Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
ICA Konsum. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 157 158 159 160 161 162 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

QuicK_SilveR

PostPosted: Sun Aug 01, 2004 9:11 am

Hopey
QuicK_SilveR
Hopey
Signstealer
Man blir väldigt lätt trött och så, jag vet inte riktigt. Man får ta blodprov. Det beror på hemoglobinhalten i blodet, det är hemoglobin som binder järn i kroppen.
Oh, okej.. Undrade bara för att mina föräldrar tror att jag har det, för nästan varje gång jag legat [suttit ibland] så blir det svart när jag ställer mig upp.. >__<

så blir det för mig oxå... men jag tror inte det är någon fara med det.. men man kan inte vara riktigt säker...
Tycker det är jätteäckligt.. Och morsan tycker det är ännu äckligare sen jag svimmade 3 gånger på raken för ett tag sen då jag var sjuk.. o__O`

det var inte bra... men jag har faktiskt aldrig svimmat... men det känns som att jag ska göra det varända gång det händer (som är rätt ofta)...
PostPosted: Sun Aug 01, 2004 9:14 am

ninja

Lingonsylt

Hopey

PostPosted: Sun Aug 01, 2004 9:16 am

QuicK_SilveR
Hopey
Tycker det är jätteäckligt.. Och morsan tycker det är ännu äckligare sen jag svimmade 3 gånger på raken för ett tag sen då jag var sjuk.. o__O`

det var inte bra... men jag har faktiskt aldrig svimmat... men det känns som att jag ska göra det varända gång det händer (som är rätt ofta)...
Jag har svimmat ett antal gånger.. Inte roligt.. Jo, jag känner samma sak när det där händer.. Önskar det kunde sluta hända.. sweatdrop
PostPosted: Sun Aug 01, 2004 9:17 am

Hopey
QuicK_SilveR
Hopey

Jag har svimmat ett antal gånger.. Inte roligt.. Jo, jag känner samma sak när det där händer.. Önskar det kunde sluta hända.. sweatdrop

nä det kan inte va roligt... jag tycker det inte kunde finnas... det är ju bara jobbigt...

QuicK_SilveR

Hopey

PostPosted: Sun Aug 01, 2004 9:19 am

QuicK_SilveR
Hopey
QuicK_SilveR
Hopey

nä det kan inte va roligt... jag tycker det inte kunde finnas... det är ju bara jobbigt...
Meer än jobbigt.. Men nu tänker vi inte mer på det, finns ju roligare saker att tänka på/prata om ^^
PostPosted: Sun Aug 01, 2004 9:23 am

rolleyes gonk

[ Metamorphoze ]

QuicK_SilveR

PostPosted: Sun Aug 01, 2004 9:24 am

Hopey
Meer än jobbigt.. Men nu tänker vi inte mer på det, finns ju roligare saker att tänka på/prata om ^^

mm.. det finns det... men vad ska man prata om sweatdrop ????

Chibi Strawberry
rolleyes gonk

eek sweatdrop

Lingonsylt

[ Metamorphoze ]

lingonsylt
Chibi Strawberry
rolleyes gonk

eek sweatdrop
xp
PostPosted: Sun Aug 01, 2004 9:25 am

Chibi Strawberry
lingonsylt
Chibi Strawberry
rolleyes gonk

eek sweatdrop
xp

blaugh

Lingonsylt

[ Metamorphoze ]

PostPosted: Sun Aug 01, 2004 9:27 am

lingonsylt
Chibi Strawberry
lingonsylt
Chibi Strawberry
rolleyes gonk

eek sweatdrop
xp

blaugh
surprised
PostPosted: Sun Aug 01, 2004 9:27 am

QuicK_SilveR
Hopey

Uhm, jag har absolut ingen aning.. o_O

Hopey

QuicK_SilveR

PostPosted: Sun Aug 01, 2004 9:28 am

Chibi Strawberry
lingonsylt
Chibi Strawberry
lingonsylt
Chibi Strawberry
rolleyes gonk

eek sweatdrop
xp

blaugh
surprised
mrgreen
PostPosted: Sun Aug 01, 2004 9:28 am

QuicK_SilveR
Chibi Strawberry
lingonsylt
Chibi Strawberry
lingonsylt
Chibi Strawberry
rolleyes gonk

eek sweatdrop
xp

blaugh
surprised
mrgreen
whee

[ Metamorphoze ]

QuicK_SilveR

PostPosted: Sun Aug 01, 2004 9:29 am

Hopey
QuicK_SilveR
Hopey

Uhm, jag har absolut ingen aning.. o_O

inte jag häller... men öööhh.. vad har du gjort idag då???
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 157 158 159 160 161 162 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games