|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 9:11 am
Hopey QuicK_SilveR Hopey Signstealer Man blir väldigt lätt trött och så, jag vet inte riktigt. Man får ta blodprov. Det beror på hemoglobinhalten i blodet, det är hemoglobin som binder järn i kroppen. Oh, okej.. Undrade bara för att mina föräldrar tror att jag har det, för nästan varje gång jag legat [suttit ibland] så blir det svart när jag ställer mig upp.. >__< så blir det för mig oxå... men jag tror inte det är någon fara med det.. men man kan inte vara riktigt säker... Tycker det är jätteäckligt.. Och morsan tycker det är ännu äckligare sen jag svimmade 3 gånger på raken för ett tag sen då jag var sjuk.. o__O` det var inte bra... men jag har faktiskt aldrig svimmat... men det känns som att jag ska göra det varända gång det händer (som är rätt ofta)...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 9:14 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 9:16 am
QuicK_SilveR Hopey Tycker det är jätteäckligt.. Och morsan tycker det är ännu äckligare sen jag svimmade 3 gånger på raken för ett tag sen då jag var sjuk.. o__O` det var inte bra... men jag har faktiskt aldrig svimmat... men det känns som att jag ska göra det varända gång det händer (som är rätt ofta)... Jag har svimmat ett antal gånger.. Inte roligt.. Jo, jag känner samma sak när det där händer.. Önskar det kunde sluta hända.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 9:17 am
Hopey QuicK_SilveR Hopey Tycker det är jätteäckligt.. Och morsan tycker det är ännu äckligare sen jag svimmade 3 gånger på raken för ett tag sen då jag var sjuk.. o__O` det var inte bra... men jag har faktiskt aldrig svimmat... men det känns som att jag ska göra det varända gång det händer (som är rätt ofta)... Jag har svimmat ett antal gånger.. Inte roligt.. Jo, jag känner samma sak när det där händer.. Önskar det kunde sluta hända.. sweatdrop nä det kan inte va roligt... jag tycker det inte kunde finnas... det är ju bara jobbigt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 9:19 am
QuicK_SilveR Hopey QuicK_SilveR Hopey Tycker det är jätteäckligt.. Och morsan tycker det är ännu äckligare sen jag svimmade 3 gånger på raken för ett tag sen då jag var sjuk.. o__O` det var inte bra... men jag har faktiskt aldrig svimmat... men det känns som att jag ska göra det varända gång det händer (som är rätt ofta)... Jag har svimmat ett antal gånger.. Inte roligt.. Jo, jag känner samma sak när det där händer.. Önskar det kunde sluta hända.. sweatdrop nä det kan inte va roligt... jag tycker det inte kunde finnas... det är ju bara jobbigt... Meer än jobbigt.. Men nu tänker vi inte mer på det, finns ju roligare saker att tänka på/prata om ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 9:23 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 9:24 am
Hopey Meer än jobbigt.. Men nu tänker vi inte mer på det, finns ju roligare saker att tänka på/prata om ^^ mm.. det finns det... men vad ska man prata om sweatdrop ????
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 9:25 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 9:27 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 9:27 am
QuicK_SilveR Hopey Meer än jobbigt.. Men nu tänker vi inte mer på det, finns ju roligare saker att tänka på/prata om ^^ mm.. det finns det... men vad ska man prata om sweatdrop ???? Uhm, jag har absolut ingen aning.. o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 9:28 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 9:28 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 9:29 am
Hopey QuicK_SilveR Hopey Meer än jobbigt.. Men nu tänker vi inte mer på det, finns ju roligare saker att tänka på/prata om ^^ mm.. det finns det... men vad ska man prata om sweatdrop ???? Uhm, jag har absolut ingen aning.. o_O inte jag häller... men öööhh.. vad har du gjort idag då???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|