|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 10:07 am
prrnill jiminijon prrnill *kladda av sig på Jimi* xd *krama nu när man ändå är kladdig* rolleyes whee *kladdar ner lite extra med glass* blaugh tack du xp *smeta in ditt hår i glass och cola sås*nu är du ju jätte snygg ju xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 10:10 am
prrnill GrimCupid Vi kanske är sånna där immortalmänniskor... Och pratar ryska? xd Jaa, så är det ju! xd *går iväg och färgar håret blått* heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 10:13 am
Nej! Dom ska alla dööö!...igen! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 10:13 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 10:14 am
GrimCupid Nej! Dom ska alla dööö!...igen! domokun *får den nästan på sig*ja men jag menade att du skulle kunna skada mig xd gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 10:14 am
Ooou... *petar på med ett fascinerat uttryck*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 10:15 am
jiminijon prrnill jiminijon prrnill *kladda av sig på Jimi* xd *krama nu när man ändå är kladdig* rolleyes whee *kladdar ner lite extra med glass* blaugh tack du xp *smeta in ditt hår i glass och cola sås*nu är du ju jätte snygg ju xd *petar på sitt eget hår* Blää! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 10:15 am
GrimCupid Ooou... *petar på med ett fascinerat uttryck* *tugga på finger*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 10:16 am
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon GrimCupid Nej! Dom ska alla dööö!...igen! domokun *får den nästan på sig*ja men jag menade att du skulle kunna skada mig xd gonk Skulle det gå?! eek *kikar på sitt svärd*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill *petar på sitt eget hår* Blää! xp *sätta sig i ditt kladdiga knä* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 10:18 am
GrimCupid jiminijon GrimCupid Nej! Dom ska alla dööö!...igen! domokun *får den nästan på sig*ja men jag menade att du skulle kunna skada mig xd gonk Skulle det gå?! eek *kikar på sitt svärd* skulle tro det eek *tar fram svarden som bloodrayn har((eller hur det nu stavas:S))* rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 10:18 am
GrimCupid prrnill GrimCupid Vi kanske är sånna där immortalmänniskor... Och pratar ryska? xd Jaa, så är det ju! xd *går iväg och färgar håret blått* heart xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 10:19 am
Valkyria86 GrimCupid Ooou... *petar på med ett fascinerat uttryck* *tugga på finger* ...Gawrs.... redface whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|