|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:38 am
GrimCupid jiminijon eek är du säker att den där om du stampar på den?O.oden är ju från hell xd Hey, jag har sett tillräckligt många iglar dö på det sättet i helgen, så jag tror det funkar. razz så bra då..då vet jag att jag är säker wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:39 am
GrimCupid prrnill inte skrämmas sådär. sweatdrop Jag dog ju nästan... .___.' Är inte du död i vanliga fall? O__o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:39 am
prrnill jiminijon prrnill *kastar glass på* ((brb)) *snubbla* gonk ((okey)) Hah! *hoppa på och ta tillbaks hatten* *fälla* xp ´*klappa på huvet* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:40 am
jiminijon GrimCupid jiminijon eek är du säker att den där om du stampar på den?O.oden är ju från hell xd Hey, jag har sett tillräckligt många iglar dö på det sättet i helgen, så jag tror det funkar. razz så bra då..då vet jag att jag är säker wink Bara inte de stora feta Silent Hill sköterskorna kommer hit... För då är vi körda. o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:42 am
prrnill GrimCupid prrnill inte skrämmas sådär. sweatdrop Jag dog ju nästan... .___.' Är inte du död i vanliga fall? O__o Ajustja. :S Börjar tro att 'vampire's kiss' är tysk. Bara det inte är som på 'immortal'. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:42 am
GrimCupid jiminijon GrimCupid jiminijon eek är du säker att den där om du stampar på den?O.oden är ju från hell xd Hey, jag har sett tillräckligt många iglar dö på det sättet i helgen, så jag tror det funkar. razz så bra då..då vet jag att jag är säker wink Bara inte de stora feta Silent Hill sköterskorna kommer hit... För då är vi körda. o.o mjo o_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:44 am
GrimCupid prrnill GrimCupid prrnill inte skrämmas sådär. sweatdrop Jag dog ju nästan... .___.' Är inte du död i vanliga fall? O__o Ajustja. :S Börjar tro att 'vampire's kiss' är tysk. Bara det inte är som på 'immortal'. gonk Tyska är iallafall lite lättare att förstå sig på än vad det nu var dom snackade på Immortal. confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:46 am
Då kommer vi nog skratta ihjäl oss. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:47 am
GrimCupid Då kommer vi nog skratta ihjäl oss. whee xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:49 am
prrnill Tyska är iallafall lite lättare att förstå sig på än vad det nu var dom snackade på Immortal. confused Ryska är väl inte så svårt? Kan ju skriva "jag och du" på det. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:50 am
jiminijon prrnill jiminijon prrnill *kastar glass på* ((brb)) *snubbla* gonk ((okey)) Hah! *hoppa på och ta tillbaks hatten* *fälla* xp ´*klappa på huvet* whee gonk *ramlar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:50 am
jiminijon GrimCupid Då kommer vi nog skratta ihjäl oss. whee xd Måste säga att alla 'döds-ljud' är underbara. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:51 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill *kastar glass på* ((brb)) *snubbla* gonk ((okey)) Hah! *hoppa på och ta tillbaks hatten* *fälla* xp ´*klappa på huvet* whee gonk *ramlar* sad *hjälpa upp**backa lite*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:52 am
GrimCupid prrnill Tyska är iallafall lite lättare att förstå sig på än vad det nu var dom snackade på Immortal. confused Ryska är väl inte så svårt? Kan ju skriva "jag och du" på det. razz Jo, det kan vi iofs. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:52 am
GrimCupid jiminijon GrimCupid Då kommer vi nog skratta ihjäl oss. whee xd Måste säga att alla 'döds-ljud' är underbara. xd xd alla i min klass är livrädda när dom spelar sh confused jag bara skrattar rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|