|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:23 am
prrnill jiminijon *ge allt till*så duktig du är xp xd *tar det med sig och hoppar upp på en hylla* *hoppa efter*jag kan väl få lite?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:24 am
jiminijon prrnill jiminijon *ge allt till*så duktig du är xp xd *tar det med sig och hoppar upp på en hylla* *hoppa efter*jag kan väl få lite? hmm.. okej.. lite då. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:24 am
jiminijon GrimCupid jiminijon whee *ta en klunk* 3nodding *sneglar på Jimi och sätter en igel på hans huvud* surprised tack whee *sätta tbx den på grims huvud* 3nodding Eik! Mördarigel from Hell! *stampar på den* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:25 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon *ge allt till*så duktig du är xp xd *tar det med sig och hoppar upp på en hylla* *hoppa efter*jag kan väl få lite? hmm.. okej.. lite då. xp så snäll du är xp *ta din hatt och sätta den på sitt huvud* 3nodding *hoppa till nästa hylla*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:26 am
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon *ge allt till*så duktig du är xp xd *tar det med sig och hoppar upp på en hylla* *hoppa efter*jag kan väl få lite? hmm.. okej.. lite då. xp så snäll du är xp *ta din hatt och sätta den på sitt huvud* 3nodding *hoppa till nästa hylla* Meh! Inte min hatt! gonk *hoppa efter*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
GrimCupid jiminijon GrimCupid jiminijon whee *ta en klunk* 3nodding *sneglar på Jimi och sätter en igel på hans huvud* surprised tack whee *sätta tbx den på grims huvud* 3nodding Eik! Mördarigel from Hell! *stampar på den* eek eek är du säker att den där om du stampar på den?O.oden är ju från hell xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill GrimCupid prrnill GrimCupid *andas jättemycket och får fram 'Für Elise'* xd surprised xd *får slut på luft* eek gonk *drar ut sugrören* eek *börjar andas igen* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:27 am
inte skrämmas sådär. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:28 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon *ge allt till*så duktig du är xp xd *tar det med sig och hoppar upp på en hylla* *hoppa efter*jag kan väl få lite? hmm.. okej.. lite då. xp så snäll du är xp *ta din hatt och sätta den på sitt huvud* 3nodding *hoppa till nästa hylla* Meh! Inte min hatt! gonk *hoppa efter* *hoppa ner*catch me if you can ;P*springa*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:30 am
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon *ge allt till*så duktig du är xp xd *tar det med sig och hoppar upp på en hylla* *hoppa efter*jag kan väl få lite? hmm.. okej.. lite då. xp så snäll du är xp *ta din hatt och sätta den på sitt huvud* 3nodding *hoppa till nästa hylla* Meh! Inte min hatt! gonk *hoppa efter* *hoppa ner*catch me if you can ;P*springa* *kastar glass på* ((brb))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:31 am
prrnill *kastar glass på* ((brb)) *snubbla* gonk ((okey))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:36 am
prrnill inte skrämmas sådär. sweatdrop Jag dog ju nästan... .___.'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:37 am
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon prrnill *kastar glass på* ((brb)) *snubbla* gonk ((okey)) Hah! *hoppa på och ta tillbaks hatten*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon eek är du säker att den där om du stampar på den?O.oden är ju från hell xd Hey, jag har sett tillräckligt många iglar dö på det sättet i helgen, så jag tror det funkar. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|