|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 12:37 pm
FrodoLouLou ...vad? gonk vad har jag gjort?! crying *gömmer sig bakom jiminijon* varför är jag med nu då.. neutral ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 12:37 pm
jiminijon FrodoLouLou ...vad? gonk vad har jag gjort?! crying *gömmer sig bakom jiminijon* varför är jag med nu då.. neutral ? de blir lätt så du! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 12:38 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 12:39 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 12:39 pm
meep? *klättrar på axlarna och tittar ner framför ansiktet på jiminijon* ............................(tystnad) ...Alo whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 12:40 pm
*Klättrar upp på en hylla*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 12:40 pm
FrodoLouLou meep? *klättrar på axlarna och tittar ner framför ansiktet på jiminijon* ............................(tystnad) ...Alo whee ..hej..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 12:41 pm
Silence_P *Klättrar upp på en hylla* ninja VAAART tog du väääägen? *nosa längs golvet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon FrodoLouLou meep? *klättrar på axlarna och tittar ner framför ansiktet på jiminijon* ............................(tystnad) ...Alo whee ..hej.. sad ...a är det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou Silence_P *Klättrar upp på en hylla* ninja VAAART tog du väääägen? *nosa längs golvet* *titta ner från hyllan* Här e jag! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 12:42 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 12:42 pm
Silence_P FrodoLouLou Silence_P *Klättrar upp på en hylla* ninja VAAART tog du väääägen? *nosa längs golvet* *titta ner från hyllan* Här e jag! whee *stannar precis under och tittar upp* Hellou whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 12:43 pm
FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou meep? *klättrar på axlarna och tittar ner framför ansiktet på jiminijon* ............................(tystnad) ...Alo whee ..hej.. sad ...a är det? och varför vill du veta det? neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P *Klättrar upp på en hylla* ninja VAAART tog du väääägen? *nosa längs golvet* *titta ner från hyllan* Här e jag! whee *stannar precis under och tittar upp* Hellou whee Illu! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou meep? *klättrar på axlarna och tittar ner framför ansiktet på jiminijon* ............................(tystnad) ...Alo whee ..hej.. sad ...a är det? och varför vill du veta det? neutral för att jag bryr mig om dig? sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|