|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 30, 2005 11:23 am
Jossain sanottiin etta Eurooppaa koettelee voimakkain ilmastonmuutos 5000 vuoteen. surprised Siksi kaikki "veikeat" saailmiot...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 30, 2005 12:32 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 30, 2005 12:54 pm
Pikku-Timppa Carmen LaVihta Jossain sanottiin etta Eurooppaa koettelee voimakkain ilmastonmuutos 5000 vuoteen. surprised Siksi kaikki "veikeat" saailmiot... Onko niill䠮iin pitk䬴䠡jalta s䤴ietoja o.o? Hitsi mie tahon n䨤 5000vuotta vanhan s䤨avaintopallon tai tutka-aseman o.o ...tutkimus oli ihan tehty havainnoimalla mm. Alppien lumialueen kutistumista kymmenien vuosien sisalla...ja kyllahan noista jattilaispunapuista(?) pystyy ottamaan vaikka minkalaisia naytteita...ja nehan ne vasta ovatkin iakkaita pirulaisia,ne.*tuntee itsensa biologiksi*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 30, 2005 1:02 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 30, 2005 1:07 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 30, 2005 1:57 pm
Saa on paha joka tapauksessa. *nurinaa* Kylma ja markaa... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 01, 2005 1:25 am
Huhhuh... Kohta takasin kouluun toiseen kokeeseen, mutta...
EMMÄÄ JAKSA!!! gonk Tahtoo nukkua! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 01, 2005 2:21 am
Mitakohan tuosta mun sigissa olevasta munasta syntyy? Alieni?!Tanaan sekin pitaisi paljastua.Kun ei ollut varaa suklaakalenteria ostaa niin tama kaykoon siitakin huvista.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 01, 2005 6:13 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 2:06 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 3:02 am
Saasta puheenollen:se oli hupaisaa kymmenen uutisissa ku ne tyypit eka sano etta golfvirta on hidastunu ja ilmasto viilenee ja tanne on tulossa kylmat ilmat...heti peraan tuli juttu siita kuinka ilmasto taalla on lammenny ennatysmaisesti eek ... pikkuinen ristiriita surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 6:02 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 1:48 pm
Tulipas tuhlattua nyt kun veronpalautuksen vihdoinkin tupsahti tilille.Woohoo! Ensi viikolla paasee joululahjokin ostelemaan ihan urakalla.Can't wait! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 03, 2005 3:42 am
Nainpas aivan ihanan musiikkivideon (tai no, jostain livekeikalta napatun). Nittle Grasperin Shining Collection ninja Tai siis, Iceman vai mika onkaan yhtyeen nimi sita soittamassa...
heart heart heart heart heart
Ja se oli tosi kiva, ja nyt minua suututtaa kun minun Gravitationit on lainassa enka voi niita katsoa -_-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 05, 2005 12:01 pm
Ja huominen on vapaata-vapaata-vapaata.. .um...
Juu.. olin lauantain ja sunnuntain juuri toissa... razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|