|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 11:19 am
Sephyre Anashi Sephyre *blir biten (critical hit!) och dör* eek .. Nooo!! crying *Kasta Phoenix Down och Revive på**återupplivas* Yay whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 11:22 am
Anashi Sephyre Anashi Sephyre *blir biten (critical hit!) och dör* eek .. Nooo!! crying *Kasta Phoenix Down och Revive på**återupplivas* Yay whee heart *kramar om* whee heart Du har både dödat och räddat mig eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 11:25 am
Sephyre Anashi Sephyre Anashi Sephyre *blir biten (critical hit!) och dör* eek .. Nooo!! crying *Kasta Phoenix Down och Revive på**återupplivas* Yay whee heart *kramar om* whee heart Du har både dödat och räddat mig eek *Kramar* whee Både mördare och hjälte xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 11:26 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 11:26 am
Anashi Sephyre Anashi Sephyre Anashi Sephyre *blir biten (critical hit!) och dör* eek .. Nooo!! crying *Kasta Phoenix Down och Revive på**återupplivas* Yay whee heart *kramar om* whee heart Du har både dödat och räddat mig eek *Kramar* whee Både mördare och hjälte xp Jepp. But that's why I love you... yeah. :'3 *klappar på huvudet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 11:27 am
Sephyre Anashi Sephyre Anashi Sephyre Anashi Sephyre *blir biten (critical hit!) och dör* eek .. Nooo!! crying *Kasta Phoenix Down och Revive på**återupplivas* Yay whee heart *kramar om* whee heart Du har både dödat och räddat mig eek *Kramar* whee Både mördare och hjälte xp Jepp. But that's why I love you... yeah. :'3 *klappar på huvudet* .. Jaså o.O Dom flesta brukar bli sura/rädda pågrund av det sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 11:28 am
Anashi Sephyre Anashi Sephyre Anashi Sephyre Anashi Sephyre *blir biten (critical hit!) och dör* eek .. Nooo!! crying *Kasta Phoenix Down och Revive på**återupplivas* Yay whee heart *kramar om* whee heart Du har både dödat och räddat mig eek *Kramar* whee Både mördare och hjälte xp Jepp. But that's why I love you... yeah. :'3 *klappar på huvudet* .. Jaså o.O Dom flesta brukar bli sura/rädda pågrund av det sweatdrop .. Jag sticker ut i mängden o.O One of a kind.. typ.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 11:30 am
Sephyre .. Jag sticker ut i mängden o.O One of a kind.. typ. Bra det :'3 *Klappar tillbaks på huvet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 11:33 am
Anashi Sephyre .. Jag sticker ut i mängden o.O One of a kind.. typ. Bra det :'3 *Klappar tillbaks på huvet* 3nodding heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 11:34 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 11:35 am
Sephyre Anashi Sephyre .. Jag sticker ut i mängden o.O One of a kind.. typ. Bra det :'3 *Klappar tillbaks på huvet* 3nodding heart whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 11:50 am