Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
ICA Konsum. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 156 157 158 159 160 161 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Lingonsylt

PostPosted: Sun Aug 01, 2004 8:39 am

Signstealer
Well well, jag bara övar på att bli besserwisser razz Jag är skitdålig på det själv, har järnbrist hela tiden och har gått ner 7,5 kg på ett par månader sweatdrop Inte så bra. Men jag vet hur jag ska göra iaf.

*puttar lingonsylt och spinner elakt*

mjiiip. hjääälp sweatdrop
PostPosted: Sun Aug 01, 2004 8:39 am

Man blir väldigt lätt trött och så, jag vet inte riktigt. Man får ta blodprov. Det beror på hemoglobinhalten i blodet, det är hemoglobin som binder järn i kroppen.

[More pop than the pops]

Hopey

PostPosted: Sun Aug 01, 2004 8:42 am

Signstealer
Man blir väldigt lätt trött och så, jag vet inte riktigt. Man får ta blodprov. Det beror på hemoglobinhalten i blodet, det är hemoglobin som binder järn i kroppen.
Oh, okej.. Undrade bara för att mina föräldrar tror att jag har det, för nästan varje gång jag legat [suttit ibland] så blir det svart när jag ställer mig upp.. >__<
PostPosted: Sun Aug 01, 2004 8:42 am

*slänger sig i grönsaks disken och slicar upp en melon* det här ska bli gott.. jag åt aldrig några grönsaker så det gör jag nu istället... mm.. *glufsar i sig som en idiot*

QuicK_SilveR

Lingonsylt

PostPosted: Sun Aug 01, 2004 8:43 am

Signstealer

Haemoglobin is the key... *nynnar tyst* sweatdrop
PostPosted: Sun Aug 01, 2004 8:44 am

Hopey
Signstealer
Oh, okej.. Undrade bara för att mina föräldrar tror att jag har det, för nästan varje gång jag legat [suttit ibland] så blir det svart när jag ställer mig upp.. >__<

så blir det för mig oxå... men jag tror inte det är någon fara med det.. men man kan inte vara riktigt säker...

QuicK_SilveR

QuicK_SilveR

PostPosted: Sun Aug 01, 2004 8:47 am

hmm... vad ska jag göra nu??? *sätter sig i ett hörn och tänker efter*
PostPosted: Sun Aug 01, 2004 8:52 am

hallå.... vad tyst det blev... är det någon här???

QuicK_SilveR

Rawey.EXE

PostPosted: Sun Aug 01, 2004 8:52 am

*sitter på quick_silvers huvud* Hmmmm...
PostPosted: Sun Aug 01, 2004 8:54 am

Yulle

AJ scream ... kan du gå ner är du snälll scream ????

QuicK_SilveR

Rawey.EXE

PostPosted: Sun Aug 01, 2004 8:57 am

QuicK_SilveR
Yulle

*går ner* XD *Kastar en liten bomb sak i marken så det kommer rök* (inser evil laugh here) *är borta*
PostPosted: Sun Aug 01, 2004 9:00 am

Yulle
QuicK_SilveR
Yulle

*går ner* XD *Kastar en liten bomb sak i marken så det kommer rök* (inser evil laugh here) *är borta*

*host host* fandå... vart tog han vägen *drar en av sina katanas*

QuicK_SilveR

Lingonsylt

PostPosted: Sun Aug 01, 2004 9:06 am

studs?
PostPosted: Sun Aug 01, 2004 9:08 am

QuicK_SilveR
Hopey
Signstealer

så blir det för mig oxå... men jag tror inte det är någon fara med det.. men man kan inte vara riktigt säker...
Tycker det är jätteäckligt.. Och morsan tycker det är ännu äckligare sen jag svimmade 3 gånger på raken för ett tag sen då jag var sjuk.. o__O`

Hopey

QuicK_SilveR

PostPosted: Sun Aug 01, 2004 9:08 am

QuicK_SilveR
Yulle
QuicK_SilveR
Yulle

*host host* fandå... vart tog han vägen *drar en av sina katanas*

han verkar inte vara här längre... *sätter tillbaka sin katana i skyddet* *hämtar och käkar en melon till*
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 156 157 158 159 160 161 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games