|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

kiek
|
Posted: Sat Sep 24, 2005 1:02 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 24, 2005 1:03 pm
*heeft brede glimlach op gezicht* een VRIEND! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 24, 2005 1:06 pm
jullie zijn beide aant leze XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 24, 2005 1:08 pm
lezen? ik zie geen boekje hoor! xd *verandert gouw avi*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 24, 2005 1:11 pm
Oranjekorfbalpizza! lezen? ik zie geen boekje hoor! xd *verandert gouw avi* grapje cker... *kijkt naar het plaatje*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 24, 2005 1:12 pm
kiek Oranjekorfbalpizza! lezen? ik zie geen boekje hoor! xd *verandert gouw avi* grapje cker... *kijkt naar het plaatje* uhu, grapje! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 24, 2005 1:33 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 24, 2005 2:28 pm
Oranjekorfbalpizza! Dragonfly2900 Oranjekorfbalpizza! Dragonfly2900 Okeeee, Ik ga nu een moppeke vertellen. Maar alstublieft, blijft rustig. Begint niet te lachen voor dat de clou er is of maakt de mop niet af voor mij. En gooit ook alstublief niet jullie Bh's en onderbroeken naar mijne kop. Ja het is maar, Ik heb concentratie problemen ... Ik heb daarvoor zelfs al 4 jaar naar een concentratiekamp gegaan maar dat hielp niet zogoed volgens mij vinden veel mensen dat niet zown leuke grap xd (vind em tog ietsjes te grof... o.o) Daarom is ie ook zo leuk .... Je moet ermee kunnen lachen. Als je er niet mee k**t lachen, dan heb je maar een klein beetje humor vind ik ... Dan moet je zeker niet naar Geert Hoste zien blaugh nouja der is ook iets genaamd respect..... maar ok, I get the point... Hehe blaugh Als je het wilt weten, die mop is afgeleid van een Urbanus mop ..... biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 25, 2005 3:38 am
Dragonfly2900 Oranjekorfbalpizza! Dragonfly2900 Oranjekorfbalpizza! Dragonfly2900 Okeeee, Ik ga nu een moppeke vertellen. Maar alstublieft, blijft rustig. Begint niet te lachen voor dat de clou er is of maakt de mop niet af voor mij. En gooit ook alstublief niet jullie Bh's en onderbroeken naar mijne kop. Ja het is maar, Ik heb concentratie problemen ... Ik heb daarvoor zelfs al 4 jaar naar een concentratiekamp gegaan maar dat hielp niet zogoed volgens mij vinden veel mensen dat niet zown leuke grap xd (vind em tog ietsjes te grof... o.o) Daarom is ie ook zo leuk .... Je moet ermee kunnen lachen. Als je er niet mee k**t lachen, dan heb je maar een klein beetje humor vind ik ... Dan moet je zeker niet naar Geert Hoste zien blaugh nouja der is ook iets genaamd respect..... maar ok, I get the point... Hehe blaugh Als je het wilt weten, die mop is afgeleid van een Urbanus mop ..... biggrin Mag ik vragen wat Urbanus is?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 25, 2005 3:47 am
kiek Dragonfly2900 Oranjekorfbalpizza! Dragonfly2900 Oranjekorfbalpizza! Dragonfly2900 Okeeee, Ik ga nu een moppeke vertellen. Maar alstublieft, blijft rustig. Begint niet te lachen voor dat de clou er is of maakt de mop niet af voor mij. En gooit ook alstublief niet jullie Bh's en onderbroeken naar mijne kop. Ja het is maar, Ik heb concentratie problemen ... Ik heb daarvoor zelfs al 4 jaar naar een concentratiekamp gegaan maar dat hielp niet zogoed volgens mij vinden veel mensen dat niet zown leuke grap xd (vind em tog ietsjes te grof... o.o) Daarom is ie ook zo leuk .... Je moet ermee kunnen lachen. Als je er niet mee k**t lachen, dan heb je maar een klein beetje humor vind ik ... Dan moet je zeker niet naar Geert Hoste zien blaugh nouja der is ook iets genaamd respect..... maar ok, I get the point... Hehe blaugh Als je het wilt weten, die mop is afgeleid van een Urbanus mop ..... biggrin Mag ik vragen wat Urbanus is? Een heel enge viese belgische komiek ook wel stripfiguur. Vandaar dat ie zo naar is, -_- sorry maar die vind ik idd wel te grof, zeggen dat je naar een concentratiekamp bent geweest, want daar kwam je echt niet levend meer vandaan. Alsof je zegt dat je op vakantie naar de kelder van Dutroux bent geweest..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 25, 2005 6:23 am
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH IK BEN OPEENS 5000GOLD KWIJT crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 25, 2005 6:31 am
.~Horsie~Anne~. WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH IK BEN OPEENS 5000GOLD KWIJT crying als dit het niet is gfa ik het zeker aangeven! ik was zo vanstreek dat ik vergat dat ik 4100had geboden ope en dark cape......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 25, 2005 6:35 am
.~Horsie~Anne~. .~Horsie~Anne~. WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH IK BEN OPEENS 5000GOLD KWIJT crying als dit het niet is gfa ik het zeker aangeven! ik was zo vanstreek dat ik vergat dat ik 4100had geboden ope en dark cape...... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|