som jag är kungen..*små skratta* neeh...du vet ju att jag gör det...annars skulle jag väl ändå inte bry mig om du var deppig eller inte...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 12:47 pm
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P *Klättrar upp på en hylla* ninja VAAART tog du väääägen? *nosa längs golvet* *titta ner från hyllan* Här e jag! whee *stannar precis under och tittar upp* Hellou whee Illu! whee *hoppar runt nedanför* meep? whee *Hoppar runt ovanför* xd Vill du komma upp?? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 12:48 pm
FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou meep? *klättrar på axlarna och tittar ner framför ansiktet på jiminijon* ............................(tystnad) ...Alo whee ..hej.. sad ...a är det? och varför vill du veta det? neutral för att jag bryr mig om dig? sad neutral lika mycket som jag är kungen..*små skratta* neeh...du vet ju att jag gör det...annars skulle jag väl ändå inte bry mig om du var deppig eller inte... donnu..jag sa ju att du inte behöver bry dig om lilla mig..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 12:50 pm
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P *Klättrar upp på en hylla* ninja VAAART tog du väääägen? *nosa längs golvet* *titta ner från hyllan* Här e jag! whee *stannar precis under och tittar upp* Hellou whee Illu! whee *hoppar runt nedanför* meep? whee *Hoppar runt ovanför* xd Vill du komma upp?? sweatdrop yay ^^ *hoppa runt förväntansfullt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 12:51 pm
FrodoLouLou yay ^^ *hoppa runt förväntansfullt* *Kasta ner ett snöre* Ta tag i de här! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 12:51 pm
jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou meep? *klättrar på axlarna och tittar ner framför ansiktet på jiminijon* ............................(tystnad) ...Alo whee ..hej.. sad ...a är det? och varför vill du veta det? neutral för att jag bryr mig om dig? sad neutral lika mycket som jag är kungen..*små skratta* neeh...du vet ju att jag gör det...annars skulle jag väl ändå inte bry mig om du var deppig eller inte... donnu..jag sa ju att du inte behöver bry dig om lilla mig..nee...men nu gör det? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 12:54 pm
FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou meep? *klättrar på axlarna och tittar ner framför ansiktet på jiminijon* ............................(tystnad) ...Alo whee ..hej.. sad ...a är det? och varför vill du veta det? neutral för att jag bryr mig om dig? sad neutral lika mycket som jag är kungen..*små skratta* neeh...du vet ju att jag gör det...annars skulle jag väl ändå inte bry mig om du var deppig eller inte... donnu..jag sa ju att du inte behöver bry dig om lilla mig..nee...men nu gör det? xp *skaka på huvet**krama nu drar jag*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 12:55 pm
Silence_P FrodoLouLou yay ^^ *hoppa runt förväntansfullt* *Kasta ner ett snöre* Ta tag i de här! whee whee *klättra upp* ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 12:55 pm
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou yay ^^ *hoppa runt förväntansfullt* *Kasta ner ett snöre* Ta tag i de här! whee whee *klättra upp* ^_^ Yayy^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 12:58 pm
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou yay ^^ *hoppa runt förväntansfullt* *Kasta ner ett snöre* Ta tag i de här! whee whee *klättra upp* ^_^ Yayy^^ *kommer upp över kanten* alo whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 12:59 pm
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou yay ^^ *hoppa runt förväntansfullt* *Kasta ner ett snöre* Ta tag i de här! whee whee *klättra upp* ^_^ Yayy^^ *kommer upp över kanten* alo whee Illu! ^^ *titta neråt* O.o Höögt. *svindel*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 1:01 pm
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou yay ^^ *hoppa runt förväntansfullt* *Kasta ner ett snöre* Ta tag i de här! whee whee *klättra upp* ^_^ Yayy^^ *kommer upp över kanten* alo whee Illu! ^^ *titta neråt* O.o Höögt. *svindel* *tittar också ner* läskigt ó.ò
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|