|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:06 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill Min hatt! gonk *börjar jaga* *lägga den på ditt huvud* så 3nodding *blir lugn igen* *klappar hatten* 3nodding naaw xp *kastar en studsboll på* xd *ta emot med handen* eek *kasta tbx* xd *inte vara beredd* gonk *blir träffad i magen* xp *kastar på* eek aje! gonk nu får du ingen melonglass*låta seriös* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:07 am
jiminijon eek aje! gonk nu får du ingen melonglass*låta seriös* xd Melonglass!? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:07 am
prrnill Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill Hmm.. Se foton och bli fotad. Oooh... *springer runt och leker papparattsifotograf* wink *ser förvånad ut* *klick* domokun eek xd blaugh *fnitter* *hoppa på och krama* xd *kramas med* jaja... funderar på att dra mig här ifrån.. har ingenting annat att göra än att bumpa >.< måste fixa länkarna också... hela mitt photobock konto tömdes!! dumt som fan.. >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:08 am
*kliver in, sätter sig på golvet, plockar upp ett sugrör och sätter det i ena näsborren*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill jiminijon eek aje! gonk nu får du ingen melonglass*låta seriös* xd Melonglass!? eek just det wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valkyria86 *kramas med* jaja... funderar på att dra mig här ifrån.. har ingenting annat att göra än att bumpa >.< måste fixa länkarna också... hela mitt photobock konto tömdes!! dumt som fan.. >.< åh, okej.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:09 am
GrimCupid *kliver in, sätter sig på golvet, plockar upp ett sugrör och sätter det i ena näsborren* *försöka härma* confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:10 am
jiminijon GrimCupid *kliver in, sätter sig på golvet, plockar upp ett sugrör och sätter det i ena näsborren* *försöka härma* confused *stirrar på och viftar lite med sugröret* neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:10 am
GrimCupid *kliver in, sätter sig på golvet, plockar upp ett sugrör och sätter det i ena näsborren* *smyger fram och sätter ett annat sugrör i andra näsborren* Feel astma-överfallen! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:11 am
jiminijon prrnill jiminijon eek aje! gonk nu får du ingen melonglass*låta seriös* xd Melonglass!? eek just det wink Giff mii! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:12 am
GrimCupid jiminijon GrimCupid *kliver in, sätter sig på golvet, plockar upp ett sugrör och sätter det i ena näsborren* *försöka härma* confused *stirrar på och viftar lite med sugröret* neutral äh..jag kan inte neutral men dricka cola det vet jag hur man gör wink *tar en**slänga en till* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:12 am
prrnill GrimCupid *kliver in, sätter sig på golvet, plockar upp ett sugrör och sätter det i ena näsborren* *smyger fram och sätter ett annat sugrör i andra näsborren* Feel astma-överfallen! xd Raaarg! *försöker andas genom näsan och lyckas vissla någon sorts melodi med rören* eek xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:13 am
GrimCupid prrnill GrimCupid *kliver in, sätter sig på golvet, plockar upp ett sugrör och sätter det i ena näsborren* *smyger fram och sätter ett annat sugrör i andra näsborren* Feel astma-överfallen! xd Raaarg! *försöker andas genom näsan och lyckas vissla någon sorts melodi med rören* eek xd eek Igen! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:13 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon eek aje! gonk nu får du ingen melonglass*låta seriös* xd Melonglass!? eek just det wink Giff mii! gonk sitt fint*leka att du är min hund* xd xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:14 am
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon eek aje! gonk nu får du ingen melonglass*låta seriös* xd Melonglass!? eek just det wink Giff mii! gonk sitt fint*leka att du är min hund* xd xp *sätter sig ned på golvet och tittar upp mot honom*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|